Dat is niet helemaal waar Han. Hij heeft die forums niet zelf in het leven geroepen. Het ontwikkelteam heeft dat gedaan, hij heeft het alleen maar gecommuniceerd. Men kon ook een tweet sturen naar officialpes.
Dan nog, de demo is 13 augustus uitgekomen. Al direct is er feedback gekomen op de demo. Dat betekent dat het team een ruime maand de tijd heeft om de grootste minpunten weg te halen. Dat moet echt wel te doen zijn. Ik ben er van overtuigd dat je met een paar devs in een week tijd de AI aggressiever krijgt en de scheids wat strenger. Vergeet niet dat PES 2015 pas in november uitkwam en ze het spel in 9 maanden tijd behoorlijk hebben verbeterd.
Of te wel, in een maand is veel mogelijk. Dit heeft puur met de mechanics te maken en dat is een kwestie van heel veel tweaken en goed testen. Ik heb er wel vertrouwen in en zou het heel slecht vinden als ze dit niet day-1 dmv een patch fixen.
PES 2016 is een enorm belangrijke game voor ze, zeker nu iedereen zo positief is. De belangrijkste feedback is zo belangrijk en heeft zo'n invloed heeft op de flow van een wedstrijd, ik kan me echt serieus niet voorstellen dat ze deze kans laten schieten.
Maarja, blijft Konami.... Zo waren ze ook al vergeten te melden bij de licenties dat de Braziliaanse league ook gelicenseerd is.
Laatst bewerkt: 11 sep 2015