Normaal zou je , als iets niet goed lijkt te werken, de game even opnieuw installeren. Omdat dit een demo is moet je 'm dus opnieuw downloaden. Het lijkt of in dit geval de knop niet goed werkt.
Nee dit ging over het druk zetten met een computer verdediger op zetten ipv . Kan niet even iemand dit testen in pes 15 @Jows omdat het een stuk fijner is. Want anders moet ik met een vinger zowel B indrukken als dubbel op A drukken om te happen
Nee, sorry, die post van mij was ook voor Saaslijer bedoeld, die had een onverklaarbaar probleem met niet-werkende steekpasses, vandaar
Pfff, ik vind de controls nog heel erg wennen! Maar over het algemeen overtuigt de game toch behoorlijk. Ik heb er gelijk een lekker gevoel bij, iets dat ik bij FIFA juist nooit had. Even m'n eerste goal vieren...
Om het filmpje chique te houden heb ik nog snel een celebration aangeklikt. Anders krijg je deze onzin een halve minuut lang..
Top, hier ga ik even mee zitten pielen. De standaard controls vond ik weinig prettig werken. Game zelf is echt leuk!
Type 2 is het meest zoals fifa. Helaas is het in de demo niet mogelijk om alles apart aan te passen. Mijn berichtje was meer bedoeld op mijn probleem dat ik extra man druk zetten niet op RB/R1 kan zetten zoals fifa omdat de hoge voorzet dan ook op RB/R1 komt. Terwijl @Jows zei dat het wel kon Daarom even de vraag aan @Jows of het hem wel lukt en of het anders in pes 15 wel kon
Trouwens, je kan met 'aangepast' toch wel alles zo krijgen zoals bij FIFA is? Daarmee kan je alle knoppen wisselen. Vergeet niet ook met RB en LB tussen aanval en verdediging te switchen.
In het begin staat "pass door de lucht" op als ik dan bij de verdediging wat wijzig ( voor ) staat opeens bij de aanval "pass door de lucht" op
Ja maar hoe kom je aan dat filmpje? Aan de controller te zien is dat voor de 360, klopt dat? Mogelijk werkt dat voor de Xbox 1 anders. Is dit controller-instelling 'aangepast' of type 1 of type 2? Dat lijkt me belangrijk te weten.
Dat filmpje heb ik net zelf gemaakt. Ben deze week bij mijn ouders, waar nog de 360 staat idd. Straks heb ik weer beschikking tot mijn ps4, waar ik de demo nog niet op gespeeld heb. Maar ik zou niet weten waarom zou het bij de ps4 wel kunnen en bij de 360 niet? Tenzij een van jullie het kan bevestigen, daarom vroeg ik dat dus Dit is aangepast.
Ik zak vanavond even kijken op de Xbox 1. Ik heb geen PS4. Hoe had je het willen wijzigen? Dan probeer ik dat.