Ik ook hoor, ik wil niks anders meer. Ja, PES 2015 en dat het een vette game is. Ik weet nog dat toen ik PES nog vet vond, ik veel minder games kocht.
Sjees, gameplay ziet er inderdaad echt sweet uit zeg. Blijf de presentatie alleen jammer vinden, natuurlijk gaat het om de gameplay, maar het oog wil ook wat. Wat meer werken aan menu's en dergelijke mag ook wel. Belichting ziet er op veel momenten wel fijn uit. Buiten dat niet echt weggeblazen, had je meer uit FOX engine kunnen halen. Qua licenties is het op PlayStation toch veel makkelijker dan op Xbox? Eerst FIFA uitproberen, PES komt toch later, dus dan heb ik FIFA allang kunnen testen.
Bij de vorige generatie wel, alhoewel X360 ook heel makkelijk ging. Maar PS4 is volgens mij 2 minuten werk. Als ik dit filmpje zo zie denk ik dat dit jaar 2 footies in huize Tyrant worden gespeeld.
Alleen zo kut destijds dat de game zo enorm langer ging laden op X360. Volgens mij waren er ook veel meer versies op PlayStation dacht ik, altijd handig. Raak helemaal happy van dat balletje rond 2:30.
Gelezen, het begint er nu toch wel heel erg goed uit te zien boys. Nog even en ik kan me eindelijk voor een release weer druk maken om welke licenties ze wel en vooral niet hebben. Finally. Ik ga eens een keertje niet naar Gamescom, speelt PES weer eens heerlijk Hahaha. volgend jaar ga ik ook maar niet.
Die licenties maken niet zoveel uit in principe. Als ze er 4 fake leagues in gooien regelen de option files de rest.
Tsja, en ik heb je nog geprobeerd aan te moedigen om te gaan Ik hàd je nog gezegd dat het een hele goeie zou worden dit jaar Om licenties maakt zo'n old-skool ISS/PES speler zich toch niet druk? Het gaat toch om de gameplay?
Dan weet je ook wel dat het qua licenties niet veel is. 2 teams per land, en de Eredivisie, Spanje en Italië denk ik. Alhoewel er nu dus de 2e divisies bij zijn gekomen, super nice IMHO. UEFA licenties zijn wel nice
Ik vind het altijd het leukst om met Zuid-Amerikaanse landen te spelen, of met landenteams uit die regio. Mijn favoriet is Chili
Ohja die ook nog. Heb je nog fake Duitsland + Dortmund en Bayern en fake Engeland + United en ..? En uiteraard nog een zooi resterende Europese teams, J-league(?) en Zuid-Amerika met Brazilerio en Copa.
Franse league zit er zeker in, want daarvan geeft Konami al aan dat er wekelijkse speler-updates van zijn: De eredivisie heeft die update niet, jammer genoeg. Valt me wel op de de Engelse leagues daar wèl in zitten!
Zegt niks, ze spreken ook over de Engelse competitie. En de PL hebben ze zeker niet. Ik doel op licenties.