1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Homerus

Homerus Gravitas

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste Pes die ik gekocht had was 2012.. zo te lezen hoef ik 'm dit jaar ook niet te kopen..

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, van mij hoef je niet :)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Allereerst excuses dat ik zo gereageerd hebt op je mening over FIFA. Ik had zo niet moeten reageren. Als ik het zo terug lees, komt inderdaad niet erg leuk over en dat was absoluut niet de bedoeling.

Nogmaals ik respecteer je mening en het zij zo wat jij ervan vindt.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Prima. Zand erover ;)

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    --

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    aaaaahh
    Now kiss and make up

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    WTF?

8. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Ik moet zeggen dat ik erg geniet van PES 2014. Inderdaad is het online af en toe frustrerend om te spelen met input lag en zelfs button button lag (waarbij je 1 keer pass knop indrukt en hij dat automatisch nog een keer doet bij een lag hapering.

Dit mag niet en is erg jammer natuurlijk. Koppel dit aan alle nepgezichten waar een beginnend MLO'er mee wordt geconfronteerd, en je hebt een product waarvan iedereen terecht zal zeggen, dit spel is niet af. Ze moeten echt nog een lesje krijgen in algehele presentatie van een product. PS3 versie die niet goed loopt, xbox spelers die niet online kunnen, het niet halen van beloofde deadlines met updates, nieuws en patches.

Dit is erg slecht van Konami en zal de verhouding in verkopen van PES en FIFA wederom gaan vergroten. het was al meer dan 1 op 10. Ik denk dat dit nu op 1 op 20 zal gaan liggen.

Maar, ik heb veel potjes in MLO die erg leuk zijn en goed gaan. Daarnaast zijn bijna alle potjes tegen 'vrienden' online die gewoon perfect gaan.

Op Pesholland zijn de competities zeer in trek, mensen klagen wel wat hier en daar, maar er is overall een goede sfeer en mensen hebben echt lol in het spel. Wellicht is dit omdat de Pesholland league en cup de lol veroorzaken, maar mensen rennen niet massaal weg van PES.

De kleine bugs in de gameplay kan je nog omzeilen door ze uit te sluiten in jouw speelwijze. Ik heb van Adam bhatti gehoord dat ze hier ook mee bezig zijn en in de patch wordt verholpen. het is zonde dat de drempel om deze gameplay te masteren zo hoog is, want ik zie elke week weer iets nieuws waar ik me aan optrek.

Noem me een PES fanboy, maar ik kan er toch nog echt van genieten.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    PES fanboy :+

Als ik de 360 versie zou hebben gehad, dan zou ik er misschien ook (een beetje dan) zo over denken. Maar ik heb de PS3 versie en die versie is gewoon NIET SPEELBAAR. Offline met vrienden op de bank is het gewoon zelfs niet speelbaar door de vertragingen en het eindeloze gestotter van het spel. De gehele timing en feeling van het spel is weg, die feeling is er wel in de 360 versie.

Ook vind ik de hoeveelheid bugs in het spel gewoon niet kunnen. De keepers kunnen ook niet, ik snap niet dat niemand daarover valt. Ze duiken altijd een fractie te laat, of ze duiken gewoon helemaal niet. Er zijn zoveel zaken waar ik van gruwel, dat ik van dit wanproduct absoluut niet meer kan genieten. Ik heb een dure onderzetter gekocht en daar heb ik vreselijke spijt van. Daarom wil ik mensen ook op het hart drukken deze game NIET te kopen (behalve mijn versie die te koop staat natuurlijk), want dit kan gewoon echt niet. Het product is niet af, rammelt aan alle kanten en is niet speelbaar. Dat is een schande

10. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    ik hoop dat je het nog een kans geeft na de update...

als het dan nog steeds wack is, mag je er van mij mee frisbeeën :)

mag je sowieso, maar dan vind ik het niet zonde.

11. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    nog even voor jullie info!

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe ging het 11 vs 11 testen eigenlijk, Mano?

13. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    ja was echt tof! het was speelbaar, het was duidelijk en dus eigenlijk erg veelbelovend.

1 van de 5 potjes merkte ik wel veel lag, maar dat was in het begin. Volgens mij hebben ze dat leren verhelpen.

De game voelde, wellicht ook door de uitgezoomde camera op 'wide', iets meer basic aan. Maar dat was gezien de chaos van een 10 vs 9 match bijvoorbeeld beter om te handelen,

mjah, we moeten nog zien hoe dit zal gaan op de servers van het echte spel ipv een beta download.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar ik heb op WENB toch wel klachten gelezen, zie HIER in de commentaren.
    Heb jij soms alleen tegen Nederlanders gespeeld?
    Ik vraag dat omdat ik het verschil tussen hun klachten en jouw beoordeling zo groot is.

15. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb tegen engelsen en duitsers gespeeld. In bijna elk potje minimaal 1 keer gescoord, misschien draagt dat bij aan de beleving :)

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dan merk je natuurlijk niks meer van lagg ;) Maar objectief?

17. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    meerdere leden van pesholland had ik de code aan gestuurd, en die waren echt zeer positief!

Dus ik was niet de enige.

Maar ik moet zeggen de eerste avond was niet goed door de lag, toen ook maar 1 potje kunnen spelen omdat het laat was. Wellicht dat deze eerste avond voor velen de negatieve mening heeft gevormd?

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hè hè :)

19. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb last van gestotterd tijdens het spel (xbox) en terug zetten naar 720p helpt wel maar niet volledig.
    maar nu las ik dat er een andere grote boos doener is namelijk "heart".
    het bekende motivatie systeem zou voor gehaper zorgen tijdens het spelen, dit leek mij heel vreemd toe maar ik heb het uit gezet en zowaar het helpt.
    op 1080p het ik stukken minder last en de flow is weer terug.
    ik heb er weer zin in en hoop dat de patch de rest oplost.
    ik moet nog meer spelen, andere stadion etc en hoop niet het het een placebo effect is.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe schakel je 'heart' dan uit?

Deel Deze Pagina