Als je het niet erg vindt, heb ik mijn twijfels hierover. De laatste tijd heb ik serieuze achterdocht tegen een hoop dingen die met de combinatie Computers en Russen te maken heeft
Heb je gelezen wat ik op DG in het PES 2014 topic heb geschreven?
Er schijnt echt een groot verschil te zijn wat er op Gamescom op de showfloor te zien was en wat er achter de coulissen voor de business aanwezig was.
Verder vroeg ik me af of je al die verschillen in gameplay-control hebt opgemerkt toen je daar was? Er schijnt nogal wat veranderd te zijn.
Bijvoorbeeld: Eerst werd er geklaagd dat de catch-up bug ( waar een snelle dribbelende aanvaller wordt ingehaald door een langzame verdediger ) nog steeds in zat, tot er iemand ontdekte dat je de sprintknop moet tappen en wel op het moment dat de dribbelaar bijna met zijn voet de bal raakt. Dan schijn je echt sneller te dribbelen. Lees maar op
DG en dan vanaf mijn post van 1 september 14.34 uur ( iets voorbij het midden van die bladzijde). Met name de ( lange ) geciteerde text van EVO-web's Jimmy G-Force is in dat opzicht de moeite waard.
Op EVO-web is men nu aanmerkelijk positiever dan ik de laatste jaren van ze gewend was en dat schijnt te liggen in een hoop veranderingen in de manier waarop het spel speelt, qua controls.
Misschien de moeite waard om je op de hoogte te stellen van die verschillen en de demo dan nog eens te spelen. Vergeet dan de input-lag even, want die schijnt er sinds de Arabische build uit te zijn.
Klik om te vergroten...