1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Begin van het einde?
    Niet gek opkijken als PES 2017 ook free 2 play zal zijn waarbij je content kunt kopen, zo goedkoop mogelijk games maken en maximale inkomsten.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als dat er toe lijdt dat ze meer geld verdienen om meer licenties te kopen en meer vakmensen in dienst kunnen nemen, dan hoeft dat geen slecht ding te zijn.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is natuurlijk geen oplossing. Ik speel al jaren lang ML's / Carreer modes met Ajax en als dat nu al te makkelijk is (ik ben pas net met de Master League begonnen), dan klopt er iets niet.

    Ik deed eerst dat elke thuiswedstrijd gespeeld werd op topspeler, en uitwedstrijden op wereldklasse (of hoe die hoogste moeilijkheidsgraad ook heet). Elke wedstrijd op topspeler win ik met dubbele cijfers (thuis tegen Lazio 9-3 winst, tegen PEC 10-4 etc). Er klopt echt geen reet van het spel.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat is het verdienmodel van Konami in alle andere games, voornamelijk mobile.
    En ja, er staat verdienen. Dus uiteindelijk zul je toch wel dingen moeten kopen ingame.

    Vrees ook het ergste voor Pro 2017.
    Van mij mag die toko failliet gaan.
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Laten we hopen dat de lijdensweg dan voorbij is. Hoewel ik een hekel heb aan free to play, brengt het ook voordelen mee. Iedereen kan dan FIFA kopen en daarnaast gewoon PES spelen. Voor PES-spelers is dat twee voor de prijs van één. Voor FIFA-spelers is het een mogelijkheid om PES eens een echte kans te geven.
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Chapeau, hét grote voordeel van een free-to-play PES. Ik zou geen geld besteden aan PES, maar een gratis versie om te proberen is altijd goed om te zien wat voor spel het is. Bovendien een goede test om te kijken of de 'the king is back hype' (die ongetwijfeld weer zal komen bij PES2017, zoals altijd) weer onterecht is, of nu eindelijk eens gegrond.

    Een goede PES2017 is cruciaal, zowel voor PES als EA (dan worden ze eens gedwongen om een top game te maken).
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Pes myclub krijgt Legends. Zag een screenshots op Twitter voorbij komen

     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Free to play concept zou ik geweldig vinden binnen het footy-genre... Enkel betalen voor datgene wat ik ook echt speel.
    Wat moet ik met al die gamemodussen en competities waar ik toch geen enkel bekend team voor mij bijzit en ik ook nooit tijd aan besteed? :+

    Quickmatch en de teams die Champions Legeau spelen zou ik al voldoende vinden, paar dik uitgewerkte stadions en ballen maar. :thumbs:
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gok dat de spelers van deze 2 selecties beschikbaar gemaakt zullen worden: http://www.pesmaster.com/classic-teams/pes-2016/league/79/

    De namen kloppen alleen niet van die spelers op PES momenteel, dus vraag me af of dat voor Myclub wel zo is.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vandaag het nieuwe DLC uit. Ik heb 'm nog niet gedownload. Ben wel benieuwd naar de wijzigingen. :)
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De update is inderdaad zojuist gedownload, 236MB, benieuwd wat het allemaal inhoud.. Tijdens de lunch, anders vanavond maar eens even uitproberen. :thumbs:
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan HIER de wijzigingen/verbeteringen/vernieuwingen lezen.
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    En han al geprobeerd?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, even de MyClub mode geprobeerd. Pas de allereerste stapjes. Dat gaat niet al te snel en is best te doen :)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Huge Myclub update released

    Enige dat nieuw is, is dat je nu tegen vrienden kan spelen. Nou fucking wow :lol:.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bij hetgeen wat ik alleen maar speel kon ik weinig directe veranderingen opmerken...

    Offline quickmatch is en blijft heerlijke gameplay! ..Offline competitie/cup nog steeds erg opvallende scripted zaken wat de gameplay eerder saai en eentonig maakt dan dat het voor spektakel zorgt.

    Oftewel, ik speel alleen nog maar quickmatches! :thumbs:(had ik maar op de F2P versie gewacht :D)
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb in een wedstrijd wel ineens 2 vrije trappen meegehad en rood voor de tegenstander offline. Misschien toch een paar kleine dingetjes getweakt of gewoon toeval..
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook off-line een paar vrije trappen mee gekregen, plus een gele kaart voor de tegenstander :thumbs:
     
  19. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Kon het nergens vinden maar die Free2Play versie is alleen voor de PS of ook voor de Xbox?
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat had ik eigenlijk al altijd, voor mijn gevoel lopen de meeste wedstrijden uit op schoppartijen en belachelijk veel kaarten voor beide partijen. Echter de beoordelingen van de overtreding klopt geen fluit van. Doorgebroken spelers van achter neerhalen net geel, terwijl een tackle op de bal in de middencirkel soms direct rood kan zijn. 8) Voordeelregel word overigens in de meeste situaties toegepast, waardoor het trekken van een kaart meestal ook uitblijft...

    In competitie verband heb ik soms amper genoeg over spelers om de bank helemaal te vullen, rest van het team is geschorst of geblesseerd. :D
    Veel kappen en schijnbewegingen gebruiken zorgt bij mij vaak voor ontzettend lompe cpu-tackles... Opzich houd ik wel van wat harder spel, maar als je keer op keer penalty's of vrije trappen misloopt op cruciale momenten is dat wel irritant.

    Speel de game opzich wel nog altijd met plezier maar vraag mij soms serieus af of de mensen die deze game maken ooit zelf wel eens op een voetbalveld hebben gestaan, of überhaupt een idee hebben hoe de sport in elkaar zit...
     

Deel Deze Pagina