Dat is dan ook niet door een pro gedaan, maar door een amateur. Verder is het ook moeilijk van de ML iets bijzonders te maken omdat er maar weinig verbeterd is. Zelfde voor de BAL mode. MyClub was wat meer van te maken en dat vond ik ook het aardigste filmpje. @appie21 , wat die schaduw betreft, het regent in dat voorbeeld van jou, dus weinig schaduw.
Vind behoorlijk uitgebreid! Ben eigenlijk benieuwd of je bijv met je kinect (Xone) je gezicht kan inscannen
Ziiet er allemaal goed uit. Tot november maar even FIFA 15 spelen. Daarna van de harde schijf af en PES 2015 kapot spelen.
Ziet er zeker vet uit! Hopelijk kunnen ze voor PS4 ook een goeie option file maken en dan idd FIFA eruit en aan de slag in November!
Ik zag dat bij de 2.0 update voor de PS4 ook ''backup data'' als nieuwe functie erbij zit, dat je data op een USB stick kan opslaan. Zou dat betekenen dat je ook een option file via USB op je PS4 kunt krijgen? Hoop het wel!
Ja maar de PS4 ondersteunt normaliter geen USB opslagapparaten dus zou het niet mogelijk zijn, maar ik hoop dus met die nieuwe update wel.
Dus eigenlijk kan ik dus geen OF in PES2015 gebruiken? Zo cool, gaat Konami nog meer mensen kwijtraken.
Natuurlijk, ik haal hem ook. zeker weten. IK zei vroeger altijd dat ook al zou PES alleen 2 teams hebben, met een wit tenue en een zwart teneu, dan zou ik nog voor PES kiezen. Dat is wat overdreven, maar goed, je snapt mijn punt. Ik vind het op zich wel jammer, maar er zijn denk ik genoeg mensen die PES gewoon laten liggen om dit hoor.
Ja denk het ook, maar het is de schuld van Sony. Onbegrijpelijk dat je geen fotos op dat ding kunt bekijken eigenlijk. Ik kwam er zelf achter toen ik een usb stick erin stopte en tot mijn verbazing niets gebeurde. Ik dacht al die tijd dat het alleen om muziek ging dat je niet kon afspelen op de ps4
En anders maar alles met de hand maken pixel voor pixel. Heb daar in PES 5 denk ik wel 50 uur in gestoken op de good old PS2
Daymos-option file is nog een lange weg te gaan en daarom biedt PESWorld een alternatief door de ingame-editor code te geven van elk team dat wordt aangevraagd. Zie ( beter: luister ) de video om te horen hoe het gaat: Er zijn trouwens goede vooruitzichten voor de option file naar de PS 4. Eerst dachten ze dat het niet kon, maar ze vonden nu een manier om het van de PC via de USB op de PS4 te krijgen. Zie het volgende filmpje:
Idd, dit is echt wel een dealbreaker. Hoop echt dat het lukt... Anders is het ook slecht nieuws voor Konami.