1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Misschien dat Sony dat Pro Evo gewoon 'exclusive' moet maken en er dan een geld tegenaan gooien om alsnog die licenties af te dwingen...

Maar goed, hopelijk dat die Option Files een goed alternatief vormen die dat gemis een beetje opvangen. Gisteravond ook weer flink wat potjes gespeeld, en is weer ouderwets goed, maar ook af en toe weer ouderwets frustrerend. Daarnaast had ik met Bayern tegen Juventus meerdere keren dat Juve mrteen na de aftrap in de 2de helft zichzelf foutloos naar een doelpunt combineerde, zonder dat ik maar de kans kreeg om er wat tegen te doen, en nog een paar keer op zijn minst een gigantische kans. Telkens dus precies na die aftrap, dus dat viel op, in negatieve zin.

Is er al nieuws over de scheidsrechters in de uiteondelijke release van de game, die sommigen nu hebben voor de reviews? Dat is mijn grootste kritiekpunt qua gameplay.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik hoop eerder dat er een gezamelijke mogelijkheid komt voor zowel Xbox en PS 4 om te kunnen editten. Het is een beetje sneu zoals het nu is met een volledig medewerking gevende Sony en Microsoft die geen sjoege geeft.

Wat de scheidsrechters betreft: Dat zal op zijn vroegst op de release-datum worden gefixed, maar waarschijnlijker is dat het nog ietsje langer duurt, omdat je als ontwikkelaar bij dat soort wijzigingen op moet passen dat je de balans in het spel niet verpest. Ik zou niet gek kijken als we voor de meeste klachten, waar feedback over gegeven is, nog een paar maandjes moeten wachten op een patch.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Hoeveel competities kun je maken met de OF?
    De Engelse competitie, Italië en Spanje word vervangen door echte logo's etc.
    Is er dan nog ruimte voor zowel de Duitse, Portugese en Russische competitie of kan er maar 1van deze 3 of helemaal geen een?

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Klopt. stats, namen en stats kloppen. Alleen de club naam en tenue niet. Dit kan je wel aanpassen, ook zonder OF. Dat deed ik vroeg altijd. Even de officiële naam en een uit/thuis tenue dat er op leek
    Zo hadden vrienden daar iig weinig last van

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Dan heb ik er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd, aangezien het in PES2015 ook al een probleem was dat niet gefixed is...

Ik hoopte dat de review-exemplaren het al opgelost zouden hebben.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is niet realistisch. zoiets zit diep in het systeem en ik vertelde de vorige post al waarom zoiets lang kan duren.
    Dat het mogelijk nu wèl zal worden gefixed en bij PES 2015 niet, komt omdat Adam een andere rol in Konami heeft. Hij heeft contact met de developers en hij moet de feedback doorgeven. Er is dus een veel kortere lijn tussen onze feedback en de developers.

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem als het goed is over 4 dagen, laat jullie weten dan hoe hij is :)

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe kom jij daar dan aan? :)
    Verder kan je me de belangrijkste zaken dan nog niet laten zien: Online! Online gaat helaas pas werken op de officiële release datum.

9. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    In de US komt hij eerder uit

10. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    klinkt allemaal erg leuk, maar in feite is Adam niets meer dan een marketing/community manager van Europa.

Je merkt duidelijk dat hij te weinig invloed heeft op het productieproces. Alleen het hele team kan bij product meetings input geven.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar kan je dan met een US account online gaan? En stel dat dat kan, dan zal hij niet kunnen zeggen hoe goed de verbinding is, want die zal door de grote afstand wel matig zijn en dan krijg je dus een verkeerd beeld...

12. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    check zijn profiel, hij woont in Wisconsin

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zeg ook niet dat hij invloed op het productie-proces heeft. Alleen dat de lijntjes van de feedback wat sneller gaan. Verder houdt zijn invloed natuurlijk op. Hij is de boodschapper tussen de fans en de developers.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is wat anders.... :)

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kunnen jullie mij antwoord geven op mijn vraag over de OF. Is er ruimte om bijvoorbeeld de Bundesliga, Jupiler league, Russische competitie én de MLS in te voeren als daar later een OF van komt of is hier geen ruimte voor?

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    sowieso 2 leagues kunnen toegevoegd worden, dat zijn die PES en Winning Eleven leagues Divisie 1 en 2 dacht ik.

Exionche vindt dit leuk.
  17. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, toevallig zijn wat kennissen van mij uit die editing groepen nu bezig met het toevoegen van de MLS en de Bundesliga :)

het loont om een PS4 te hebben :)

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat is niet helemaal waar Han. Hij heeft die forums niet zelf in het leven geroepen. Het ontwikkelteam heeft dat gedaan, hij heeft het alleen maar gecommuniceerd. Men kon ook een tweet sturen naar officialpes.

Dan nog, de demo is 13 augustus uitgekomen. Al direct is er feedback gekomen op de demo. Dat betekent dat het team een ruime maand de tijd heeft om de grootste minpunten weg te halen. Dat moet echt wel te doen zijn. Ik ben er van overtuigd dat je met een paar devs in een week tijd de AI aggressiever krijgt en de scheids wat strenger. Vergeet niet dat PES 2015 pas in november uitkwam en ze het spel in 9 maanden tijd behoorlijk hebben verbeterd.

Of te wel, in een maand is veel mogelijk. Dit heeft puur met de mechanics te maken en dat is een kwestie van heel veel tweaken en goed testen. Ik heb er wel vertrouwen in en zou het heel slecht vinden als ze dit niet day-1 dmv een patch fixen.

PES 2016 is een enorm belangrijke game voor ze, zeker nu iedereen zo positief is. De belangrijkste feedback is zo belangrijk en heeft zo'n invloed heeft op de flow van een wedstrijd, ik kan me echt serieus niet voorstellen dat ze deze kans laten schieten.

Maarja, blijft Konami.... Zo waren ze ook al vergeten te melden bij de licenties dat de Braziliaanse league ook gelicenseerd is.

Laatst bewerkt: 11 sep 2015
  19. ManoMoker1982

Leuk Bevonden:
    15
    Ook dit is een marketing praatje... Hij heeft er geen grip op en tast te vaak in het duister over de feedback die echt wordt opgepakt

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, Jows, ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt. Een voetbalspel is echter wel enorm complex....

Daar zeg je wat: Ik weet dat Manomoker veel toernooien op PESHolland voor PS4 organiseert, maar ik wil toch toernooien op Digitaalgras voor XBox 1 organiseren. Dan is het mooi verdeeld :)
    Ik zal er later op terugkomen als we er de nodige info over hebben gemaakt op Digitaalgras.

Deel Deze Pagina