Is er al iets bekend over een option file voor PS4 of is dit gewoon echt niet mogelijk? Als die er nou komt haal ik de game ook wel
Dat is nog niet 100% bekend. Er waren wel wat openingen geloof ik, maar nog geen witte rook. Ik vind die OF overigens niet heel boeiend. Ik speel meestal met zover mogelijk uitgezoomd en dan zie ik die shirts en sponsoren toch niet. Bundesliga zou daarentegen wel prettig zijn, alszijnde teams en spelers. Toch jammer dat de MM'en in Nederland zo verschillend zijn in hun beleid. Had hem al graag gehaald. Zou mooi zijn als iemand een bonnetje online kan gooien.
Ja dat kan! Net heeft een vriend van mij de Europese versie gekocht en we hebben net een game gespeeld tegen elkaar. Ik heb de US versie. En ja NL UK lobbies noem het maar op! Online werkt het tot nu toe vlekkeloos (Knock on wood)
Mooi om te lezen dat het online toch lukt. Zoals ik aangaf ben ik geen online speler maar het is wel fijn om te lezen. Ben trouwens begonnen in de Ligue 2 met Laval. Eerste wedstrijd verloren tegen AC Ajacco. Speel trouwens op prof.
Ik ben eigenlijk benieuwd of er weer een beperkt aantal slots zijn om spelers/teams aan te maken. Of te wel, is het mogelijk om bijv. de Bundesliga én de Jupiler League na te maken (als je dat zou willen), of moet je dan weer een keuze gaan maken?
Is er ook al een beschikbaar voor de xbox one? Ik ben hem inmiddels aan het downloaden, zit over 20 procent dus zou als het goed is kunnen spelen nu... Ik kon vooralsnog alleen Real-Sevilla spelen voor de supercup, 6-1 gewonnen maar volgens mij was het een erg laag niveau. Speelt ongeveer hetzelfde als in de demo alleen zit Di Maria bij Real. Dat snap ik dan echt niet zulke fouten...
Dat is geen fout. Ik heb gelezen dat de eerste transfer-update 20 november komt, dus 1 week na de release-datum.
Het is begin november dus het spel zou helemaal geen transfer update nodig moeten hebben gezien de markt 31 augustus sluit
Ik heb net even gekeken, maar in het volledige spel zit Di Maria niet bij Real en gewoon bij United. Het is wat Tim zegt het moet gewoon kloppen, en dat doet het gelukkig ook. Zit nu in de poulefase CL en is flink wennen, laatste paar jaren fifa gespeeld en vorig jaar klein beetje pes. Ze zijn duidelijk doorgegaan op de goede lijn, ik heb moeite zat mijn potjes te winnen op normal. Moet wel lachen om die review op de pu-site, die gast met z'n 'gelukkig kun je het spel sneller zetten' ik ben juist dolblij dat het tragere spel t.o.v. fifa14/15. Het is echt lachen dat als je indribbelt je teamgenoten wijzen waar je af moet spelen, of juist als je vast staat. Mooi om te zien, dit is veel leuker dan dat heen en weer rennen van fifa.