[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nu nog een keer bij Xbox One. Kan wel via Hong Kong vrij goedkoop, echter werkt betalen met CC niet meer en kun je niet via Microsoft voor Hongkong giftcard kopen op een specifiek bedrag zoals bij USD wel kan. Alleen per 300 HKD :mad:

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wat is het hier rustig... :9

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja ik denk omdat het komt omdat deze pes uiteindelijk niet zo geweldig is. Na een paar maanden ga je het pas merken.
    Ik weet nog dat je in de ps2 dagen altijd wel wat had te vertellen over wat er in een potje pes nou weer gebeurd was. Er gebeurde altijd wel weer iets geks of speciaals. Tegenwoordig gebeurt er in potje pes niets memorabels meer. Elk potje speelt vrijwel hetzelfde en je kan bijna raden wat er de volgende 5 seconden gaat gebeuren. Ik mis die momenten waar je een strakke harde voorzet geeft en je hem met een duikende kopbal keihard op doel kopt, maar de bal keihard onderkant lat weer opstuit. De keeper staat snel op en stompt de bal in duel met jou niet goed genoeg weg in de voeten van een andere speler van jou. Jij drop shot de bal weer keihard op doel, de keeper maakt een katachtige duik en raakt de bal met zn vingertoppen maar toch, de bal raakt de binnenkant van de paal, je denkt neeee ga erin, de bal rolt naar de andere paal. De keeper duikt er nog naar toe maar mist net, de bal gaat erin. YEEESSS!!! je springt op van die mooie goal.
    In deze pes zal dit nooit gebeuren, want de voorzetten zijn meestal slecht. De spelers zullen zelden hard of goed koppen, laat staan een duikende kopbal maken. Als de keeper hem wegstopt is dat 10 van de 10 keer over de 2e lijn van het doelgebied, hij zal nooit mistasten of half mistasten. De keepers maken sowieso geen katachtige duiken, ze duiken zo sloom waardoor het gevoel bij sommige doelpunten compleet weg is.
    Nee ik was vrij positief over deze pes in de eerste weken, maar nu begin ik steeds meer de oude frustraties tegen te komen.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat het spel misschien een mindere 'houdbaarheid' heeft. Dat hadden andere versies minder, omdat de vroegere versies uit de ps2 dagen niet zo uitgebreid besproken werden omdat het internet toen nog niet zo uitgebreid gebruikt werd, dus werden er nieuwigheidjes niet zo massaal uitgewisseld als nu. Dus deed je toen langer met het spel omdat je langer deed om dingen te ontdekken.
    Ik denk dat je nog maar weinig spellen zult vinden die je het hele jaar zult spelen zonder dat er een mate van gewenning toeslaat.
    Dat is nu dus ook zo met PES 2012.

6. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Nope, beiden onwaar.

Bij Pesholland is het nog nooit zo druk geweest. Op XboxWorld is het nog nooit zo rustig geweest.

Sowieso heeft Xbox nog meer terrein verloren van de PS. De meeste Xbox360 gebruikers van Pesholland zijn ook over op PS4 ipv XboxOne.

De game biedt juist de diepgang die het nodig heeft, ik kom nog steeds achter zaken die ik niet wist. De mystiek en de diepgang is bij PES2015 zeker aanwezig! Kijk onze masterclasses anders eens 360man.
    Er is een hele lichting bij ons in de competitie die erg jong is en uitgekeken is op FIFA.

De weg omhoog is gevonden. :)

Kijk hieronder de competitie indeling online, en dit is alleen al op PS4!

Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  7. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    De vraag die gesteld moet worden. Is die gozer in divisie D4A trots om een turk te zijn? Of is ie juist trots dat ie Urk heeft verslagen? Gezien het feit dat ie Besiktas heeft denk ik het antwoord te weten: de tweede optie. Urk zit in de tas. Mysterie opgelost. Graag gedaan.

Mallakai, donfatos, Saaslijer en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Hahahaha prachtig dit

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Een korting voor PES zou ook een keer leuk zijn op de Xbox marketplace, aangezien die in de PS store allang is geweest.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    O ja? Wat kost de PS versie dan tegenwoordig?

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    PES2015 was binnen 1-2 maanden na release al voor 27-30 euro ofzo te koop op PSN. Ik heb hem toen dus ook aangeschaft. Beste PES in jaren, al speel ik de laatste weken weer even FIFA, ivm career-mode.

Dat is wel een nadeel, dat het toch vervelend is om onderling te switchen tussen FIFA en PES, want dan loop je toch te kutten met de controls enzo. Op start drukken om een cut-scene door te drukken bijvoorbeeld, en dan in FIFA naar het pauze-scherm gaan... :p

En het gebrek aan de PL-licentie blijft klote.

domienr vindt dit leuk.
  12. thanks

thanks Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iemand al met become a legend al ver geschopt? Ik zit nu in de pesleague als box to box speler. Wel op superstar niveau want anders is er geen flikker aan.

13. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Eindelijk PES 2015 gekocht.. Mooie deal nu op de Marketplace, 28 eurootjes doe ik het uiteindelijk voor!

Wat is op dit moment de beste option file etc?

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wat kan dit een ongelofelijk frusterend en klote spel zijn!
    Zo dat is er ook weer uit :p
    Geweldig spel wanneer het dubbeltje de juiste kant op valt. Maar net echt twee partijen online verloren waarbij je gewoon volledig domineerd, alle palen raakt, ballen onvoorstelbaar gepakt worden door keeper en je tegenstander uit de counter een stuiterbal van afstand erin knalt. Zoals Louis zou zeggen... "Sunday shot"! Maar gauw afzetten en het een andere zondag weer een poging geven. Heerlijk als het balletje dan wel goed valt en ik degene ben die wat mazzelt :9

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, typisch PES :)

16. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Konden jullie afgelopen week wel gewoon online spelen en die my club? Wilde het afgelopen weekend spelen en elke dag geprobeerd: vrijdag, zaterdag en zondag en zelfs nog maandagavond maar het werkte allemaal niet. Hij gaf hele tijd aan: unable to implement live update date. En op zondag en maandag gaf hij dit ook aan en dan vervolgens erbij can't connect to pes server oid.. Ik speel op de xbox one. Iemand die hier ook last van heeft?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel geen online MyClub, maar ik heb ze er op Evo Web niet over horen klagen. Normaal klagen zij bij elk wissewasje, dus denk ik dat het probleem bij jou zit. Als het zo blijft, zou ik het spel opnieuw installeren.
    Op de Konami site staat normaal ook als er een probleem is:
    http://www.konami.jp/we/online/

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je zit er echt moeilijk ver naast , spijtig. Overduidelijk dat hij trots is dat hij in Urk is. Je negeert deze optie compleet puur omdat de arme jongen niet zo heel goed in Engels is. Dit komt op mij een beetje discriminerend over. Report.

19. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Wat kan het dan zijn? Want heb het al een tijd niet gespeeld omdat het toen ook al die meldingen steeds kreeg, maar toen kwam ik nog wel in het menu. Ik kan overigens niets online; geen divisies, my club en geen quick match. Ik heb gewoon een open nat. Of dien je nog speciale poorten open te zetten dan...?

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Moeilijk te zeggen bij dit soort online problemen. Als ik aanneem dat je een legale versie hebt, dan zou ik toch het spel eraf gooien en opnieuw installeren.

Deel Deze Pagina