Juist om financiële redenen moeten ze PES blijven ontwikkelen, want dat is de grootste melkkoe die ze hebben.
Vind het wel mooi dat deze dlc gratis is ze hadden er ook geld voor kunnen vragen. Ach ja ik heb veel plezier met de game en wat anderen van Konami vinden of van de game boeit mij niet zo.
De content, hoewel het te prijzen is dat ze het gratis aanbieden, bevat slechts vijftien van de vierentwintig geplaatste teams en één stadion. Helaas wel een beetje karig.
Och, ze zullen alle teams graag onder licentie hebben, maar daar zijn ze blijkbaar in de onderhandelingen niet uit gekomen.
Voor de mensen die denken dat ze het in zich hebben: boys, voor wie nog mee wilt doen met de online Konami PES League NL kwalificatie cup deze zondag om 18 uur georganiseerd door Pes Holland is er nog een kans. Schrijf je snel in, en doe gratis mee op de PS4 met vrije teamkeuze om kans te maken om jezelf officieel Nederlands kampioen van PES2016 te noemen. De winnaar kwalificeert zich voor de officiele Offline Pesleague finale, waar 24 deelnemers strijden om de titel. De winnaar mag het tevens opnemen in Milan (gratis trip) met de wereldtop en maakt kans op prijzen ter waarde van 25.000 euro. Schrijf je hier in: http://forum.pesholland.nl/showthre...n-dit-topic-sluit-zondag-28-februari-om-16-00
Het is wel goed dat ze die EURO 2016 content gratis aanbieden maar wat mij stoort is dat de transfer update weer zo laat komt. Ook hadden ze de gameplay wel eens iets mogen aanpakken want het gebrek aan vrije trappen en penalty's is echt belachelijk. Je merkt wel dat het spel merkt dat je een trap krijgt want je hoort het publiek fluiten maar de scheids fluit maar 1 van de 50 keer.
Ja, ik denk dat de meest voorkomende wens van PES-spelers voor PES 2017 is dat er meer overtredingen worden gemaakt door de AI.
Hier vinden dat meer idd.. en misschien ook bij DG? Bij de online spelers die wij in ons bestand hebben is de irritatie voornamelijk dat het anders speelt dan offline. te snel misschien.. Daarnaast dat de speler en transfer updates te lang duren, is echt amateuristisch en niet van deze tijd.
Véél te snel is het online. Kijk bijvoorbeeld naar die masterclass waar jij laatst een link naar plaatste. De snelheid is extreem. Verder lees ik erg veel op het forum van Evo-web. Daar haalde ik ook die bewering over meer overtredingen vandaan. Op DG zie je hetzelfde als hier in het topic over PES: Namelijk dat de interesse weg ebt. Veel wordt er via mobiel onderling besproken. Mede daarom ben ik ook gestopt met toernooien organiseren.
De interesse op Digitaalgras in het algemeen. Er komen steeds minder bezoekers op DG. De meesten hebben meer contact met elkaar via LIVE of bijvoorbeeld via Tapatalk.
Bij ons merk je dat we alles via whatsapp groepen doen... forums zijn niet meer van deze tijd. De nieuwe generatie vind het te traag en mist de instant interactie die fb messenger, whatsapp enzo wel hebben. een community is meer dan een forum, we hebben onze transfermarkt alleen op het forum. Dat is genoeg bindmiddel. Die gaat morgen weer van start, dan draait het forum weer overuren. de whatsapp groepen die we hebben, die zijn niet normaal zo actief.
DEZE ZONDAG!! 17 APRIL 15:00-18:00!! PESLEAGUE ONLINE KNOCKOUT TOERNOOI!! hosted by Pesholland schrijf je hier in: www.pesholland.com/registratie.php en meld je dan hier aan: www.pesholland.com/funcups.php De winnaar krijgt een plek in de Konami PES League NL offline finale in mei, waarna je kans maakt op 25.000 euro aan prijzen! Teamkeuze: Champions League teams Toernooivorm: single knockout Wedstrijdduur: 10 minuten Blessures: uit Time of day instellingen: nacht Regio: alleen NL spelers! Bijzonderheden: Spelers op WiFi worden geweigerd, spelen op LAN kabel verplicht!
Wat mij betreft wel idd, maar ik speel ook alleen maar offline. Over het algemeen ben ik echter zeer tevreden over PES2016 dus ben zeer benieuwd naar 2017. Hopelijk blijven ze nu voortbouwen op de goede aspecten, ipv dat ze het weer compleet weten te verneuken. Daarnaast zal FIFA nu ook toch echt weer met iets goeds komen, want PES was afgelopen jaar voor het eerst beter dan FIFA (sinds PES4/5/6), dus als PES weer iets beter wordt en FIFA komt weer niet mee (al 2 jaar achteruit gegaan), dan wordt de keus dit jaar dus weer PES.
Miskoop en tevens slechtsts (sport)game van 2016 dit spel. Allerlaatste keer geweest dat ik PES een kans heb gegeven.
Eens, PES heeft voor mij ook wel afgedaan, Fifa vond ik ook al zooi. Voorlopig maar geen voetbal games halen, al denk ik dat de toekomst van PES ook wel binnenkort ten einde is.
Houdoe het is voor mij de beste pes sinds jaren, anders dan jullie gewend zijn of wensen idd.. dat merk ik hier echt. vooral de offline klachten zijn bij onze community vreemd. Althans, nobody gives a f*ck om die vrije trappen tegen de cpu, want iedereen bij ons speelt online. het is dan ook 2016 maar goed, lets agree to disagree. wij zijn nog steeds verslaafd, met 56 man sterk in de pesholland competities inclusief onze eigen transfermarkt. De offline Pesleague toernooien zijn ook net zo druk als in de gloriedagen. Met zelfs veel jonge nieuwe spelers!
Iedereen zijn mening, maar het is echt een feit dat PES 2016 een slechte footie is. Alleen de keepers al verpesten de hele online beleving. Alleen al jouw uitspraak dat je niet moet spelen met keepers onder de 78, veeft al aan dat het niet klopt.
Ja ik vind PES 2016 juist een geweldige game maar goed dat is mijn eigen mening. Tuurlijk niet alles is even goed zoals de keepers bij de wat mindere clubs vooral.
Dyonko, ik begrijp je niet hoor. Okee, de keepers zijn nog steeds niet perfect, maar wel beter dan vorige versies. Ik zou eerder struikelen over de veel te hoge snelheid online. Ik heb op deze site een filmpje gezien dat van PESHolland afkomstig was en daar was de snelheid idioot hoog. Het filmpje heette een masterclass te zijn. Juist door de vaardigheid van die speler was hij in staat heel snel druk te zetten en ping-pong voetbal te spelen. Dát moet er dus uit ( die hoge snelheid dus ). Verder moet de scheidsrechter eerder fluiten tegen overtredingen en moet het aantal overtredingen van de AI omhoog. Dan ben ik best tevreden Ik las van B-man ( die ook podcasts maakt ) wat hij ondertussen over PES 2017 gehoord heeft: Zie http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=75108&page=314 onderste post.