Zag eerst ook wat meer info staan! Hier nog een keertje dan, is nogal veel info en wat foto's van nieuwe gezichten, dus post gewoon linkje naar Winningelevenblog.
Ik ben nu aan het spelen. Als ik eerlijk moet zijn is het een triest spel. Eigenlijk beneden elk pijl. Spelers lopen door elkaar soms zelfs tegen elkaar aan. Het spel reageert erg langzaam tijdens het passen etc. Nee nu is het echt gedaan. Patch of geen patch. In januari wordt het fifa en nooit meer pes. Kom op man. Ze zouden je moeten betalen om deze game te spelen.
op mijn fb staat dat er een nieuwe data pack is heeft iemand dezeal https://www.facebook.com/ProEvolutionSoccer2014.Official?hc_location=stream
Sinds vandaag ook PES 2014 in huis. Helemaal nieuw voor een prikje van iemand kunnen overnemen, top! \o/
Je moet alleen wel even wachten tot later deze maand om wat bugs uit het spel te hebben. Dan komt er een nieuwe patch omdat de vorige patch nog niet voldoende werkt. Wanneer die patch komt? Tsja, in november; meer is nog niet bekend.
Dit spel verdient geen aandacht Ik zag jou als poster staan, dus ik hoopte op een patch. Je had het ook over een oude patch, welke is dat dan?
Dat ding dat vast zat aan die DLC die je steeds niet kon downloaden. Daar hebben ze toen een patch voor gemaakt zodat het nu wèl kan. Dus niet de lang verwachte patch waar we deze week meer over zullen horen...
Ik snap al dat negatieve commentaar over PES 2014 eigenlijk helemaal niet zo.. Geweldig leuk spel vind ik het al sinds dat de demo uit is. Dat de game kwalitatief misschien niet helemaal geweldig is klopt uiteraard, maar qua gameplay heb ik echt weer eens dat gevoel terug wat ik lang niet heb gehad bij PES. Schijnbewegingen voelen heerlijk aan evenals de schoten op doel, het afmaken van voorzetten en de chaos die soms in het doelgebied ontstaat is echt typisch PES. Heerlijk! *) Merkt ook duidelijk dat er aandacht aan sfeer is besteed, alleen jammer dat sommige momenten het spel echt niet soepel genoeg loopt om de ervaring optimaal te maken. Maar goed, zoals al gezegd qua gameplay vind ik het gewoon top... :b:
De ergernissen zullen wel komen . Ben ik vrij zeker van. Er zijn gewoon teveel fouten in het spel die er nooit hadden mogen in zitten en wachten op een patch in november om dat op te lossen en om de selectie's up-to-date te maken is toch te gek voor woorden. Binnen een 6-tal weken is er al een nieuwe tranfer-periode. Op pesgaming had ik gelezen dat er veel zijn die de patch vandaag verwachten omdat de japanse versie "winning eleven" vandaag uitkomt. Zal wel niets zijn maar stiekem hoopte ik er op
De demo helemaal grijs gespeeld, nooit iets vervelends tegengekomen.. En online speel ik het spel niet, kans is dus groot dat ik het heel lang leuk zal blijven vinden. Zeker als straks die patch ook nog verbeteringen en toevoegingen met zich meebrengt. *) Maar omdat ik weet dat Konami's product nooit echt meer van super kwaliteit is koop ik het niet meer voor de volle prijs. Nu dus even op een koopje gewacht.
Nieuw data pack komt morgen ( 15 november ). Of de patch dan ook komt is niet duidelijk. Zie ook op het WENB blog
Zucht....wat een amateurs bij Konami. Nu is het geen fix + faces maar alleen een datapack. Ze hebben werkelijk geen idee die Jappen. Zonde hoor dat er geen fatsoenlijk management boven zit.
Wacht nu even af. Wie weet is er wel een patch. Er stond alleen dat ze normaal geen patch in een pakket van meer dan een GB zit. Wie weet nu wel. We zullen het vrijdag weten.
En zoals verwacht verknallen ze dit ook weer. Blijkt het toch niet de 15e te zijn. Hoop blabla, maar nog altijd geen details van gameplay fixes. Ze hebben echt geen idee. Sorry Han, maar het is echt amateuristisch. Ik ben liefhebber van de serie, maar dit is tenenkrommend.
Had niet anders verwacht Die gasten bij Konami zijn echt te dom om te poepen. Niet even van te voren vragen of zoiets snel goedgekeurd kan worden omdat het een download is van ruim 800mb, neeeeeeeee... Gewoon tot op het laatste moment wachten. Wat een prutsers.