Was gewoon 44 eu. Ik vind het verschil tussen de 20th edition en day-1 niet echt de moeite waard om voor de 20th editition te gaan. Day-1 1x UEFA.com TOTY 2014 player Leenspeler - Neymar (10 weeks) 10.000 GP x 10 weeks 10x Recovery Items 3x Player Contracts 20th anniversary 1x UEFA TOTY 2014 player 1x player – Neymar 10,000 GP x 20 weeks 20x Recovery Items 5x Player Contracts 1000 myClub coins
Precies, maar om daar nou € 15 extra voor te betalen... Tja, je moet het er voor over hebben. Ik heb er niet zoveel mee. @HanTerp heb jij de XboxOne al verkocht? Of heb je het spel nu digitaal aangeschaft?
haha Han die houd lekker de xbox one! Nu baal ik ook wel dat ik geen PS4 heb....Maarja dan maar gewoon de xbox one versie hoor. Hij speelt toch wel lekker
Voor de PS4 editor liefhebbers; op onderstaande link alle kits al terug gevonden. http://www.mediafire.com/download/hk564262o225qv6/PES_2016_Konami_Kits_-_Sorted_by_Nemanja.rar Ga er morgen gelijk mee aan de slag!
5 potjes gespeeld tegen Top Player AI. Volledige game is mooier dan de demo, dat is het eerste dat opvalt. Verder is de standaard speelsnelheid iets lager voor mijn gevoel, heb m ook weer op 0 gezet terwijl ik in de demo op -1 speelde. Het kan ook zijn dat ik gek geworden ben natuurlijk.
http://www.gameinformer.com/b/featu...-uniforms-into-pro-evolution-soccer-2016.aspx Credits to Han (link via DG gevonden)
44 is mooi prijsje idd, maar ik kijk morgen eerst nog even of MM Alkmaar misschien wel de 20th ann edition heeft liggen voor dezelfde prijs. Ook mooie Steelbook bij die 20th ann editie.
Ik had hetzelfde idee inderdaad. Al kwam het ook doordat ik nu een Champions League met Feyenoord startte en niet met de topteams speelde. Misschien dat het dan ook iets minder snel lijkt. Hoe dan ook, de snelheid vind ik prima.
Dat hoort ook helemaal niet te kunnen. Begint trouwens wel te kriebelen nu, maar ik wacht toch nog even totdat ik er wat meer tijd voor heb. Dit deel gaat er wel komen in ieder geval.
Bij MM HHW kon je trouwens ook al even spelen op zo'n HUGE scherm (curved, bah), maar was volgens mij iets mis met die controller of ze hadden met instellingen gekut, want rennen wilde niet echt lukken...
Aah ik wordt gek.. Wil em zo graag spelen. Nog een uurtje.. Gelukkig champions league op tv om mijn honger te stille