1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Mij gisteren ook opgevallen.. Speel nu alleen nog maar in het Konami Stadion tijdens de zomer rond het middaguur. (overigens heb ik dat wel bij alle delen van PES gehad, een favoriet stadion met bijhorende instelling voor de mooiste grafische weergave, ga toch niet voetballen op een bruine dood ogende grasmat)

Daarbij pas ik dan ook nog het camerastandpunt een beetje aan en de game oogt in eens wel heel prettig, en natuurlijk!

De menu's zijn helaas niet te veranderen, en dat is wel een domper ja. Niet alleen lelijk, ze werken ook gewoon slecht. Speler wisselen nog nooit zo traag geweest volgens mij. Een muis-cursor gebruiken op een console.. 8)

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Is het wellicht een idee om een PES 2014 gespot topic aan te maken?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Hmm volgens mij is daar vanuit PES spelers nooit zoveel vraag naar toch? Allemaal volwassen mannen die niet in een slaapbedje voor de Media Markt liggen. Dat is meer iets voor GTA en Call of Duty,
    en FIFA

4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Is dat zo? Volgens mij was er ook zo'n topic voor PES 2013 hoor? Anyway, ik las hier en daar wat berichten van mensen dat ze hem al hadden gekocht (UK), terwijl hij daar pas de 20e zou uitkomen.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben (qua leeftijd dan) volwassen, maar ik moet deze game toch echt zo snel mogelijk hebben hoor. Ik heb al uren in de demo gestoken, ik wil de echte game nu wel hebben. Maar een speciaal gespot topic hoeft toch niet? Daarvoor is de vraag te klein denk ik, die 10 mensen hier die hem gaan halen kunnen toch ook in dit topic posten?

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, het stroomt altijd vol op dit forum als het gaat om een PES-gespot topic hoor. Binnen een paar uur zijn er al zo'n 5 bladzijden vol geschreven :)

Wat betreft de grasmat: Dat zal wel zo verschillend zijn als je het seizoen en de tijd van spelen op random hebt staan.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Toch wel kwalijk want nu blijkt dat deze game er inderdaad gewoon erg goed uitziet. Alleen door vreemde keuzes komt dat niet helemaal naar voren.

8. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet een speler niet veranderen met je analoge stick, maar met je vierpuntdruktoets.
    Dan gaat het sneller.

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat hij morgen wel te krijgen is. MM zei dat als ze hem binnenkrijgen dat ze hem gelijk gaan verkopen. Zit niet echt een streetdate op.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik hoop het met je, maar elke Media Markt wordt anders gemanaged en wat het ene filiaal doet, doet het andere weer niet.
    Ik woon op tweehonderd meter van een Media Markt, dus ik zal het zeker in de gaten houden.
    Het is trouwens helemaal tegen Konami's principe in om zo makkelijk te doen met de release-datum, of staat die "streetdate" los van Konami?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Konami doet nooit zo moeilijk over releasen hoor.
    Of beter gezegd, daar hebben ze helemaal niet de tijd en kennis voor :p.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik herinner me anders nog verhalen van zaken die PES vorig jaar te vroeg verkochten en dan van Konami hoorden dat ze het spel uit de winkel moesten halen...

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb elke PES altijd wel 2 a 3 dagen eerder als ik hem in de winkel moet halen. Vroeger, toen ik nog weleens wat deed voor Konami kreeg ik hem een week of zelfs 2 voor de release (PES 2011 geloof ik). Ik verwacht dat hij gewoon verkocht zodra hij binnen is. Dat zal hopelijk dinsdag zijn, uiterlijk woensdag.

14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Bedankt voor de tip, straks even proberen. :thumbs:

Mediamarkt folder zojuist gezien, PES 2014 voor €44,- deze week.. Mooie prijs zeg ik! Alleen denk ik niet dat ik hem nu al koop, alle vrije tijd hard nodig voor GTA V. :p

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga toch straks even een poging wagen. Iedere dag eerder dat ik de game kan hebben is meegenomen. Alleen is dinsdag meestal de aanleverdag. Dus vermoedelijk ga ik voor niets. Anders laat ik het zeker weten.

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Top man! Let us know ;)

17. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, ik wacht ook op je antwoord!

Ik denk dat sommigen onderschatten hoeveel moeite echte die hard fans over hebben om PES zo snel mogelijk in te kunnen lijven, helemaal na het zien en spelen van de demo en de beloofde fixes van Konamo op vrijdag mbv een patch! \o/

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Noem je mij nou geen die hard fan? :+

Dinsdag speel ik toch GTA dus PES hoef ik niet op de release.

19. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    en dus ben je geen die hard PES fan :'-(

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als ik beide games tegelijk heb, dan gaat PES er als eerste in. Ja, echt... Denk ik... Of nee, ik denk het niet.

Deel Deze Pagina