1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben ook nog steeds positief. Enige zaken die mij op dit moment storen:

- soms duurt het draaien wat langer dan je verwacht (lijkt wel alsof de animatie dan in slow-motion wordt uitgevoerd
    - MASS ziet er nog niet altijd even goed uit. Spelers die gewoon geblokt worden en dan stil blijven staan.
    - framedrops in strafschopgebied

Ben de CPU-cheat overigens nog steeds niet tegengekomen. Al diverse keren voorgekomen tegen de CPU op Superstar en wist dat toch vaak vast te houden.

Ik vind de tackles btw geweldig gedaan. Kun je echt goed timen!

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat die veranderde controls betreft: Daarover raadt ik aan dat iedereen ze eens goed doorneemt want het is een totaal andere game dan PES 2013 geworden.
    Voorbeeld:
    Dribbelen is ook anders zoals Cyrax al schreef: Dubbel tappen i.p.v. ingedrukt houden.

3. Jows

Leuk Bevonden:
    111

Klopt! Die scheids is overigens nog wel eens flink frustrerend. Net een perfecte tackle op de bal in de 16, fluit ie voor een pingel. Sloeg echt nergens op. |:-

Daar mogen ze ook nog wel wat werk in stoppen.

4. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ben benieuwd wanneer die in de winkel ligt denk zelf nog dit weekend vrijdag of zaterdag als ze slim zijn

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat zou voor mij en jou wel slim zijn, maar dan krijgen die winkels een forse boete. Niet zo slim voor hun ;)

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik hoop het niet. Laat ze de reacties die voortkomen uit de demo eerst maar eens bekijken.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar kunnen ze in de release-datum versie toch niks mee doen. Die worden drie weken van te voren al verscheept, als het niet vroeger is.
    Wijzigingen n.a.v. de demo worden wel met een patch gemaakt.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Release is volgende week, die game ligt al bij de drukker schat ik :p.

9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Zo vind deze PES nog beter en leuker dan ik had verwacht. Mijn verwachtingen waren niet meer zo super hoog na wat negatieve berichten bij de gamescom maar ik vind deze PES echt beter dan de vorige editie.

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wat heerlijk trouwens dat je tijdens die demo niet telkens zo'n klote video hoeft te bekijken (niet eens 1x) :D

11. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Na wat meerdere potjes begin ik het redelijk goed te vinden. Ok sommige dingen draaien uit op iets wat ik totaal niet in mijn gedachten had maar dat zal aan mijn onkunde liggen.

Inderdaad sprinten is veel beter nu. Ik counterde daarnet en zette Rooney op weg naar de keeper vanaf de middencirkel. Met 2 spelers kort op de hielen moest ik dus tappen en dan komen ze niet dichter. Rooney speelt dan wel de bal een heel stuk voor zich uit. Vanaf ik de grote rechthoek naderde moest ik vertragen om fatsoenlijk te kunnen afdrukken maar die 2 verdedigers nu echt in de nek dus dacht ik nog eens tappen maar weg bal en daar was de keeper. Kheb even gevloekt maar ik vond dit echt super achteraf gezien.

Je kan in aanvallend opzicht alle kanten uit. Spelers lopen zich perfect vrij en je kan veel kansen creƫren op verschillende manieren. Je kan ook de druk houden. Daarmee wil ik zeggen dat je echt voor die 2de bal kan duels aan gaan.Als je ze wint komt de tegenstander er soms minuten lang niet uit. Het viel mij op hoe veel mijn backs mee schuiven. Die lopen constant de lijn af. Het schieten vind ik er wat slapjes uitzien. Het lijken mij allemaal zo'n pisballen die ze afvuren. Koppen naar beneden kan nu door eerst "driehoekje" en direct erna "bolletje" te duwen op ps3. Dit staat bij de tips die je krijgt als de wedstrijd aan het laden is al heb ik het nog niet geprobeerd.

Op verdedigend vlak gaat het me redelijk goed af alleen heb ik ook al een onterechte pinalty tegen gekregen. Correcte tackle op de bal en strafschop tegen.

aan Cyrax: Er zit zeker potentie in het spel maar ook de foutjes zullen wel aan het licht komen.Kben benieuwd naar uw menig over deze demo straks.
    ps: PES6 was de beste man :) (in het ps2 tijdperk toch)

Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Distribiteur bedoel je neem ik aan? Spul is weken geleden al geperst.

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    @Han, ben jij die demo nou al aan het downloaden? Hij is geheel tegen verwachting in ook verschenen voor Xbox Gold leden.

14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Denk dat je PES 5 bedoelt op de PS2, die was meesterlijk! ..of ben ik nu in de war. :p

Drie potjes gespeeld nu in de demo van PES 2014, en bevalt goed. Detail van sommige spelers die te zien zijn in de replay's is echt niet normaal mooi soms! *)

Grote pluspunt al t.o.v. Fifa, de afstandsschoten, heerlijk pegels op doel alweer gehad. BAM, en niet van die losse flodders die naast het doel lijken te zweven.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vergeleken met FIFA op de current-gen is PES 14 meesterlijk. Ik ging na de PES demo even Fifa'en en ik had het idee dat ik aan het pingpongen was.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eerlijk is eerlijk PES 2014 demo vind ik heerlijk spelen! pre-order!

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ws er ff niet, zul je net zien :) Bedankt Jows !

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Komt PES 14 voor de pc uit? PS4 en Xbone hebben ook pc architectuur, portje moet zo gemaakt zijn dan toch? Of ben ik dan te hoopvol...

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dit was toch altijd zo?
    Ingedrukt houden: sprint.
    Dubbel tap: snelle sprint
    R1 + R2 goed getimed indrukken: nog sneller, maar bal heel ver vooruit spelen.

Of ben ik er zo lang tussenuit geweest dat ze dit veranderd hadden in de tussentijd?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Valt toch wel mee met de veranderingen van controls? Dat tappen was altijd al voor extra sprinten...

Deel Deze Pagina