Ik vraag me nog steeds af of Konami het met Sony op een akkoordje heeft gegooid wat de import-mode betreft om Microsoft ( Xbox ) uit te sluiten. Het is wel zuur voor de Xbox gebruikers die wat dat betreft in de kou gezet zijn...
Dus jij beweert dat MS gewoon niet wilde om zo de kits te kunnen loaden? Want Sony vindt dat blijkbaar best. Dan wil ik wel eens weten wat dat voor beleid van MS is.
Ik heb ook gewoon een PS4 staan dus geen twijfel over voor welke ik PES ga halen. Denk dat MS er slim aan zou doen om ook een optie voor kits te importen zou toestaan
Han, het uploaden van files op een systeem brengt nu eenmaal risico's met zich mee. Kun je MP3's of andere bestanden op je XONE zetten? Precies om die reden. Ik denk ook dat MS EA niet tegen het hoofd wil stoten. Fifa 16 krijgt op de Xone nu eenmaal exclusieve content. Ik denk dat Sony gewoon iets gewilliger is om aan de wensen van Konami te voldoen. Vergeet niet dat mensen vroeger altijd voor PS kozen, vanwege MGS en PES
Maar ze hebben blijkbaar geen moeite hun kopers voor het hoofd te stoten. Het is maar net wat je belangrijker vindt.
Je XBO in de verkoop gooien en een PS4 kopen is dan waarschijnlijk een sterker signaal richting Microsoft...
Ja, maar het is nog een veel sterker signaal naar mijn bankrekening Komt nog bij dat ik mijn meeste vrienden op de Xbox heb zitten, dus dat is geen optie.
dat is balen idd, als je 'vast' zit aan een bepaalde console ivm je vriendengroep... Ik heb dat probleem gelukkig niet, gedeeltelijk omdat ik sowieso niet zo'n online speler ben, en zelden met vrienden online speel, maar ook omdat die paar vrienden ook voor PS4 gekozen hebben... Als je straks rond de feestdagen een leuke bundel tegenkomt voor een mooie prijs, zou ik sowieso wel overwegen er eentje te halen, als ik jou was.
Nou nee, voor die paar extra betere puntjes in PES zou ik niet speciaal een PS4 halen, maar wel omdat het gewoon grotendeels de superieure console is en er een aantal goede exclusives op uitkomen...
Vanavond de 360 demo gespeeld (koop hem voor de pc) Grafisch het zelfde. (360) Gameplay: sterk verbeterd. Vind het net wat vloeiender en je kunt acties beter maken met de bal uittrappen bijvoorbeeld. Ook het ingooien gaat nu sneller en naukeuriger. Keepers vind ik beter plus mooiere animaties. Het juichen vind ik echt nep en kinderachtig( t voelt net of je een arcade game aan het doen bent) Ik heb het idee dat er nog meer mogelijkheden qua spel zijn (denk aan aanvallen verdedigen) Ook de sliding inzetten gaat nu echt wat beter de scheits laat vaker doorspelen. Het penalty's nemen en tegenhouden gaat nog beter. (heb er al 2 gestopt ) Weer en graslengte voegen weinig tot geen meerwaarde toe (360)
xbox360 en ps3 zijn idd uitgeklede versies.. maar dat is ook logisch. PC is ook een lichtere versie, vergeleken met de next gen consoles versie Wil je de echt PES ervaring meemaken van nu, dan raad ik je aan om te spelen op Xbox One of PS4
Ik denk dat van de One en PS4 spelers zijnde, de One spelers waarschijnlijk wel de betere ervaring zullen hebben. De controller van de One was al goed voor FIFA, stel je daar een gold award winnende PES game eens tegenover.