Ja, okee, lijkt me ook. Maar het staat er ook vol met voorstellen om de gameplay te veranderen en dat gaan ze dus niet doen.
Nou ik mag toch hopen dat ze enkele dingetjes nog tweaken, zoals steekpasses, schoten en standaard situaties...
Van mij niet. Gameplay wijzigen deden ze met de demo van PES 2014 ook en daar ging het spel op achteruit. Laten ze dat maar doen als het spel uit is. Haastwerk vlak voor de release is niet echt het sterke punt van Konami.
Adam Bhatti tweette: mainly visuals, dus hier en daar wat gameplay tweaks is niet uitgesloten. Asim Tanwir (van Winningelevenblog) krijgt binnenkort nog de mogelijkheid om een nieuwere code te spelen zei hij. Ben benieuwd naar zijn bevindingen. Die versie zou nog dichter tegen de final game aan moeten zitten.
Ja, dat zijn altijd die zeikerds die anders niet kunnen scoren, dat zijn de zelfde mensen als je online speelt binnen 3 seconde op real madrid staan.
niet kunnen koppen niet kunnen volleyen in advanced shooting lijkt me wel een bug hoor. 9 van de 10 keer gaan ze eronder door. En ik time wel goed want met manual shooting heb ik de mooiste headers gemaakt, zelfs een paar diving headers.
Demo voor de 360 nu ook te downloaden voor Silver leden http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...acd000-77fe-1000-9115-d8024b4e8860?noSplash=1
Vaag, ik kan hem niet downloaden. Via de site krijg ik dat ik geen 'valid payment option' heb. Terwijl de demo gratis is. Op de Xbox zelf krijg ik bij de demo een kopje kopen en rechts bovenin -1 te zien, heel raar. Edit: toch gelukt! Ik vind het op de 360 in ieder geval een hele verbetering. Alleen het schieten op geavanceerd vind ik een beetje vreemd, duurt erg lang voordat het schot daadwerkelijk komt.
Dat laatste heeft volgens mij te maken met dat de speler in kwestie wel eerst goed gepositioneerd moet staan voor ie kan schieten. Dus als ie bv. een rechtspoot is maar op het punt dat jij op de knop drukt met zijn rechtervoet naast de bal staat dat ie dan eerst zorgt dat ie kan uithalen met rechts, dan moet er dus eerst nog een animatie volgen voor ie uithaalt.
Geavanceerd schieten is nodeloos ingewikkeld, vind ik. Zelfs handmatig schieten is simpeler. Ik heb passing op 1 staan en als ik zo maar een potje speel gaat schieten op handmatig. Als de release-versie uit is zal ik in modes zoals de Master League het schieten wel gewoon op basic zetten
Dat geavanceerd schieten klinkt inderdaad niet echt geweldig. Ik heb schieten ook meestal op handmatig, geeft veel meer voldoening. Alleen moet je wel altijd geconcentreerd zijn, anders mis je zomaar voor open goal.
Ik heb hem wel gedownload Eerste indruk (360) Speelt lekker vloeiendere bewegingen Spelers zien er goed uit. Keepers zijn redelijk goed Min Totaal geen sfeer Steekbal is te makkelijk (komt idd vaak goed terecht) Heel soms wordt de bal niet in de gevraagde richting gespeeld. Grafisch weinig verschil met voorganger. Nu wachten op de PC Demo
Ja handmatig schiet heerlijk en responsive, maar net iets teveel moeite om goed te richten Basic is te scripted en soms unresponsive. Ze moeten een middenweg zien te vinden, dat zou perfect zijn.