1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het is echt onregelmatig om te zien hoe de verbinding is. De een zegt dat het lag-loos is en de ander heeft een hele slechte verbinding.
    Misschien had je iemand uit een ver land? Ik heb twee keer online gespeeld, beide keer vanuit een lobby en tegen iemand van dit forum en steeds zonder enige vorm van lag.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb 5 Online Divisions wedstrijden gespeeld inmiddels.

    1-2, 0-8, 0-4, 0-0, 1-3.

    Ik kan er niks van. :+
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Keep trying :)
    Soms is het niet een kwestie van wel of niet kunnen. Ik zelf bijvoorbeeld, weet best hoe dit spelletje gespeeld moet worden maar door mijn leeftijd heb ik niet meer zo een hoge handelingssnelheid. Maar ik ga even vrolijk met een eigen gefabriceerde opstelling meedoen aan het toernooi op Digitaalgras.
    Daar doen spelers mee die heel handig en snel zijn, maar dan is het de kunst daar toch een optimaal resultaat te halen.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oh dat zeker!

    Mijn manual passing moet nog veel beter en ik merkte gisteravond in een potje dat mijn aannames ook beter moeten.
    En ik zuig enorm in het afmaken van kansen, zelfs in deze PES. :+ Te vaak laat ik de stick te snel weer naar het midden gaan na het richten waardoor mijn schoten nogal vaak recht op de keeper af gaan...
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan ook langzaam opbouwen en online beginnen met passing level gewoon op default ( level 1 ) zetten. Als de resultaten dan beter worden kan je het op manual proberen.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met passing op 1 gebeurt het me te vaak dat de CPU bepaalt dat speler B de pass moet ontvangen terwijl ik speler A wilde aanspelen... ;)

    Nah ik hou het op 0, gewoon oefenen en mijn verlies pakken, ranking boeit me toch niets.
     
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Jammer. Speel weer ff die demo maar het pakt me nog niet echt.
    Baal er van dat bijna elk schot op goal een doelpunt is.
    Haal hem denk ik later alsnog, maar eerst ff volledige focus op fifa morgen.
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Thanks :) en Fischer heeft echt een onmogelijk gezicht om te maken met deze editor, krijg Milik ook niet echt voor elkaar met z'n rare neus.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ga nu weer even online spelen heb er tot nu toe 3 gespeeld waarvan 1 erge laggy match maar die werd na 4min gekicked door zn verbinding verder alleen jammer dat je alleen europese topteams tegen ookal kies je Ajax,PSV ofzo.


    Edit : Nu is de tegenstander Juventus:p
    eindstand 1-1 kwam via een prachtige aanval op voorsprong komt Zoet in de 60e minuut glijd die m zo bij hem in zn voeten hahaxd


    Won net met 4-0 van Real Madrid met PSV haha gast meteen geleaved ;p
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Moest even wennen aan de controls, nog steeds wel, maar wat speelt de game heerlijk. :)

    Schweinsteiger en Nee maar te leen voor Heerenveen. Ik vind helemaal mooi! :+

    Menu's al dik strakker en beter dan bij FIFA en alles loopt echt zo verdomde soepel, waar FIFA nog geregeld stotteringen heeft. :eek:_O_

    Had Konami niet ook een paar jaar geleden een nieuwe engine voor PES gemaakt of aangeschaft? Mogen ze voor FIFA dan ook wel eens doen. 8)
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind m ook echt chil beste sinds pes6 ong enige nadeel vind ik die machtmaking elke x real tegen enz ookal kies je zelf PSV ofzo
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Pffff op dr moeilijkste stand ML begonnen met Real. Alles gelijk of verloren! Echt moeilijk!!! Zelfs met Madrid haha
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Weer een pluspunt aan deze game, want zelfs ik vond FIFA achterlijk makkelijk, zelfs op de hogere standen waarmee ik uiteindelijk ook ben gaan spelen.

    Als ik een game te makkelijk vind, dan moet je hem niet kopen, vraag maar aan iedereen hier. :+
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Ik denk dat ik gewoon EN heel slecht ben, EN sterkere tegenstanders trof, EN een beetje liep te kloten met die lag want ik had meerdere keren moeite met mijn verdedigers op tijd goed onder controle te krijgen, EN gewoon een bagger MyClub verdediging had staan, met veels te veel ruimte erachter, inclusief bagger keeper. :p

    In ieder geval was het geen fijne ervaring.
     
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Goed, ik neem deze woorden terug. Heb hem deze middag toch maar ff opgepikt bij de MM.
    Wat een heerlijk spel! Merk toch wel veel verschil met de demo.
    Gameplay is super en scoor nu niet zo makkelijk als dat ik in de demo deed.
    Me happy :p
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het is ook een beetje wisselend, dus de ene sessie/wedstrijd voelt het echt bijna perfect aan, en soms heb je er ook even een paar wedstrijden bij zitten waarbij je toch wat minpuntjes hebt/voelt, waardoor het enthousiasme even weer getemperd wordt. Misschien wel net als bij echt voetbal natuurlijk, maar goed, aan een game stel je andere eisen dan aan de werkelijkheid ;)
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De hoofdmenu's en bijhorende soundtrack is trouwens ook echt een verademing, netjes gedaan deze keer. :)
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Krijgen jullie ook de hele tijd een melding van, geen live update. Als je ib het menu bent? En best wel lange laadtijden sowieso in het menu in het begin?
     
  19. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    geen live update heb ik nog niet gehad , ik heb net mn eerste 3 potjes online gespeeld , de 2de had ik lag maar wel gewonnen met 2-1 . lange laadtijden in het begin ? hoe bedoel je ?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eerste oefenpotje ook gewonnen met Heerenveen, op Medium. 1-0, maar wel in ML, dus geen officiƫle spelers van Heerenveen.

    Maakt niet uit, maar vond Medium, als ik het goed gelezen heb, nog best makkelijk te doen. Ik had iets van 70-80% balbezit.

    Waar kan ik trouwens de moeilijkheidsgraad aanpassen in de game, en is dat ook voor ML??? Het was mij net een tikkeltje te makkelijk namelijk.
     

Deel Deze Pagina