1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Morgen, vandaag voor de PS3

2. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PS3 demo nu beschikbaar op de europese psn

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de demo aangezet op de PSN store EU :) Is deze demo nou wel een goede build en niet die zoals vorige week waar Sony een foutje maakte met die demo die nergens op sloeg

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, vandaag is ook de officiƫle dag voor de release van de demo op PSN.
    Morgen voor de Xbox.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Meer impressies svp. Ik zit niet thuis en ik wil het weten.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Downloaden gaat niet zo snel :mad:, ik zit op 80%. Ben erg benieuwd naar deze demo. wanneer is nou de game release? volgende week toch?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mgwlee heeft hem, dacht ik. Van hem zou ik zeker willen weten hoe het in zijn ogen speelt.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, op de 19e

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij vindt het een verbetering tov de demo die wij speelden. Maar hij moest nog erg wennen. Ik weet niet of dat goed of slecht is, ik vind dat altijd wel prettig, dat wennen. Als ik maar potentie zie.

10. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    De demo staat erop op de xbox 360. Kwam hem tegen bij demos nieuwste release en dacht hij huh hoj komt morgen toch pas? Dus toch maar geprobeerd en is nu op 6% van 1,80gb

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mgwlee schreef op DG dat de demo niet was te vergelijken met 'die troep' van Gamescom en dat deze vele malen beter was.

Hebben we het eens van een kenner gehoord :)

12. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net 2 wedstrijden gespeeld en ik weet het nog niet goed. Zeker niet slecht maar om nu direct te spreken over "de beste sinds pes6" vind ik nog vroeg. Het valt me op dat spelers beter vrij lopen. Voor de rest moet ik meer spelen voor ik definitief mijn oordeel geef.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    PES6 is dramatisch man:+ Heb ik toevallig laatst nog gespeeld, PES 2013 maakt gehakt van die shizzle.

Het gaat er ook om of je de potentie ziet, in een paar potten kun je dat meestal wel zien. Dat je de skills nog niet hebt, is logisch, maar je zou de potentie en mogelijkheden van het spel moeten kunnen zien.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Net gespeeld bij een vriend op de ps3. Hij is tof!! :D

Speelt heerlijk.

Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    - Framedrops bij de beelden voor de wedstrijd
    - Veld ziet er zoals altijd prachtig uit
    - Het juichen ziet er weer prima uit
    - Herhalingen mogen iets minder slow-mo naar mijn mening
    - Draaien gaat vaak langzaam/grote draaicirkel
    - Button lag lijkt verdwenen
    - Verdedigers lijken wat lomp/traag in de duels, positioneel niet helemaal goed opgesteld
    - Snelle inworpen zijn een zeer goede toevoeging
    - Schoten lijken weer wat harder te gaan vergeleken met PES 2013. Goede ontwikkeling
    - Herhalingen lijken wel smooth te gaan, itt dus tot de intro scenes
    - Sommige spelers sprinten wel heel langzaam met de bal aan de voet (Welbeck) (bij nader inzien bleek dit een momentopname, 2e helft was hij een stuk sneller)
    - Nogmaals, het juichen is echt heel tof. Het spel ziet er dan prachtig uit!

Als je blijft gamen op de current-gen is PES 2014 zeker het halen waard. Zelf haal ik een next-gen console en voel ik mij verplicht om daar op te gamen. Dit jaar zal ik daarom voor FIFA 14 kiezen.

Als Konami dit niveau vast weet te houden dan haal ik volgend jaar sowieso de eerste next-gen PES. Deeltje 2014 is nog niet fantastisch trouwens, maar na 1 potje gespeeld te hebben kan ik mij voorstellen dat de fans hier zich uren mee kunnen vermaken.

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Demo Downloading... \o/

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Klinkt goed. Overigens is het sprinten aangepakt en is het niet afdoende om simpelweg L1 ingedrukt te houden. Je moet tappen, naar het schijnt.

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Brengt dit spel uit op de next-gen met nog hogere textures en zonder de op sommige momenten aanwezige framedrops en ik ben een blij man.
    Ok, vandaar. Er zitten nog wel meer nieuwe snufjes in waar ik aan moet wennen. Stilstaande situaties bijvoorbeeld, waarbij je nu op een andere manier moet richten waar je de bal naartoe speelt.

Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hadden ze het maar gedaan. Ik was dan ook van de partij geweest. Overigens hoor ik overal positieve geluiden over de engine, daar zit hopelijk ook echt toekomst in. Ze zouden zomaar een klap kunnen gaan uitdelen op de next-gens volgens jaar. Wat je van Fifa op de next-gens kunt verwachten weten we wel een klein beetje. Wat PES gaat doen is nog totaal blanco, ook voor EA.

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Animaties van de keeper zijn dit keer ook heel veel beter

Deel Deze Pagina