Ja, voor PES 2014 was het 10,9,9,9 en nu is het 9,9,9,10 dus dat klinkt niet erg geloofwaardig, temeer daar PES 2015 toch echt beter is dan PES 2014 die dus feitelijk hetzelfde cijfer kreeg.
Neymar scoort 2-6 in laatste seconde, gaat helemaal uit z'n plaat. Kunnen ze daar ook niet eens wat logica-juichen instoppen ofzo. Geen belangrijk punt trouwens hoor, maartoch.
haha. Ik zie je al helemaal irriteren . Moest wel lollen bij het eerste doelpunt, die supporter met zijn stijve arm. Wel een leuk filmpje. Afgelopen zaterdag mooi Pes 2013 afsluit gehad. Mijn vriend en ik pakken altijd België online en zijn een tijd terug in de 400 punten beland. Dit hebben we afgelopen zaterdag dus mooi naar 500 punten gebracht en onze laatste doelpunt hebben we gescoord met de slechtste speler van België: Vossen Nu wachten op Pes 15
Juichen is inderdaad niet belangrijk. Als de 'supersteekpass' er niet meer in zit ga ik 2015 wel weer een keer proberen denk ik!
Ik verwacht dat die er nog gewoon inzit. Hoewel ik er veel en veel minder van merkte tegen menselijke tegenstanders, maar het was nog wel merkbaar.
Natuurlijk, en terecht. Zo gegebruikte ik de lob is PES 4, en wist ik ook allerlei andere foefjes om te scoren. Ik bedoel ook dat het lastiger werkt tegen mensen dan tegen de CPU, die lijkt in te houden als jij op het juiste moment de steekpass geeft.
Iemand al zeker ervan of 2 vs 2 online friendslobbies erin zit? Dit stemt niet positief iig: https://forums.pesfan.com/showthread.php?257075-pes-2015-2v2/page4
De gast in dat topic verwart de role-control mode ( waar je inderdaad van 2 vs 2 tot 3 vs 3 kan spelen ) maar je kan gewoon op dezelfde manier 2 vs 2 spelen als vorig jaar. Dus via de 11 vs 11 lobby.
Komt er nu pas een 2e divisie uit van de ML in PES? Kon mij toch herrineren dat Winning Eleven 10 dat al had...
Zit er al jaren in hoor. Wellicht bedoel je 2e divisie van diverse competities zoals Engeland? Dat is wel nieuw.
Nee, ik heb ergens een filmpje gezien met de online mode erin. Daar bleek niets veranderd buiten MyClub en Role-control.
Retailversie gameplay tegen Superstar CPU, ziet er verbeterd uit ten opzichte van de Superstar difficulty in de demo!
Dus dat, gisteravond had ik dat twee keer. Elke keer na een goal, dacht ff dat mijn PS4 kapot was ofzo, maar op youtube vond ik gelukkig mensen die hetzelfde hadden. Daarna een andere game zonder probleem gespeeld. Pfoeh.... Ik speel de demo al 2 maanden en plots gebeurd dit 2x achter elkaar.