Lijkt er idd op dat je niet een kant en klare Option File kan downloaden.. Dus dat wordt wel een avondje ff kloten.
Nou, dat is dan een troost voor ons arme Xbox 1 gebruikers, dat jullie ook moeten werken voor je edits Ik ga er waarschijnlijk wel langer dan één avondje aan werken en dan nog hebben we geen badges en logo's. Maar ach, het gaat om de gameplay
Haha, wtf, God is a Geek geeft PES een 10, twee minpunten. Commentaar en te weinig overtredingen. Kan ik niet echt serieus nemen. http://www.godisageek.com/reviews/pes-2016-review/
Ja maar dat is toch juist het punt? De PS4 ondersteunt geen import van savefiles. Dus zullen we denk ik per team alles zelf moeten aanpassen ben ik bang.
Is wel hoog, maar ik zie voorlopig alleen maar zeer hoge cijfers. Het is ook een deel enthousiasme van de reviewer, dat is een goed teken. Een 10, ik zou het zelf niet snel geven voor een voetbalgame, zowieso niet aan een game. Maar toch, we kunnen niet ontkennen dat de voortekenen erg goed zijn. We kunnen nu wel concluderen dan PES echt terug is, misschien wel meer dan terug. En eerlijk he? Ik had dat 4 jaar terug nooit gedacht, dat ze echt weer terug zouden komen. Ik vind het ontzettend knap dat ze het gedaan hebben, met een concurrent die zoveel middelen tot zijn beschikking heeft, een eigen game die gewoon zwaar broken is. Erg knap.
Ja en dan dus per team de juiste plaatjes importeren, niet in 1 keer alles tegelijk. Nou ja alsnog beter dan niets natuurlijk.
Er is dus een manier gevonden Pesworld maakt dit voor de hele community. Zouden ze niet doen als het niet kon. Daymos zegt zelfs erg enthousiast dat hij niet kan wachten om met al die FIFA fans te zien hoe de licenties worden omzeilt
Hoe kunnen ze dat spel nu zulke hoge cijfers geven terwijl ze online niet eens getest hebben? Dat is toch gewoon onmogelijk? Straks heb je bakken met lag of is de gameplay online anders dan offline...
Kun je trouwens in de full game de controls wel aan passen ? Dat omgekeerde vind ik maar niks . Kon het in de demo niet vinden namelijk
Er is een manier gevonden? Bron? Ik lees het namelijk ook overal hoor, maar nog nergens een officiele bron ofzo. Adam is ook erg stil...