@JohnDb Kon ook in de demo. Wel omslachtig maar je kon het vinden bij teams kiezen en dan vierkantje drukken
Waneer is de officiële release date? Haal ik hem gelijk met een plus abbotje die was vorige week verlopen
Hoor trouwens dat 1 van mijn maatjes dit jaar voor Pro Evo gaat na een aantal jaren FIFA te hebben gekocht. ''Voor de afwisseling en zodat ik eens tegen jou kan spelen'', benieuwd of ie de game ook daadwerkelijk goed gaat vinden na een tijdje oefenen.
Hier niet. Speel Fifa eigenlijk alleen voor Pro Clubs (mp) en Career (sp). Al zou ik deze pes best willen hebben, demo speelde lekker.
Nope net ff gekeken nergens gevonden, die gozer van Gamemania zei dat hij hem ook nog niet binnen had..
Ajax gezichten Spoiler: Ajax spelers waarvan de gezichten kloppen @Daz http://www.insidegamer.nl/artikel/118918/pes-2016-de-gezichten-van-ajax
Bij Van Der Hoorn dachten ze zeker dat die naam op zijn haar sloeg? En Fischer Bijna net zo erg als blonde Huntelaar in pes 6.
Achja het valt zelf te editen gelukkig. Het is niet zo erg als bij FIFA dat je echt vast zit aan een gezicht wat ze je geven en je het een heel jaar mee moet doen.