Ja, maar jij vergelijkt het nu met PES 2015 en 2016 zal allemaal nòg wat beter zijn. Verder vind ik toch de spelers er bij PES al jaren beter uitzien dan in FIFA.
Mischien de onbekende spelers, maar spelers als ronaldo messi en bijv rooney lijken op plastice poppen in pro
Ach ja, dat is bij FIFA niet anders. Maargoed, feit is en blijft dat in beide games de onbekendere spelers totaal niet lijken. Ergste is nog wel dat een blanke speler zwart is of vice versa. Persoonlijk vind ik de gezichten in FIFA iets te clean en poppig.
Of de spelers nou natuurgetrouw nagemaakt zijn of niet maakt mij nooit zoveel uit, zie liever eens de overall graphics en sfeer in de stadions aangepakt worden. Tijdens de gameplay zijn de mannetjes toch te klein voor al die details, maar kijk ik wel altijd tegen lelijke stadions en andere objecten aan... Het contrast tussen de foto-realistische spelers en de nog steeds vrij lelijke omgeving word dus veel te groot. En daarbij kost het volgens mij ook nog eens veel te veel tijd (en dus geld) om steeds maar weer die spelers opnieuw te scannen en verwerken in de game... (zeker als die popiejopies ook nog elke maand een compleet ander kapsel en tattoo's hebben) Maar goed, tot dusverre lees ik alleen maar positieve dingen over de nieuwe PES. Laat maar komen die game!
Ze hebben wel z'n hele lichaam gescand incl. tattoos op de armen etc. maar die komen niet ingame, of nog niet.
Gameplay ziet er echt smooth uit. Véél beter dan dat ik van FIFA 15 gewend ben (wat ik echt een tegenvaller vond).