Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het lijkt me juist duidelijk dat er iets met de formaties mis is als je te makkelijk het veld over steekt. Bij de tegenstander in dit geval dan ;)
    Heeft de tegenstander dan veel man achter en veel voor? Dat het onbedoeld een soort 424 wordt?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heb je de game uberhaupt gespeeld?

Maakt niet uit of je tegen 351, 433, 442 of fucking 270 speelt, online scoor je te makkelijk.
    Het ligt gewoon deels aan bugs en deels aan die teamspirit.

Trust me, ik speel PES ook wel een tijdje om te zien dat dit geen tactics dingetje is.

3. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Maar offline speelt het wel lekker?

4. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik begin de editor een beetje onder de knie te krijgen :) Gisteren Tete, Riedewald, Sinkgraven en Fischer faces gemaakt. Vanavond Milik proberen en nog een paar, ik zal er nog wel eens foto's en builds van posten als daar behoefte aan is hier.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yup, tenminste, ik vind van wel. De keepers zijn offline prima, afgezien van dat ze soms gewoon niet uitkomen of te laat. Wel is het schieten imo ook offline ietwat te overpowered, dwz, het is te makkelijk om een schot op doel te krijgen. Ik heb offline niet zulke korfbal uitslagen. Hoe het online speelt weet ik niet.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Offline is heerlijk :)

7. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    ik ben met de emblemen en kits bezig maar mn PS4 leest me usb sticks niet heb ze al diverse keren geformateerd iemand die weet waaraan dit ligt wil graag spelen daarom:p

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Je USB stick moet geformateerd worden als FAT32 en je moet eerst een map genaamd WEPES maken op je stick, daarin gooi je alle files en dan ga je in de edit mode in PES naar data management en daar kan je je kits en badges importeren.

9. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    thnx ja nu lukt t wel hehe ben erg benieuwd naar de game.

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als je een wedstrijd in de demo op superstar zet. En je kiest ervoor om de wedstrijd te herstarten (zonder terug te gaan naar het hoofdmenu). Dan blijft de moeilijkheidsgraad toch hetzelfde ?

Ben nu een paar potjes op superstar aan het spelen. En won net met 2-0 van Juve (heb al jaren geen footie game gespeeld, dus t verbaasde me best wel). Zat een beetje te twijfelen of het wel op superstar stond of dat de computer de moeilijkheidsgraad gewoon weer heeft teruggezet naar professional o_O Maar ik kan het tijdens de wedstrijd niet zien.

Wat me vooral opvalt aan superstar. Is dat je soms zo hard gestraft wordt als je even niet oplet. In de blessuretijd van de blessuretijd maakt de tegenstander soms nog een werelddoelpunt uit het niets (alsof het zo geprogrammeerd is :+). Ik vind professional zelfs lekkerder speler. Ook best pittig soms...maar op professional krijg ik geen cheap goals tegen.

Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Goed nieuws: Xbox 1 versie is er bij Gameshop.nl in den Haag en Gamedumper dus de crisis lijkt voorbij :)

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel PES al jaren niet meer op superstar. Niet omdat ik het te moeilijk vind, maar omdat ik inderdaad niet hou van die scripted goals die veel minder voorkomen als je op professional speelt. Ik speel liever op professional met een minder team tegen een 4 a 5 rated team dan dat ik op superstar speel.

En ja, hij blijft gewoon op superstar staan als je de demo niet uitzet.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Offline ML heb ik hem gespeeld en daar is tactisch wel degelijk wat te doen. Over online 1 vs 1 heb ik al gezegd dat ik daar slecht in ben en ik heb die grote post in het Engels natuurlijk niet van mezelf, waarom zou ik die niet in het Nederlands schrijven?:D

14. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
    Ik hoop echt dat er toch voor de xbox one nog een optie komt om kits en logp's te kunnen importeren.

15. rubenpol007

Leuk Bevonden:
    72
  16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    "Alleen MGS en PES worden nog 'afgerond'"
    Neem aan dat ze bedoelen tot de licenties zijn afgelopen. Dus nog minimaal 2 jaar.

EDIT: Toevoeging:

17. proevo

proevo Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Waar of hoe kan je de clubkleuren veranderen ? Heb alle Engelse teams juist gedaan maar nu staan die fans in verkeerde kleuren,is op YouTube niet te zien.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Xbox 1 versie is nu ook in MM van den Haag, Zoetermeer en Rotterdam. In Rijswijk is-ie ondertussen uitverkocht!

Laatst bewerkt: 18 sep 2015
  19. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Voordat je paste image doet even gauw de clubkleuren (shirtkleuren) naar de juiste veranderen. Ik had dit eerst ook niet gedaan zag ik ineens bij Chelsea Oscar met een geel ondershirt lopen onder zijn blauwe thuis shirt. Als je alleen de base color verandert moet het al genoeg zijn. Geld ook voor broeken en sokken anders zie je ineens spelers met rare kleuren enkeltape. Let ook op de kleuren rugnummers trouwens als je het perfect wil hebben zoals mij :) Ik gebruik lettertype 10 voor alle Premier League clubs.

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voetbal wordt steeds populairder in de VS... 2K heeft de muscle om het op te nemen tegen EA...

Wie neemt even contact met ze op om ze op dit idee te brengen?

Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina