haha. Weet iemand of oranje met licentie in de game zit? Zag wel wat oudere filmpjes van PES 2015 met Oranje, maar dat niet zoveel.
Speel juist nooit met grote clubs. Gewoon met Mats Seuntjens NAC naar 1-0 schieten en daarna de bus parkeren
Ik speel vrijwel alleen maar met mijn eigen cluppie, Utrecht. Kies iig nooit de topteams, ik walg van het grote geld in het voetbal en kijk daarom bv amper tot geen CL meer ook, dan ga ik ze zeker niet kiezen in een voetbalspel.
Bus parkeren? Foei, dat is een tactiek die in FIFA is voorgeprogrammeerd Ik speel trouwens graag met de zuid-Amerikaanse teams. Die hebben mooie balans in snelheid ( niet té ) en vaardigheid ( ook niet té ).
Columbia pak ik altijd automatisch als we de keuze maken om landen tegen elkaar te doen, heerlijk balans teams zoals je zegt.
Ik sta op het punt om een console aan te schaffen. Ik twijfel zelfs om het gewoon op de ps 3 te spelen. -Is het verschil tussen met PES op ps3 en de nieuwe console's heel groot? Ik vind nergens de verschillen tussen beide versie's. -Is er nu al de mogelijkheid om een option file op de ps4 of xbox one te krijgen?
Nog wa verder gezocht en qau gameplay zit er niet veel verschil op. De graphics zijn beter op de nieuwe console's maar het feit dat ik op de ps3 zeker ben van een option file ga ik toch nog wa wachten.
Speel met PSV. ALS ik al naar een grote club verhuis dan gooi ik de grote namen eruit en koop ik met het geld verschillende talenten. Kijken of het dan lukt om kampioen te worden.
De eerste review van de Japanse versie is binnen van Famitsu: 9/9/9/10. Als ik mij niet vergis zijn dat cijfers van 4 afzonderlijke redactieleden. Maar dat weet ik niet zeker. Kan ook beoordelingscomponenten zijn. Maar ik geloof nooit dat daar geluid tussen zit. Bron: http://winningelevenblog.es/blog/famitsu-pone-nota-winning-eleven-2015/
Al zeggen ze er ook bij dat de cijfers niet direct iets zeggen, aangezien Famitsu PES 2014 dezelfde score gaf.