Han, je kunt ook kiezen voor ophalen en dan filiaal kiezen. Bij Haarlem staat bijv. direct beschikbaar Ik wacht echter gewoon tot hij hier bij de MM ligt. Scheelt toch een 10tje....
Ah jammer dan, ik heb de PC-versie in ieder geval al besteld, al ver van tevoren. Ik koop hem eigenlijk standaard wel, ooit PES 6 gekregen als cadeautje. En daarna weer verder gegaan vanaf PES 2010, en ik verwacht er gewoon weer veel van. Duurt me eigenlijk al veel te lang xD
Ik heb 'm Nou, eigenlijk, 'ze', want ik heb de PC versie ook maar meegenomen. Bij Mediamarkt gevraagd en na een aanvankelijk nee, liet ik ze weten dat Nedgame hem al verkocht met goedkeuring van Konami. Na een telefoontje naar zijn collega mocht ik ze toen meenemen
Ja, Almere Daar noem je ook wat (sorry, inkoppertje). Bij Haarlem en overige locaties zie je daar staan dat ie direct af is te halen.
Waar heb jij hem besteld? Ik weet namelijk niet zeker wanneer ik de mijne binnen krijg, ik heb hem ergens besteld maar op de site staat nu een levertijd van 2 weken
Thanks, maar alleen nog geen pc versie op de site, helaas. Toch maar even verder zoeken. Als iemand anders nog een goedkope site heeft, dan hoor ik het graag Ik hoop hem eigenlijk wel morgen te kunnen spelen