De PES 2014 Benelux Online Kampioenschappen zijn van start gegaan! Het eerste seizoen van de League is als eerste begonnen waarin iedereen elke week 1 tegenstander treft! zie hieronder de divisie indeling en teamkeuze van dit eerste seizoen
Ben ik nou echt zo goed of.. wordt gek van mensen die en de 80 minuut achter staan met 4 - 0 en dan hup wedstrijd verlaten. Gelukkig laat konami mij dan wel winnen(soms ook niet vreemd genoeg)
draait de game nu volledig smooth op de 360 bij iedereen of zitten er af en toe nog wat frame drops in bij sommigen ?
Bij de intro,s en tussen filmpjes wel. Maar tijdens het spelen niet. Sent from my X909 using Tapatalk 2
das wel balen dat ik er zo'n last van heb , het verschilt wel per stadion maar erger me dood soms. nu vraag ik me af of het aan het spel ligt of aan mn box of tv? jammer ik wil graag plezier hebben aan deze game
Heb je je Xbox al op een resolutie van 720p gezet? Daar gaat het bij meerderen ( o.a. mij ) beter op.
Is er eigenlijk een file beschikbaar die door iemand is gemaakt, waarmee de gezichten van de spelers en de licenties zijn gemaakt? Ik weet dat dit op de PC vroeger altijd het geval was... Ik erger me namelijk kapot aan het feit hoe veel spelers van Ajax eruit zien.
update van Daymos, hij is al erg ver met zijn option file! hij moet wel nog aan de Bundesliga beginnen! ik ga hem helpen testen de aankomende periode, ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb nog wel een nieuwtje over dat programma Horizon. De malware die ze in horizon stopten was volgens hun van CNET's downloadmanager. Ze geven aan dat je beter een andere, veiliger versie van Horizon kan downloaden. Zie hieronder, geplukt van de website van Horizon: Dit is versie 2.7.2.2. BRON