Na wat meerdere potjes begin ik het redelijk goed te vinden. Ok sommige dingen draaien uit op iets wat ik totaal niet in mijn gedachten had maar dat zal aan mijn onkunde liggen.
Inderdaad sprinten is veel beter nu. Ik counterde daarnet en zette Rooney op weg naar de keeper vanaf de middencirkel. Met 2 spelers kort op de hielen moest ik dus tappen en dan komen ze niet dichter. Rooney speelt dan wel de bal een heel stuk voor zich uit. Vanaf ik de grote rechthoek naderde moest ik vertragen om fatsoenlijk te kunnen afdrukken maar die 2 verdedigers nu echt in de nek dus dacht ik nog eens tappen maar weg bal en daar was de keeper. Kheb even gevloekt maar ik vond dit echt super achteraf gezien.
Je kan in aanvallend opzicht alle kanten uit. Spelers lopen zich perfect vrij en je kan veel kansen creƫren op verschillende manieren. Je kan ook de druk houden. Daarmee wil ik zeggen dat je echt voor die 2de bal kan duels aan gaan.Als je ze wint komt de tegenstander er soms minuten lang niet uit. Het viel mij op hoe veel mijn backs mee schuiven. Die lopen constant de lijn af. Het schieten vind ik er wat slapjes uitzien. Het lijken mij allemaal zo'n pisballen die ze afvuren. Koppen naar beneden kan nu door eerst "driehoekje" en direct erna "bolletje" te duwen op ps3. Dit staat bij de tips die je krijgt als de wedstrijd aan het laden is al heb ik het nog niet geprobeerd.
Op verdedigend vlak gaat het me redelijk goed af alleen heb ik ook al een onterechte pinalty tegen gekregen. Correcte tackle op de bal en strafschop tegen.
aan Cyrax: Er zit zeker potentie in het spel maar ook de foutjes zullen wel aan het licht komen.Kben benieuwd naar uw menig over deze demo straks.
ps: PES6 was de beste man (in het ps2 tijdperk toch)
Laatst bewerkt: 11 sep 2013