Dat kan nooit kloppen... Mocht je er echt voor moeten betalen, niet doen wat die DLC stelt geen drol voor!
Klinkt allemaal weer erg positief, gelukkig, al hebben we daar natuurlijk al jarenlang ervaring mee (zeer positieve previews voor PES waarna de uiteindelijke versie dan weer tegenvalt). Jammer dat het artikel het WEL over de keepers heeft (voorheen brak, nu zeer verbeterd), maar niet over dat andere grote minpunt van 2016, de vrije trappen.
Altijd weer een mooi moment als er nieuwe details van de aankomende PES of FIFA bekend gemaakt worden. Nu alleen hopen dat er ook eens wat aandacht aan de PC-versie word besteed.
Hier haak ik al af. Voor de rest lijkt deze gozer enorm blij te zijn met dingen die FIFA al jaren heeft. Veel lelijker en sfeerlozer kon het sowieso niet worden. Dus aannames zijn niet altijd hetzelfde? Dat was in FIFA 14 ook al zo. FIFA iemand? Jeetje wat vernieuwend. Goh wat uniek. Oh nee, heeft FIFA al jaren. De keepers en scheidsrechters maakten PES 2016 onspeelbaar, iets wat met een simpele patch gefixt had moeten worden. Helaas had Konami 6 maanden nodig om een (daarna nog steeds) verouderde transferupdate door te voeren. Dat mensen hier nog enthousiast van worden verbaast me echt. Na FIFA 15 was ik met ieder ander voetbalspel blij geweest. PES 2016 heeft er toen echter binnen een maand voor gezorgd dat ik nooit meer iets anders dan FIFA zal kopen.
Helemaal mee eens! Vooral de sfeer is om te huilen in PES... Zoals al eens eerder hier aangegeven heb ik de laatste tijd geregeld FIFA 16 gespeeld op de PS4... Was echt verbaasd over hoeveel kleine details er te zien zijn op en rondom het veld tijdens een wedstrijd, iets wat de beleving zo ten goede komt! Gameplay voelde ook zeer goed aan, positief verrast na bijna twee jaar geen FIFA meer te hebben gespeeld...
Heel veel punten zaten ook in eerdere Pro's dus snap niet dat ze het over vernieuwingen hebben eerlijk gezegd. Anyway, bij PES: eerst zien dan geloven.
Sowieso altijd eerst zien, dan geloven. We hebben zelfs al eens meegemaakt met PES dat de demo gewoon veel beter en lekkerder speelde dan de uiteindelijke release. Maar goed, over 2016 ben ik zeer tevreden, op wat kleine minpunten na, dus als ze die hebben weggepoetst (en er geen nieuwe bijkomen) dan ben ik al snel tevreden.