1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het intro filmpje er juist realistisch uit zien. Het oogt misschien niet mooi qua vormgeving met die brede logge mannen en ouderwetse tenues, maar de technische details zijn wel mooi en iets wat ik graag wil terug zien in de komende pes. Kijk bijvoorbeeld naar de shirt bewegingen en de animaties van de mannetjes, beiden heel realistisch. Ik vraag me af of dit geëvenaard kan worden in de aankomende gen. Nou denk dat het technisch wel haalbaar is, maar of het tegen acceptabele tijd en kosten kan?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron

    Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden, maar hoe meer licenties hoe beter.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Och, soms vind ik het juist wel leuker om niet altijd met die overpowerde CL teams te spelen. Dus in die zin is dit wel een aardige toevoeging, net als die Zuid-Amerikaanse teams.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als ze nou maar wel zorgen dat je in de SP gewoon een competitie kan spelen, zonder de ML te moeten spelen. Dat vind ik bij PES 2013 echt belachelijk.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Alsof iemand daar mee gaat spelen. Zuid-Amerikaanse teams zijn ook kut man.

    Beter voegen ze gewoon een ongelicenseerde league toe en genoeg slots voor teamlogo's zodat we eens met de Bundesliga en nog wat andere league's kunnen spelen..

    En dat ze de Master League weer eens gaan vernieuwen.
     
  6. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog leuke nieuwtjes over pro14? Nadat ik jaren fifa speelde ben ik dit jaar overgestapt naar pro13 en het bevalt me meer dan de voorbij fifa edities die ik gespeeld heb.
    Ook ben ik sinds begin dit jaar bij Digitaalgras actief nadat dit me hier aangeraden werd. Hier ben ik toch heel enthousiast over.

    Toch wel nieuwsgierig naar de licenties. Dit kan toch veel beter me dunkt.
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 14 wordt gebouwd op een compleet nieuwe engine, dus hopelijk betere graphics en atmosfeer en dergelijke. Maar grote kans dat je dit al wist.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het kan en zal niet beter worden. EA heeft nu eenmaal veel licenties. Pas als die contracten zijn afgelopen zou Konami zich weer kunnen mengen in de strijd om licenties. Echter, Konami zal dat niet snel doen, omdat ze simpelweg niet met het geld kunnen strooien zoals EA dat kan.
     
  9. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de info.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Persoonlijk vind ik de Champions League en Europa League licenties echt veel toffer. Het is zo vet om met je team na 3 jaar de eerste keer Europa League te spelen _O_
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook, maar ik mis toch wel de PL.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar dat kun je er nog makkelijk achteraf instoppen
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is ook wel zo. Maar ik ben lui. Ik had bij PES 2013 een OF gebruikt, helaas scheen je PS3 daarvan vast te gaan lopen, dus moest er weer een andere komen. Nooit meer gedaan.
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog even voor de liefhebbers en NL sprekenden :)



    Konami heeft een overeenkomst gesloten met de Asian Football Confederation (AFC), zodat de AFC Champions League – het toernooi met de grootste clubs van Azië - wordt toegevoegd aan de komende versies van Pro Evolution Soccer.


    [​IMG]

    Konami gaat nauw samenwerken met AFC om de clubcompetitie zo goed mogelijk te kunnen integreren in de komende PES games. De wereldberoemde game zal over een speciale modus beschikken waarmee je kunt spelen met één van de 32 teams uit de AFC Champions League.

    [​IMG]

    Konami gaat nauw samenwerken met AFC om de clubcompetitie zo goed mogelijk te kunnen integreren in de komende PES games. De wereldberoemde game zal over een speciale modus beschikken waarmee je kunt spelen met één van de 32 teams uit de AFC Champions League.

    De Pro Evolution Soccer serie heeft een groot aantal voetballicenties van clubs en competities over de hele wereld, waaronder Europa´s belangrijkste clubcompetitie: de UEFA Champions League. Vanaf het begin wordt de serie wereldwijd geroemd. De toevoeging van de zeer gewaardeerde clubcompetitie van Azië zal het bereik en de bekendheid onder de voetbalfans over de gehele wereld nog verder vergroten.

    KONAMI streeft continu naar een zo realistisch mogelijke Pro Evolution Soccer serie. Zoals iedereen weet is EA oppermachtig met alle licenties door de samenwerking met FIFA en het simpelweg opkopen van exclusiviteit. Konami zit voor bepaalde regio's dus in een onmogelijke positie door het kapitaalkrachtige EA. Konami licenseert deze exotische competities niet om Europa of Noord- en Zuid-Amerika gamers te pleasen, maar om nieuwe markten te penetreren en geld te verdienen.

    Kijk alleen al naar de terreinwinst in Zuid-Amerika, het merendeel van die gamers speelt nu voornamelijk PES omdat de copa libertadores erin zit als licentie en speelmodus. Daarnaast zijn die licenties nog makkelijk binnen te halen, aangezien EA daar niet de boel strak houdt qua exclusiviteit. belangrijk is ook dat de prijzen te betalen zijn omdat die bonden/organisaties het puur als promo zien voor hun bloeiende competitie.

    Uiteindelijk benut Konami nu op een slimme manier de loyaliteit van gamers uit regio's die voorheen alleen met eigen landenteams konden spelen. Nu dus ook met het favoriete clubteam van hun continent/land. En meer geld in de Konami pot, des te beter er met EA geconcurreerd kan worden.

    “Het toevoegen van een belangrijke licentie als de AFC Champions League is een integraal onderdeel van onze ambitieuze plannen rondom de Pro Evolution Soccer serie,” aldus Shinji Hirano, President van Konami Digital Entertainment GmbH. “We verheugen ons op een succesvolle samenwerking met de Asian Football Confederation, daarnaast willen wij graag de passie en de vaardigheden van de AFC Champions League tot leven brengen.”

    “Konami wordt terecht beschouwd als de leider onder de voetbalgames en ze steken hun expertise en enthousiasme voor het spel niet onder stoelen of banken,” aldus Dr. Hafez Al Medlej, voorzitter van de Asian Football Confederation Marketing Committee. “We zijn erg blij dat de AFC Champions League geïntegreerd wordt in de befaamde Pro Evolution Soccer serie en we verwachten een lange samenwerking die wederzijds voordelen zal opleveren."

    Wij van Pesholland denken dat het voor onze regio niet erg spannend zal zijn, maar dat we wel weer een leuk thema hebben voor een aantal online toernooien die we afronden met 'mindere' teams.

    bron www.pesholland.nl
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron

    Niet veel nieuwe dingen maar toch leuk om eens te lezen.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Goed idee van dat formatie wijzigen op je tel. Als je met vrienden speelt kan je dan hopelijk ondertussen je formatie aanpassen terwijl je op je beurt wacht. Scheelt weer wat tijd en het lijkt me handiger om zoiets op je telefoon te doen.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat heeft dat te betekenen? Zit deze nieuwe engine dus in in de Xbox versie??
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Yep... ze hebben deze engine speciaal ontworpen met de next gen als vooruitzicht.

    Maar hij zal nog op de xbox360 en PS3 uitkomen, totdat de volgende generatie computers zich hebben gesetteld
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond dit nog wel interessant om te lezen. Hoop dat het nu eindelijk met de animaties goed zit.
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Er was al een paar dagen een Spaanstalig interview met de Latijns-Amerikaanse Konami chief beschikbaar, maar deze is inmiddels vertaald in Engels en online gezet op onlyproevolutions.

    http://www.onlyproevolutions.com/20...-licenses-and-the-latin-american-fanbase.html

    Vond deze persoonlijk interessant:

     

Deel Deze Pagina