1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is helemaal niet verdacht. Je moet wachten tot woensdag ;)

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    De moeilijkheidsgraad heeft m.i. alleen invloed op de manier waarop de CPU drukzet, verdedigt en met balbezit omgaat. Ook zal de aanval op Superstar niveau dodelijker zijn als het op kansen aankomt.

Als je op Regular speelt zullen verdedigers bijv. niet meesprinten als je langs ze rent. Op Superstar niveau doen ze dit wel. Als je voldoende oefent is het wel degelijk leuker op op Superstar te spelen, omdat de CPU dan veel beter rondtikt als ze in balbezit zijn. Wat wel jammer is, is dat er geen verschil is of de CPU wel of geen overtredingen maakt (doen ze bijna nooit).

In de retail versie heb je overigens meer moeilijkheidsgraden waar je mee kunt spelen. Zelf speelde ik altijd op Superstar vanwege de uitdaging.

3. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.029
    Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit is voor een game natuurlijk niet te doen. Het ligt er sterk aan hoe goed jij zelf bent. Eigenlijk zou je op elke moeilijkheidsgraad Utrecht - Barca moeten spelen, en het niveau waarop je 2x verliest van 3-0 moet je kiezen. Probeer dan Utrecht tegen Groningen en kijk hoe dat potje verloopt. Als dat een close game is heb je 'jouw' moeilijkheidsgraad gevonden denk ik.

Maar sommige mensen kunnen op het hoogste niveau winnen van Barca met bv Utrecht, dus 1 level is uiteraard niet mogelijk.

4. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Hoelaat komt er nieuws vandaag?

Echt benieuwd naar beelden in regen.

5. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Het eerste nieuws, alle leagues/teams:

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jezus, wat saai. Echt precies hetzelfde als vorig jaar en weer alleen ManU in de PL. Ze mogen nu wel de naam van Arsenal gebruiken.

Weer dat domme Leverkusen, gare ploeg. Ik wil Borussia Dortmund. Niets spannends dus.

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.029
    Yes East London zit er weer in!

Tyrant vindt dit leuk.
  8. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Cyrax, option file does the trick ;)

Merseyside Blue, 4 sterren eindelijk eens gewaardeerd!

9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    winningelevenblog nu heel veel informatie

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Het gras kan nat zijn maar het weer kan zonnig zijn, leuk!

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Sommige gezichten vallen tegen (vooral het haar)Zijn dit 360 renders?

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Hier een gameplay video. Ziet er prima uit. Zo nu en dan worden animaties niet afgemaakt, maar dat is bij viva ook zo. Wat ik wel jammer vind is het geluid als er gescoord wordt, terwijl het heel erg goed klinkt als je net naast schiet.

Het is maar audio, maar ik zu nu al dat ik hier weer meer plezier mee ga hebben dan met FIFA. Kan ik m lekker omruilen ;)

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dank alle voor de reacties op REGULAR versus SUPERSTAR. Ik ben dan maar op superstar gaan spelen, en verloor de eerste 4 potjes met Bayern tegen Napoli. Steeds door verkeerd omschakelen (wisselen speler). Nu heb ik me wat meer verdiept in de controls en geef niet zo gauw op. En verdomd het laatste potje stond ik weer 2-0 achter ... maar het werd .. 2-2, met een last minute equalizer. Dat zijn dat echt van die YYYeeessss momenten:)

14. Achiej

Achiej Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  15. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Erg spijtig dat de ML weer een minimale update heeft, zelf vind ik dat al jaren het leukste onderdeel van PES, erg jammer dat ze daar zo weinig energie in steken.

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    7m48 dat zijn echt die leuke momenten. Ik vind de AI echt super overkomen, gameplay echt top.

Wat ik wel jammer vind is dat je tijdens de tvcam nauwelijks merkt dat het eens nat veld is en dat het regent.

Is het overigens verstandig om een PS4 te halen wanneer je al een PS3 hebt en voor de rest weinig gamet? Ik geloof dat OF's etc moeilijker toe te voegen zijn op de PS4?

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.029
    Ah, de supersteekpass weer. Hoe kan die spits nou de bal hebben voor die verdediger, pfff. Ook leek de pass bedoeld voor Robben.

Totaal geen sneer richting jou uiteraard :D. Maar gaf dit al eerder aan, hoop dat ze dit nog aanpakken.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hier filmpje van de pc.
    Ligt het aan mij of zijn de schaduw's en effecten duidelijk minder?

Edit:

De regen valt tegen Broekjes worden ook niet echt vies

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Noem me een mierenneuker, maar ik vind die kleine details in de presentatie ook nog steeds erg storend.

Manchester United vs London FC

Om het zo maar een beetje duidelijk te maken. Waarom niet gewoon in dezelfde grootte. Boeiend dat er dan een hoop witruimte om London FC staat.... Ziet er gewoon erg nep uit. De ambiance in het stadion klinkt overigens prima, al is het lawaai als je scoort ongelooflijk slecht gedaan. Lijkt de Alien uit Alien Isolation wel.... Man man man.... Volgens mij zijn er een paar ontwikkelaars die iets kunnen bij Konami en de rest zuigt.

Het draait om de gameplay hoor, daar niet van... Maar kom op :confused:

Ook ben ik benieuwd of de kopie van Asim een BLES of andere code is (of we daar zeg maar nog steeds last van hebben)?

Edit: nog een video (ehhhHooooeeeentelaaaaaa => Spaans commentaar klinkt ook erg slecht):

Die steekpass is idd erg krachtig....

(Geluid is wel weer goed als je een speler neerhaalt van achteren).

20. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Totaal niet onder de indruk van de voorstelling van de gamemodes of ben ik hier de enige in?

Deel Deze Pagina