1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou zelfs niet verbaasd zijn als PES 2015 pas in november of later verschijnt.
    Konami zei dat ze nog niet wisten wanneer het uit zou komen, en dat ze het niet eerder zouden uitbrengen dan wanneer het af was. Dit, nadat ze een hoop leergeld met PES 2014 hebben betaald.
    Een speelbare demo die je kan downloaden komt er trouwens zeker wel. Is al toegezegd en dat is dezelfde build als de uiteindelijke versie. Die zal dus wel een maand voor de release uitkomen.

Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zou wederom commerciële zelfmoord zijn in mijn ogen.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat Konami juist vorige jaren commerciële zelfmoord heeft gepleegd.
    Zoals ze het nu willen doen is volgens mij het beste wat ze kunnen doen. Alleen met een kwalitatief goed product kunnen ze weer klanten terughalen en niet met een volgend haastwerkje vol met bugs. Dan maar wat later. Als het dan echt goed is komt het wel via mond-op-mond reclame bij de liefhebbers terecht.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Die groep liefhebbers is van dusdanige omvang dat dat niet echt levensvatbaar meer lijkt...

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik doel op een vroege versie, zoals voorgaande jaren. Dat doen ze niet meer.

Overigens verder wel eens met Tyrant. Echt heel slim is dit niet, want ik kan me ook echt niet voorstellen dat PES 2015 veel gamers zal doen overstappen. Aan de andere kant, als Fifa al een maand of 3 uit is, dan zijn gamers die game vaak wel zat. Dan is het leuk voor gamers om eens een andere footie te proberen. Maar dat is ijdele hoop. Ik hoop in elk geval op een goede footie, met vloeiende gameplay en fun.

Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, klopt, dat heb ik ook gehoord. Is verstandig van ze.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zou idd nog hoop kunnen geven. Echter lijkt FIFA mij ondertussen al een prima footie te zijn, zelfs voor (ex) PES liefhebbers.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Uiteraard, dat denk ik ook. Sterker nog, ik vond Fifa 2014 best wreed.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vooral dit jaar kon de verbeterde gameplay wel eens een sterke troef voor PES worden. Dus ik doel op het tactische spel, en de strategiën. De bewegingen off the ball enz. Dat was altijd al wat beter dan FIFA, maar in combinatie met het soepelere spelen kon dat wel weer een aantal echte oud-pessers terug halen, temeer er tendensen van PES 5 en PES 6 in zitten.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dit gaat bij mij echt het ene oor in en het andere oor uit.
    Dit horen we al sinds.. 2011?

Als men dan ook nog begint over PES5 ben ik allang afgehaakt.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als het jou het ene oor in gaat en het andere oor uit, hoe komt het dan dat je er dan toch op reageert? ;)
    Dat heeft Konami niet gezegd, dat was te zien op de geleakte filmpjes. Zo was er ook te zien dat de catch-up bug eruit was ( waar je super-snelle aanvaller ingehaald werd door een langzame verdediger).

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Leuk voor twee weekjes en dan begin je de patronen te herkennen en lijkt elke wedstrijd precies hetzelfde. Bij Fifa 2014 vond ik dat deze keer echt ontzettend opvallen. Op de PS4 was Fifa wel iets beter maar nog lang niet wat het zijn moet...

Ga ik terug na PES 2014 voelt dit wel weer even stroef aan qua gameplay, maar eenmaal op dreef zoveel leuker qua game op de grasmat!

Beide games staan nu bij mij in de kast wat stof te happen, maar kan eigenlijk niet wachten om aan de slag te gaan met PES 2015, al is het maar een demo. Fifa 15 zal ik ook wel weer de demo van checken al heb ik daar momenteel totaal geen verwachtingen van.

Fifa heeft de content, PES de gameplay, vind ik. :)

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Allemaal waar, maar zolang er 'lag' online is, komt PES er bij mij niet meer in. Speel namelijk alleen maar met friends online en dat is bij fifa perfect.

14. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    zeker op de ps4. Hele goede game, vooral als je volledig manual speelt (wat echt wennen is). Zie nu nog steeds nieuwe situaties en zijn bijna klokje van het jaar rond.. (en dit zegt een pes fan eerste uur)

15. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik speel footie's bijna nooit (meer) online...
    Puur met vrienden thuis op de bank spelen of anders in mijn uppie oefenen tegen de CPU. :b:

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor de lol PES 6 voor de XBOX 360 gekocht.
    Gameplay blijft heerlijk, gaat niet snel vervelen en doet gewoon wat het moet doen.
    En dat voor één euro! :D

Graphics en animaties zijn daarentegen natuurlijk erg verouderd, al vind ik veel animaties realistisch ogen als je 'gewoon' aan het spelen bent.
    Ook leuk om met teams uit 2006 te spelen, met spelers als Ronaldo (R9), Zidane, Henry, Ronaldinho etc.
    Lekker nostalgisch! :D

Laatst bewerkt: 2 aug 2014
  17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan is het wel interessant als je weet dat PES 2015 wordt opgebouwd met de gameplay van PES 6 in gedachte, maar daarom heb je PES 6 natuurlijk ook gekocht ;)

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat wist ik niet!
    Ik heb dit jaar geen voetbalspel gespeeld, zowel de demo van Fifa 14 als PES 2014 konden me niet genoeg boeien.
    Ik heb toentertijd erg genoten van PES 6, dit was op de PC.
    Ik had toen nog geen XBOX 360 dus ik heb nooit PES 6 'nextgen' gespeeld.
    Voor de grap afgelopen week PES 6 dus maar gekocht en ik vind de gameplay echt een verademing.

Hopelijk kan PES 2015, eindelijk, weer in de buurt komen van het spelplezier van PES 5/6.
    Ik weet niet of de stilte rond PES 2015 me zorgen moet baren, afgelopen jaren natuurlijk al snel redelijk veel nieuws.
    Zijn hier mensen die naar Gamescom gaan en PES 2015 gaan spelen? :D

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat Cyrax en Mgwlee wel zullen gaan, misschien Jows ook.
    Maar lees dit topic maar eens door, daar lees je dat Konami dat inderdaad van plan is en dat men daar erg enthousiast over is. Tenminste, afgaande op wat gemiddeld alle PES-forums daar van vinden. :)

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad. Eerst zien, dan geloven.

Deel Deze Pagina