Heeft pro evo dit jaar wel borussia dortmund erbij. Je gaat me toch niet vertellen dat je geen gebruik kunt maken van een C.L. Finalist.
Damn... Als de gameplay goed is in de definitieve versie dan kan dit wel een pareltje worden hoor [yt]YFN27MBLqto[/yt]
Sommige beelden zijn mooi andere houterig! Maar het maakt mij nieuwsgierig om dit spel zelf te gaan spelen! Heb er zin in!
Denk hetzelfde als in PES 2013, met neppe namen en shirtjes. Gewoon option file eroverheen en alles is meestal weer perfect.
Wat ik ook allemaal lees, zie en hoor... Ik blijf nog steeds meer uitkijken naar PES 2014 dan FIFA 14.
Juist wel. De game (die je koopt) is juist kut Tenminste dat was de laatste twee keer zo, heb 2013 (bijna) niet gespeeld.
Ik heb elk spel na een maand weer weggelegd, maar ik ben pes alsmaar blijven spelen. Het is maar hoe gek je op voetbal bent en wat iemand z'n smaak is(pes of fifa). Maar pes 2013 is echt wel een goede game!
Ik vind die filmpjes er maar vrij matig uitzien. Aangezien ik dit jaar nog naar next-gen ga moet en zal ik een jaartje FIFA gaan proberen...
Ik vind die filmpjes er beter uitzien dan dat het speelt persoonlijk. Het lijkt net alsof het heel tof is als je die filmpjes checkt, maar alles is anders. Het speelt (vooralsnog) echt heel beroerd. Met als klap op de vuurpijl die verschrikkelijke buttonlag. Dat is echt killing. Omdat ik pas over een tijd ga overstappen naar Next-Gen, heb ik besloten om toch PES te kopen. Tenzij hij echt zo speelt zoals in de demo of zoals in Keulen. Dan houdt het toch echt op.