Mediamarkt in duiven ligt vol met ps4 spellen van pes 16. Xbox one hebben ze helaas voor mij nog niet binnen
Dat Konami de PS4 voortrekt wisten we al, maar dat ze nu de PS4 verie eerder verkopen is toch wel erg BEEEUUUUHHH
Zit ff naar je te kijken.. wat speel jij anders zeg Wel leuk om even je aan het werk gezien te hebben
Klopt, had gehoopt op een volwaardige option file (dacht dat hier ergens gelezen te hebben). Het wordt dan maar een avondje manueel aanpassen. Andere competities ga ik ook niet toevoegen momenteel. Weet niet als ik eventueel manueel mijn favoriet Belgisch team (Club Brugge) kan toevoegen ifv Master league?
Nog veels te veel in fifa mode Maar moet ook nog erg wennen aan de tackles en het pasen. Maar hoe je in dit spel mensen kunt passeren is echt geniaal.
Melden jullie het even als PES 2016 voor de Xbox 1 vandaag nog ergens wordt verkocht? Het is een beetje stilletjes hier
Nou zoals ik het lees al bij verschillende mm... ben benieuwd of die al in Groningen is. Kan nu niet zelf kijken
Iemand die weet of ze al op voorraad zijn bij MM Arena ? En zo ja, is het de normale versie of de 20th Anniversary Edition ? Mijn Wehkamp exemplaar staat nog op 2-3 dagen. Wehkamp kennende zullen ze het spel pas op de releasedate sturen. Ze leren het ook nooit...
Ik ga denk ik zo sontplein en westerhaven kijken, laat het wel weten. Tenzij ik nog naar college ga zo. Als jij alsnog eerder bent, laat het ook maar even weten