Ter herinnering: zijn er mensen met een PS3 die kunnen bevestigen dat het spel wel soepel loopt als je met ongelicenceerde teams speelt en er dan ook nog eens beter uitziet? Ik hoop dat anderen dit ook ondervinden, anders ben ik bang dat het niet zo goed met mij gaat
Ook even gekeken en inderdaad is er een patch. In de details stond dat de patch is om de download-snelheden te verbeteren. Met die verbeterde snelheid kan je nog eens proberen of het installeren nu wel werkt. Dan hoef je geen twee uur te wachten.
Gisterenavond 11vs11 getest... 2 potjes omdat de xbox spelers verkeerde codes hadden gekregen. dus tussen 23:30 en 00:30 een potje van 4 vs comp gespeeld en 5 vs 5 gespeeld. Het begon goed, maar eindigde in stroeve gameplay. naarmate de wedstrijd vorderde werd het namelijk slechter. Vanavond maar nog een keer proberen. kijken of ik een 11vs11 room kan vinden. volgens mij kan dit nog wel eens gaan lukken als ze de servers er goed op instellen!
hahaha.. Han, kom je snel eens online? ff babbelen in de party en een potje doen. je hebt nu al lang genoeg geoefend
Straks is dit spel al oud en heb ik nog niet tegen jou kunnen spelen komen de in een DO LOOP terecht...
Dan bouwen we wel een break in We hebben trouwens toch al twee keer tegen elkaar gespeeld? Dacht 2x gelijkspel.
Wat wel positief is dat hij weer verder gaat waar hij weggevallen is. Ik heb op dit moment 64% hanterp. Beginnen te downloaden om 23.00