Ik heb maar weinig negatieve reviews gelezen dit jaar! Dat was vorig jaar wel anders. Morgen wordt de jacht geopend naar vroege verkopers van PES 2015
Ben benieuwd of de game morgen de verkoop in gaat. Ben blij met de reviews die ik lees. Als ik de game heb meteen met de Master League beginnen.
Zo, ook maar even op die PU review gereageerd. Cijfer vind ik geen probleem, maar dat gezeur dat FIFA realistischer is.... man man man... Die mensen moeten gaan korfballen
Nette reviews! Dus qua gameplay een stuk vooruit, maar qua presentatie nog steeds lichtjaren achterlopen. En dat is nog steeds zonde. Maar goed, benieuwd naar de toekomst. FIFA heeft weer goede concurrentie nodig.
Zeker nette reviews. Ik ga hem ook zeker halen (bij gebrek aan beter). Zoals Cyrax ook al aangeeft, NBA2K15.... Dát is een sportgame. Ik droom er toch nog eens van dat ook 2KSports een voetbalgame gaat maken. Op Gamersyde staat overigens wel een mooie video van Real Madrid - Juventus (CPU op ik denk amateur/regular). De speler is zelf overigens ook geen topper
Ziet er goed uit hoor! Zelfs gamespot iswarm http://www.gamespot.com/reviews/pro-evolution-soccer-2015-review/1900-6415944/
Ik kom net terug van het launch event van PES 2015 in Amsterdam, waarvoor ik werd uitgenodigd via een Facebook actie. Er werd een toernooitje georganiseerd, de beste PES spelers van Nederland deden mee, en ook wat voetballers zoals: Aalberg, Kongolo, Manu, Schaken en ligeon en ebecillio waren ook aanwezig, maar deden niet mee. Ik kwam tot de halve finale, net niet gered helaas. Maar over het spel: Alle super positieve reviews zijn echt terecht, het is een heerlijk spel. Voetbal spelen op een console is in tijden niet zo chill geweest. Heb het spel ook meegekregen, maar kan nog geen online helaas.
Aangezien ik toch niet online speel met PES, nooit gedaan speel alleen de ML, heb ik PES uit de US Store gehaald. Gedownload en wel dacht ik aan de slag te gaan. Helaas, ik zie een teller in beeld staat die tot 13 november 0:00 loopt....
Ja, vriendschappelijke wedstrijd lobbies. Niet heel veel verschillen, wat kleine bugs zijn er volgens mij wel uit gehaald, maar hij speelt wel zoals de demo.