Je loopt achter: Dit stond al op de vorige pagina. Tsjonge-jonge, een jurist die zo slecht leest Bovendien heb je de Engelse toevoeging gemist en die is essentieel:
Nee, jij loopt achter. Mijn edit was veel eerder dan jouw bericht. De enige die slecht leest ben jij.
wat een ellende zeg krijg de logos maar niet in de game terwijl ik precies doe wat ze zeggen. Edit: nu zelf maar ff handmatig erin zetten;p
Waar staat in jouw stukje dan dat PES de enige uitzondering is? Dus NIET dat PES nog wordt afgerond, maar dat ze als enige door gaan?
Goh weet je nu ook al niet het verschil tussen een quote (of te wel een geciteerd stuk, afkomstig van een ander) en een eigen bericht. Hiervoor moet je bij Insidegamers zijn als je over de inhoud van een artikel een klacht hebt.
Data management > import images > emblems > USB selecteren > alle images laden Dan naar edit team > edit emblem > paste image
Konami is toch een faalbedrijf dus wellicht beter dat ze ermee kappen. Was al duidelijk toen ze riepen meer op de mobiele markt wilde richten en daarna ook nog die kerel van de FOX enige wegstuurde. 2k die de Pro licentie overneemt. Dat zou toch wel een ultieme natte droom zijn.
ben een ML begonnen met Man City speel op prof en vind het tot nu toe heerlijk spelen mischien dalik nog een moeilijkheidsgraadje omhoog prima game
Beter dan kan fifa de cl rechten overnemen en compleet worden, pes loopt toch altijd achter en heeft altijd teveel minpunten.
ik heb precies hetzelfde gevoel het speelt zo lekker weg nog niet online geprobeerd misschien vanavond ff proberen