1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je het niet erg vindt, heb ik mijn twijfels hierover. De laatste tijd heb ik serieuze achterdocht tegen een hoop dingen die met de combinatie Computers en Russen te maken heeft }:]

Heb je gelezen wat ik op DG in het PES 2014 topic heb geschreven?
    Er schijnt echt een groot verschil te zijn wat er op Gamescom op de showfloor te zien was en wat er achter de coulissen voor de business aanwezig was.
    Verder vroeg ik me af of je al die verschillen in gameplay-control hebt opgemerkt toen je daar was? Er schijnt nogal wat veranderd te zijn.
    Bijvoorbeeld: Eerst werd er geklaagd dat de catch-up bug ( waar een snelle dribbelende aanvaller wordt ingehaald door een langzame verdediger ) nog steeds in zat, tot er iemand ontdekte dat je de sprintknop moet tappen en wel op het moment dat de dribbelaar bijna met zijn voet de bal raakt. Dan schijn je echt sneller te dribbelen. Lees maar op DG en dan vanaf mijn post van 1 september 14.34 uur ( iets voorbij het midden van die bladzijde). Met name de ( lange ) geciteerde text van EVO-web's Jimmy G-Force is in dat opzicht de moeite waard.

Op EVO-web is men nu aanmerkelijk positiever dan ik de laatste jaren van ze gewend was en dat schijnt te liggen in een hoop veranderingen in de manier waarop het spel speelt, qua controls.
    Misschien de moeite waard om je op de hoogte te stellen van die verschillen en de demo dan nog eens te spelen. Vergeet dan de input-lag even, want die schijnt er sinds de Arabische build uit te zijn. ;)

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan me absoluut er niet toe zetten om de demo nogmaals te spelen hoor :+ De spelers schaatsten ook nog eens over het veld, het leek echt helemaal nergens op.

Ik heb hoop hoor, ik zie de potentie wel, maar ik hoop echt dat de nieuwe animaties niet zo'n (negatieve) invloed zullen hebben op de gameplay zoals in de demo.

Ik ben benieuwd naar de 2de demo. Haal hem trouwens op de 360.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ook voor mij de Xbox, ik heb geen PS meer.
    We wachten de ( ongetwijfeld vele ) bevindingen wel af over die demo van 12 september.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, ga ik ook doen. Geen Next-Gen voorlopig dus hopelijk is het nog wat dat PES 2014. Ik verwacht niet veel, maar ik laat me graag verrassen.

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Waarom is er nog geen informatie over de licenties? Overigens vond ik het hoogst hinderlijk dat de CPU in de demo wel vloeiend kon spelen, maar jij niet. In bovenstaand filmpje zie je alleen de CPU. ik vraag me af waarom

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Krijg het niet te zien; het geeft een aziatische foutmelding.
    Ah wacht, hij doet het:

Hmmm... dit is weer veel te snel, zeker vergeleken met wat ik in andere filmpjes heb gezien. Zal wel de manier van compressing van het filmpje zijn.

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Aldus Adam, via Twitter. Weer ouderwets kits mixen denk ik?:)

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen de letter- cijfercombi achter .be/ gebruiken in combi met de YouTube knop bij reageren.
    Code:
    http://youtu.be/[U][B]HTWGDaq6AWY[/B][/U]

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Eens, maar dat is een kwestie van speed instellen. Ging mij vooral om de natuurlijk ogende animaties. In dit filmpje ziet het er allemaal in mijn ogen nog wat natuurlijker uit.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Nice, maar dan moeten er wel voldoende kit slots inzitten...

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Sowieso, maar dat was in PES 2013 ook wel genoeg en extra kits zullen daar geen invloed op hebben. Het gaat meer om de ruimte voor de team-aantallen.
    Dat bepaalt het aantal slots.

14. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Goede video

[yt]DxweU1EqLCs[/yt]

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mooie video! Ik wordt er warm van!

16. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er al iemand ergens iets gelezen of ze de scripted gameplay gaan aanpakken?

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Scripted in de zin van? Bedoel je het spelen tegen de CPU? Want dat hebben ze zeker niet aangepakt, dat is nog erger geworden. Ook zijn er nog meer invloeden van buitenaf die effect op je ploeg zullen hebben en dus op jouw kansen om te winnen of te verliezen.

18. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is mijn ergste ergernis in de laatste pes-en. Ik speel vooral master league offline en daar is het met momenten niet normaal. Ballen die je niet meer kan afnemen, keepers die opeens dom doen, zelf geen deftige pass meer kunnen geven...

Jammer als ze daar niks aan doen. Is fifa ook zo of is het daar wat beter gesteld met hun AI?

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb naar mijn idee weinig schripts gezien tot nu toe! Maar ben idd benieuwd!

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, het is bloedirritant. Ik speel ook veel offline en ik haat het. Maar goed, ze moeten iets doen om het moeilijker te maken. Op een gegeven moment zijn ze dat gaan doen omdat als je een beetje goed bent, de CPU never nooit een uitdaging kon blijven. Nu is het wel een beetje overdreven hoor nu, het mag wel iets minder.

Deel Deze Pagina