Hoelang duurt die gegevenspakket wel niet wil spelen grrr en zit al een uur te wachten en nog maar 30%.
Iemand een idee hoe je mp3 in pes krijgt op ps3? Dit gaat op een andere manier dan vorige jaren denk ik.
Ik heb hem ook Heb 1 potje kunnen spelen, maar er werdt niets over een gegevens pakket gevraagd? (wel een update)
Nee, kan niet want dan heb je het gegevensbestand nodig en dat is op het moment niet te installeren. Zie mijn vorige post. (Xbox)
Ik heb PES13 en FIFA13 in bezit. Als ik deze inlever bij Gamemania, voor hoeveel krijg ik dan PES14? Cheers!
Even klagen: de rode baan in het Ajax-shirt is veels te breed! Spoiler Ook een beetje jammer dat hij in de Europa League speelt...
Dat maakt btw wel een verschil. Ik heb m ook op de hdd geinstalleerd. Daarvoor ging de cd soms laden op t moment dat je bijv. Naast schoot.
Vanmiddag in Wanchai (Hong Kong) gehaald voor 300HK$ (30euro). De Europese versie. Was even bang dat er geen Engels in zou zitten, want was een Scandinavisch hoesje, maar gelukkig in-game en boekje gewoon engels. Nu weer een beetje helemaal into PES komen, want dat is nog steeds flink wennen, en wachten op de option-files die de spelers en teams aanpassen. Blijft toch kut, North London, en spelers als Eriksen die TOTAAL niet lijken enzo. Ik zeg het al 10 jaar ofzo, maar waarom betrekken ze de community niet veel meer bij het creëren van de spelers enzo!? Van ieder team in de wereld heb je toch wel een aantal fans die hun spelers na willen maken in die editor!? Soundtrack niet echt van onder de indruk.
Jazeker, werkte prima. Net 1e potje online gedaan, maar dat lagt nog behoorlijk. Zijn ook nog weinig spelers online te vinden.
als ik een USB stick koop van 16 GIG. Vervolgens in mijn xbox 360 plug heb ik dan meer ruimte of werkt dit niet? En moet ik een orginele van microsoft kopen een harde schijf? Ik heb namelijk weinig ruimte over voor pes nog