Ik vond dit bij bv pes 6 nooit zo erg. Er waren wedstrijden waar je voelde dat de cpu beter speelde maar ik dacht dan zoiets van"ze hebben een goede dag". Er was dan iets aan te doen.Je bleef de controle houden. Als nu de cpu beslist da je er aan moet gebeurd het ook (meestal). Dat ze bij een achterstand meer druk zetten, spits bij enz zou veel beter zijn. Krijg je dan een goal tegen is dat hun verdienste.Aan de andere kant kan je dan counteren.
Bij gewone matchen had je in pes 13 ook geen last van scripted games. Dat had ik maar als je een master league begon en bv te veel won waardoor de cpu opeens besliste dat je wat punten moest gaan verliezen. Omgekeerd ook. In seizoen 3 moest je kampioen spelen en viel het op dat je veel makkelijker won en dit was niet omdat ik dan beter speelde want heb meermaals een nieuwe master league gestart. Scripted gameplay kan je dus jammer genoeg niet ontdekken in de demo.
Allerlei gameplay info: De moeite waard! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s1FUXsWIAJM#t=184
Dat worden zieke volleys. Hopelijk niet een al te makkelijke move. En die muziek is van PES2009 toch?
Hi guys Helaas zal het Nederlands elftal wederom niet gelicenseerd worden in PES 2014. Echter biedt de option file (patch) van Daymos uitkomst voor de Xbox360 en Playstation3 bezitters! DAYMOS heeft Pesholland gevraagd om de juiste selectie aan te leveren van het Nederlands Elftal Het is belangrijk dat jullie niet zozeer jullie eigen voorkeur geven, want Lex Immers in het Nederlands Elftal zit niemand op te wachten! We streven ernaar om natuurlijk het team samen te stellen wat het meest realistisch is om mee te nemen naar het WK2014 De huidige selectie: Laat hier weten welke toevoegingen/wijzigingen jij hebt voor het Nederlands Elftal
Ik zou niet veel veranderen, hooguit in de verdediging, waar we relatief zwak zijn. Misschien kan je Douglas er nog bijzetten.
Nice, ik hoop oprecht op een goede game want het blijft toch mijn favoriete footy. Al hebben ze ISS PRO 98 nooit kunnen overtreffen...