1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ??? even offtopic dit Fifa16? (demo?)

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jezus zeg... Gaat iedereen zich hier nu als veredelde mod gedragen? Nogmaals, het gaat wel degelijk over PES. De keepers worden vergeleken met die van de concurrent. Mag dat niet meer? Mag je in een topic over bijvoorbeeld Ajax niet over een speler van PSV gaan praten?

Man man man...

Saaslijer, ManoMoker1982, Exionche en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jows, ik had niet veel tijd en heb welgeteld drie potjes op semi-pro gepeeld dus niet erg representatief.
    Wel kan ik zeggen dat ik vind dat er niet veel gewijzigd is. De passing zou moeilijker zijn maar dat is niet zo, volgens mij. De manual passing van PES 2016 is moeilijker. Dit zit in tussen level 1 passing en passing uit bij PES 2016.
    De keepers zijn clowns. Ik heb nu al twee keer gehad dat hij de bal nodeloos wegkopte. Dat is een beetje veel voor een keeper in een paar potjes tijd.
    Verder vind ik de speler-switching trager reageren dan bij PES 2016.
    Natuurlijk is de atmosfeer wel weer goed, dat is bij FIFA altijd wel in orde.
    Het speel verdient wel meer tests maar dit is wel de algemene tendens.
    Eigenlijk niet eerlijk, want demo's van voetbalspellen gaan altijd om gameplay want al het andere komt in het volledige spel naar voren en vooral online heeft FIFA meer te bieden dan PES ( t/m PES 15 tenminste, van PES 16 is nog niks bekend ).

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    haha sorry

ik was de quote vergeten

Ik bedoel is dit wat we hier zien fifa 16?
    moet je ook eens op de spelers letten hoe deze aanvallen en (raar) lopen

@Jows Tuurlijk mag je van mij wel hier praten en vergelijken met fifa

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies dit. Gaat mij alleen niet lukken denk ik. Ben bang dat ze vastgeroest zitten aan FIFA en dat ze een te negatief beeld van PES hebben ontwikkeld.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe vind je de spelers animaties en gezichten?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Om met de gezichten te beginnen: In close-up zijn het spoken, maar in de wedstrijd zijn ze weer verrassend goed. Vooral Iniesta viel me op.
    Wat de animaties betreft: Ik zag weinig tot geen verschil met vorige FIFA. Ik heb wel het idee dat PES daarin een inhaal slag gemaakt heeft.

En ja, dat filmpje was uit de FIFA demo.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Niet zo miepen. Het is al klaar, niemand maakt zich er druk over. Natuurlijk heb jij volkomen gelijk en is het geen probleem als het PES 2016 topic wordt ondergekalkt met posts over de demo van Fifa 2016 ;)

Ontopic (bedoel ik niks mee),

Ik vond het grafische gedeelte van PES2016 nou niet echt een grote upgrade ivm 2015. Ik lees ook in vele previews die ouderwetse verhalen over dat namen niet kloppen enzo. Daar word ik nou echt moe van, de namen van 95% kloppen gewoon, en qua licenties missen we de Bundesliga en de Premier League geloof ik. Verder heeft Konami de CL, EL.

9. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind dit toch wel een vervelende tendens hier... de zuurtegraad

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Mij lukt het ook niet meer, eerste wat een vriend zei die elk jaar FIFA koopt toen ie de PES 16 demo probeerde was ''jezus wat is dit lelijk''

Tsja...

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    En toen hij het spel speelde, wat zei hij toen? :)

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, van de FIFA wel ja... O-)

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik begin Pes steeds meer onder de knie te krijgen(demo). Je kunt echt hele mooie verschillende aanvallen opbouwen. Het grootste nadeel is tot nu toe echt dat de computer niet agressief speelt. Oké ik speel niet op het hoogste niveau maar toch..

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat is een algemeen bekende tekortkoming. Er is richting Konami door veel mensen feedback over gegeven in de daarvoor geopende topics en er is hoop dat daar aan gewerkt wordt. Of er al een patch voor komt tijdens de release-datum of pas later, dat is koffiedik kijken.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop dat KONAMI dat ook echt gaat doen... Ben benieuwd!

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als ze dat niet doen zijn ze echt achterlijk. Als je de community feedback vraagt n.a.v. de demo en je doet daar vervolgens niets mee, dan heb je het niet goed begrepen.
    Zelf denk ik overigens wel dat ze het fixen (misschien niet @ day-1, wat zonde zou zijn), aangezien het de 20th anniversary edition is.

18. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb de demo weer even opgepakt, moet zeggen dat het steeds fijner begint te spelen, en daar ben ik echt heel blij mee.
    Maar, wat ik al eerder in dit topic heb aangegeven, mijn steekballen met (Y) gaan niet altijd even hard als dat ze naar mijn idee zouden moeten gaan.. En soms ook weer wel..

Nu deed ik net tijdens een potje tijdens elke steekbal de(LT) knop erbij.. Toen ging alles wel gewoon hard.. Is dit een normale knoppencombinatie om het werkend te krijgen?

Heb ook meteen geprobeerd om deze (LT) knop met schieten te gebruiken.. Dit resulteerde in veel meer lage, harde schoten.. Is dat ook gewoon de normale knoppencombinatie voor dit soort schoten?

19. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Na een paar potjes fifa 16 demo. Weet ik het nu zeker dat word PES!

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, al wilde ik Pes sowieso halen, maar Fifa komt er voor het eerst dit jaar niet meer bij.

Deel Deze Pagina