1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    "Ik denk dat we dit jaar weer met z'n alle gaan pessen :) of niet "
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben zeer verrast door deze demo! Mijn pre order staat! (PC)
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik haal zowel de Xbox1 als de PC versie :thumbs:
     
  4. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan niet wachten tot 13 November!!
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Als er nog wat clipping issues worden uitgehaald en de scheidsrechter iets minder strak wordt afgesteld heb je m.i. al een prima game hoor. Heb vandaag weer eens tijd gehad voor player vs. player potjes en man wat blijft dat genieten. Geen potje is hetzelfde. Scoorde met Arda van net over de middellijn. De hulpeloze Casillas tevergeeft naar de bal duiken. Heerlijk.

    Oh ja, die schaduw is bloedirritant. Ben vaak de bal kwijt. Heb al diverse beeldinstellingen geprobeerd. Staat nu op dynamisch, maar dat doet zowat zeer aan je ogen. Maar geeft wel het beste resultaat voor wat betreft het kunnen volgen van de bal als hij tussen zon en schaduwstukken rolt.
     
  6. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe bedoel je dynamisch? Bedoel je dan dat het onderste balkje bij de camerainstellingen helemaal vol moet zijn? Ik vind de schaduw namelijk ook schijtirritant! Heb tot nu toe alleen tegen de computer gespeeld. Dat is al leuk, maar tegen een andere speler zou dat natuurlijk veel leuker zijn. Heb er zin in.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee sorry, mijn tv heb ik op dynamisch gezet om zodoende wat meer zicht te houden in delen waar schaduw op het veld ligt. Dus geen game-instelling.
     
  8. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah op die manier. Ik neem aan dat we in de final build sowieso meer cameraopties gaan krijgen. Daarnaast zouden we ook het weertype kunnen wijzigen.

    Ben echt benieuwd naar de nieuwe code die Asim Tanvir binnenkort gaat spelen en dan vooral naar de verbeteringen!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat die camera-opties betreft: Dat denk ik ook. Het zal vast niet bij breed en aangepast blijven, alhoewel je aardig wat kan wijzigen met aangepast.
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wel, heb het helemaal gehad met alle problemen die FIFA 15 geeft. PES zal ook vast z'n problemen hebben maar ik ga het weer een kans geven.
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie ook dat keepers bij penalty's erg onnatuurlijk ogen? Keepers maken zich erg klein, bewegen erg snel en onnatuurlijk en de goal lijkt echt ongelooflijk groot.
    Neemt toch een beetje het genot weg van het scoren van een penalty, bij mij althans.
     
  12. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt vooral dat onrealistisch snel bewegen. Gelukkig is dit meerdere malen aangegeven in de feedback topic, dus misschien dat ze dat nog weten te fixen.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ook deze interessante post hier maar even plaatsen:

    Post op evo-web over de stamina:
    Klinkt zo logisch als wat. Vooral dat experiment met Pirlo klinkt overtuigend.
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5


    afgelopen zondag geamuseerd tegen broertje, leuke goal deze hehe
     
  15. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Vette goals allebei boys!!
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe hebben jullie dit opgenomen? Met een mobieltje?
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik mobieltje ja.

    1 vs. 1 tegen human en niet CPU is echt ouderwets kicken weer, ben nu alweer verkocht ondanks de schoonheidsfoutjes.

    Ik hoop dat weer-effecten een rol gaan spelen in de uiteindelijke versie, of als je tenminste merkt dat het regent.

    Luchtduels en slidingen vind ik wel echt super nu, lekker beukend erin gaan, beetje Everton style. Wel jammer dat de scheidsrechters niet goed fluiten, wanneer een tegenstander de bal wegschiet en ik haal hem vervolgens keihard van achteren onderuit dan laat de scheidsrechter doorspelen wanneer hun voordeel eruit halen en volgt er nooit een kaart, dit was in PES13 ook altijd het geval.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wie speelt er trouwens op de One en wie op de PS4?
    En wie is er geïnteresseerd in toernooitjes op Digitaalgras.nl?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    OK vraagje. Wat is het verschil tussen een speler die 0 stamina heeft en een volle? Met een 0 stamina speler kan ik nog volle sprints trekken en gewoon goed passen en schieten. Ik merk hierin weinig verschil? In oude delen was een 0 stamina speler nauwelijks vooruit te branden qua snelheid.
     

Deel Deze Pagina