1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mjah, veel van die verbeterpunten die ik aangegeven zie worden, zie ik echt niet meer binnen 1-2 maanden gefixed worden door dat team. Je mag hopen dat ze het meenemen voor het volgende deel, maar de huidige game zal waarschijnlijk grotendeels gewoon 'finished' zijn, qua gameplay en menu's, en deze laatste weken houden ze zich voornamelijk bezig met speler-transfers en dat soort zaken.

    Het is even afwachten hoe de uiteindelijke versie straks ontvangen zal worden. Als dat gekloot met vrije trappen er niet in zat, zou ik hem wel dag 1 gehaald hebben waarschijnlijk, maar ik denk dat ik nu gewoon FIFA16 full price haal (tenzij die demo ruk is), en dan hopelijk dat ze rond kerst PES weer voor 20-25 euro op PSN in de aanbieding gooien, en dan zal ik het wel weer een kans geven...

    Echt zo zonde. Ze zitten er zo dicht tegenaan dit keer.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, een hoop punten die ik lees kunnen ze wel degelijk fixen. De scheidsrechters kunnen ze bijvoorbeeld echt wel stricter maken. Dat zijn variabelen. Dat is een kwestie van tweaken en testen. Ook het treintje als je gescoord hebt (en andere spelers achter je aan lopen) kun je tweaken.

    Kijk, de menu's en andere grafische zaken kunnen mij echt geen reet schelen. Maar iedereen klaagt nu over het gebrek aan vrije trappen, dus ik kan mij niet voorstellen dat ze daar iets aan doen. Dat komt wel goed denk ik. Ik ben ervan overtuigd dat ze weten dat de basis heel erg goed is en nog net dat kleine duwtje in de juiste richting nodig heeft.

    Oh, ik speel nu met advanced shooting. Dan vliegen iig niet alle schoten er meer in.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Maar het probleem met die vrije trappen zat dus ook al in PES2015, dus toen deden ze er ook NIETS aan. Dus dan heb ik weinig vertrouwen erin dat ze het dan nu opeens wel gaan aanpassen. Ze weten er al meer dan een jaar vanaf. Ze hebben het nooit gefixed in het vorige deel, en nu is er een nieuw deel, en zelfs daar zit het nog steeds in...

    Dat vind ik schandalig.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb jou nog nooit een 100% positieve post zien plaatsen :D
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mwah, daar zijn er toch echt genoeg van te vinden hoor, o.a. in het Driveclub topic. ;)

    Ik probeer gewoon mijn mening over iets te verwoorden, en doorgaans is vrijwel niets altijd 100% positief of negatief, maar zijn er altijd wel zaken die iets beter kunnen of horen. In dit geval (PES2016) ben ik nu al meerdere keren ZEER positief geweest over de gameplay, wat ik misschien wel het beste aan vind voelen OOIT (wat betreft de PES-reeks), maar dat van die vrije trappen is wel gewoon iets wat er simpelweg niet meer in had mogen zitten, na alle kritiek die er al over bestond in 2015.
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik kan beter leven met een gebrek aan vrije trappen, dan met het al jarenlang bestaande probleem in FIFA dat extreem veel goals vallen in de 45e en de 90e minuut.
     
    RRroger vindt dit leuk.
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volledig mee eens. Ik speel ook veel Pro clubs en ik erger mij daar groen en geel aan!
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind beide klachtwaardig. Vooral wanneer het compleet onzin is dat het probleem uberhaupt (nog) bestaat.
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb vanmorgen nog ff een potje PES 2015 gedaan en dan merk je echt een verschil.

    Schoot 18x op doel en scoorde 2 goals. Of te wel, schieten is minder OP. Wel kwam ik veel vaker in scoringspositie, dus de AI is in 2016 wel beter.

    Ik kreeg 4 vrije trappen mee. Daar is het al miniem, maar iig meer dan PES 2016.

    Het verschil qua gameplay is echter wel heel groot. 2016 is echt veel vloeiender.

    Ik kan mij nog herinneren dat PES 2008 volgens mij continu gefloten werd. Dat was niet goed, ik heb er alle vertrouwen in dat 't goed komt.
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo gedownload, is het mogelijk om deze naar een usb stick te kopieren en vervolgens naar een andere PS4? (deze PS4 heeft namelijk geen internet)
     
  11. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128


    Mooi voorbeeld van FIFA-ellende in de 45e minuut, nog geen half uur geleden tegen Dyonko. Heerlijk hoe FIFA ook subtiel switcht van speler naar keeper en weer terug naar de speler, zodat ik uiteindelijk in een poging om de bal weg te schieten mijn eigen keeper tackle. Had de keeper zelf niet uit laten komen...
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vrees van niet. PS4 zal wel een andere broncode hebben, die niet compatibel is met Xbox1
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet er alles van... breek me de bek niet open... |:-
     
  14. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen de demo downloaden en testen. Ben na een aantal jaar een beetje FIFA moe (blessuretijd doelpunten, irritante counters, etc.) en de dingen die ik tot nu toe heb gezien van PES 2016 doen me hopen dat het eindelijk weer een goede versie is :) .
    De min punten die ik tot nu toe lees vind je ook veel terug in FIFA (op weinig vrije trappen na), dus ben ik zeer benieuwd.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wtf ik ben bij mn ouders thuis dit weekend, en wil dus de demo proberen op de xbox360. Heb ik serieus gold nodig om demo's te spelen? Weinig zin om te betalen want dat doe ik voor mn ps4 ook al en 360 raak ik nog maar zelden aan. Of doe ik iets verkeerd ofzo?

    Edit; andere demo's kan ik wel downloaden, waarom?
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus je wil beweren dat deze goal geen pure klasse is door middel van een combinatie van een wereldpass en van krachtig druk zetten vervolgd door een wereldschot uit lastige hoek?
     
    Jorrie en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van vorig jaar herinner ik me dat niet-gold members de demo pas een week later konden downloaden.
    Maar het kan dat mijn geheugen me in de steek laat.
     
  18. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Als je bedoelt dat je gold nodig hebt om demo's te downloaden, dan klopt dat in dusverre dat demo's voor silver leden volgens mij pas een week later beschikbaar komen.
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Gezien het feit dat jij degene bent die de goal maakt, behoeft dat geen nadere motivering.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mhh dat is jammer, thanks iig
     

Deel Deze Pagina