1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hier ook wat gameplay ziet er toch wel erg goed uit :) koop normaal altijd alleen Fifa maar word dit jaar misschien toch echt PES!

     
  2. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb zowel FIFA 16 als PES 2016 donderdag gespeeld in Keulen. Durf nu wel met zekerheid te zeggen dat the King weer back is! PES 2016!<3
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    En waarom dan precies?
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, geef eens een preview ;)
     
  6. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Qua realisme komt PES 2016 het meest in de buurt van echt voetbal, als je het spel (voetbal) een beetje snapt. Fifa heeft dingen zoals animaties, sfeer en presentatie dik in orde, maar op een of andere manier blijft het typisch fifa...spelers schaatsen over het veld, ping pong passen zit er nog steeds in, en spelers zien en bewegen gewoon veel te cartoony vind ik. Iets in de basis klopt gewoon niet, moeilijk te zeggen wat dat precies is. Het gevoel bij PES is gewoon veel beter op een of andere manier. Ben verder geen PES fanboy ofzo. Vroeger wel altijd al PES gespeeld, maar vanaf Fifa08 overgestapt naar Fifa en sinds dit jaar (PES 2015) weer terug naar PES. De 6 PES potjes die ik afgelopen donderdag heb gespeeld hebben me overtuigd. Kijk alleen al naar het filmpje die ik hierboven heb gepost. Dit is toch voetbal in hart en nieren?! Volgende week donderdag kunnen jullie de demo zelf uittesten. :D
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha ieder jaar weer die ''The king is back'' bullshit. Uiteindelijk spelen ze allemaal Fifa...

    Heb tot nu toe elke pes gespeeld, maar het pakt me gewoon niet meer. Vroeger was dat wel anders t/m pes 6, maar daarna waren de games gewoon slecht. Lees dit jaar wel veel positieve dingen maar natuurlijk eerst zelf de demo checken. De nieuwe option file systeem is wel echt nice
     
  8. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze? Jouw vriendjes misschien. Als je goed leest verkies ik PES dit jaar al boven Fifa, terwijl PES 2015 alles behalve perfect is. Maar dat geeft aan hoe onrealistisch Fifa wel niet is in mijn ogen. Maargoed, ieder z'n smaak.

    Ik voorspel toch dat een beetje voetbalkenner dit jaar PES 2016 gaat spelen. Dat vind ik een moderne versie van PES 6!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Lijpe Mocro, vergis ik me nou, of kom jij altijd alleen even bij het PES forum langs als er een nieuwe PES aankomt...? ;)
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    @Achiej

    Valt me gewoon op man. Niet alleen mijn vrienden maar ook hier op het forum en elders.. Klopt ja, ieder z'n smaak

    @HanTerp

    Klopt wel ja :lol: Ik geef het ieder jaar een kans maar haak net als vele andere snel af. Heel jammer eerlijk gezegd
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die "Gameplay compilation #1" ziet er belachelijk vet uit! :eek::thumbs:
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gelezen! Je hebt er heel wat werk van gemaakt :)
    Ik kan je ondertussen zeggen dat de demo niet persé de retial-versie hoeft te zijn.
    Bhatti zei dat de demo afkomstig van de 85% build is en bovendien worden bugs of glitches uit de demo in een day-one patch gecorrigeerd voor zover dat in die tijd kan.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Game ziet er wel goed uit. Krijg alleen door dat snelle getik een flashback naar FIFA, wat was het, 12? Met snelle LB + Y combinaties die OP waren
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ook even gelezen, thnx! Waar ik wel even benieuwd naar ben is of jullie het spel op Superstar hebben gespeeld (ook tegen CPU) en of de CPU dan wat meer overtredingen maakt dan in PES 2015. In PES 2015 krijg ik misschien max 1 vrije trap mee. Dat vind ik erg nep. Hopelijk is dat verbeterd.

    Verder ziet die gameplay compilation er erg vet uit!
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dat zou jammer zijn want ik kan mij herinneren dat ik een aantal jaar geleden heel positief was over de demo maar niet over de retail. Geen idee of dat bij 14 en/of 15 ook zo was. Want toen heb ik even weinig footies gespeeld

     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    FIFA 15 was in ieder geval geen goede game, ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.

    Ik speelde vroeger ook altijd PES (en Winning Eleven) maar ergens in de serie is het helemaal mis gegaan. Maar als ik deze gameplay beelden zie en dat vergelijk met FIFA 15, de tandjes, dan komt PES 2016 er bij mij zeker. Het ziet er fantastisch mooi en soepel uit, precies zoals PES vroeger ook speelde (maar dan nu veel mooier natuurlijk).

    Ik hoop wel dat PES 2016 op de Xbox even soepel loopt als op de PS4, dat is even afwachten.
     
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee dat is sowieso... Hier zit ook het dynamic weather of de sneeuw nog niet in. deze demo is al 40 dagen geleden afgeleverd. de definitieve versie wordt over een week aangeleverd.

    Ik hoop alleen dat het niet trager wordt ofzo, hij speelt nu perfect

    alles op superster gespeeld en alleen maar tegen andere gamers. Niemand speelt meer offline joh :) dus die CPU kan me gestolen worden en 90% van de pes gamers zijn daarin net als ik

    daarom begrijp ik niet dat ze Master League offline juist hebben aangepakt.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit inderdaad. En als de demo kut is, komt dat door een early build die niet te vergelijken is met de retail versie.

    Nee, ik verlang terug naar deze tijd:
    [​IMG]

    Ik vind het grafisch wel een stuk verbeterd trouwens :) Van die compilation #1, en dan voornamelijk de stukken waar ze in de zon spelen, ben ik erg onder de indruk :)
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mzz... een Franse site (Gamehope) is toch ook heel erg positief en vergelijkt vorig jaar met PES 2008 en FIFA 08 en nu PES 2016 met FIFA 09. De rollen zijn weer omgedraaid. Hier wat alinea's naar eer en geweten vertaald:

    Dan gaat hij dieper in op FIFA 16 met het vrouwenvoetbal en het nieuwe FUT Draft. Bla blabla, om ze vervolgens te bekritiseren.

    Hij eindigt met:

     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2015
    ManoMoker1982 en HanTerp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina