1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en ik weet alles beter :D
    Bedankt voor de link... eens kijken.

    Trouwens, spelen er hier nog PES op de Xbox One?
    Ik zit met de gedachte of het loont een PES 2018 toernooi op de Xbox One te organiseren op Digitaalgras.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hier officieel (Gamescom trailer).

     
    Dranx, Zumpelvelder en rubenpol007 vinden dit leuk.
  4. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het nog steeds zo dat de thuisspelende ploeg als eerste aftrapt? Onbegrijpelijk dat ze dit niet random willen maken. Al die legends interesseert me ook niet, ik had liever een optie gehad dat er een stadion-editor was of dat ze zelf gewoon meer stadions ontwikkelen.

    Voor de rest gameplay prima!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Geen idee, maar dat zou idd wel beter zijn. Andere dingen die ze wat mij betreft nog steeds moeten fixen:

    - rails uit kunnen zetten (fully manual, ook je looplijn)
    - tos in het begin (wat jij aangeeft)
    - scheidsrechters met verschillende ratings (ene laat harder spel juist toe, andere juist niet) en soms (heel soms) zien ze ook nog wel eens een buitenspelletje over het hoofd (waar de commentators dan weer over kunnen zeiken), of wordt er onterecht voor buitenspel gefloten. Volgens mij zat dat wel in PES5 (tenminste, of ze soft of hard spel toelieten).
    - overgang dag/nacht (ik geloof dat dit er voor het weer er al inzit)
    - wedstrijd al laden, terwijl je je opstelling wijzigt (op de achtergrond stadion, met spelers die warmlopen, rondo's doen, etc).

    Ik vind die laadtijden nl nog steeds zeer irritant. Dat doen ze bij FIFA vele malen beter, met de arena.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben benieuwd of er nog nieuwe ( online ) modes bijkomen. Dat zou op Gamescom te zien moeten zijn voor de media-versie van PES 2018.
    Maar ja, wie van Xbox world krijgt hier een review-versie? Jows, jij niet meer?
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee joh, ik heb gezondigd (PS4).....

    O-)
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vette trailer laat die demo maar komen:)
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach, zelfs van EA schijnen ze PES op waarde te schatten ;)
     
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Zo! Terug van Gamescom! En het mooie is dat FIFA veeeeeeeeel bekender is dan PES op gamescom. Dus heb het spel flink kunnen testen.

    Toen ik de hal binnen kwam waar Konami stond ben ik gelijk naar PES 2018 gelopen en ja hoor, kon gelijk spelen. Eerste indruk is geweldig! Wat een spel! Heb met m'n maatje waar ik mee was 2 potjes kunnen spelen. Lijkt heel veel op de open beta die al uit was. Heb niet heel veel verschil kunnen ontdekken. Grafisch ziet ie er heel goed uit. Maatje (FIFA fan) van me vond PES altijd tegenvallen mede door het publiek. Altijd een beetje dood. Het publiek ziet er prima uit vergeleken met vorige delen. Maar waar het bij mij altijd om draait is de gameplay. Deze is waanzinnig! Heerlijk hoe je kan overspelen, heerlijk hoe de AI werkt met meelopen en heerlijk hoe de voldanig het weer voelt als je een vet doelpunt scoort. Er is echter wel 1 minpuntje waar m'n maatje en ik wel ff vreemd van stonden te kijken. De spelers en de rebound. Voorbeeld: Ik kreeg een penalty mee, schoot deze tegen de paal en kwam zo goed als voor mijn voeten. De speler deed totaal niets. Stond als een kaars stokstijf voor zich uit te kijken en toen na 3 seconden iedereen in actie kwam begon de speler ook weer te bewegen. Maar goed, misschien was dit gewoon een momentje en komt het niet meer voor, of zal dit worden verholpen in een patch of in de volledige versie.

    Na PES 2018 op de ps4 gespeeld te hebben liepen we door.
    Als eerste kwamen we langs de EA stand, snel doorlopen hahahah. Er stond een bordje bij de rij waar mensen stonden, hier stond 2 uur wachttijd! De groeten :p

    We kwamen uiteindelijk in de zaal terecht waar Microsoft stond. Forza 7 gigantische rijen, PUBG gigantische rijen en zelfs bij Cuphead rijen. Heel onverwachts liepen we langs 4 xbox ones waar PES 2018 aan stond. 2 van de 4 waren bezet dus ik dacht: SPELEN!

    PES 2018 op de Xbox one speelt naar mijn idee hetzelfde, alleen grafisch toch een stap terug. Daar baalde we eerst wel van maar uiteindelijk draait het om gameplay en zaten we al snel weer in het spel. Waar ik toen ook achter kwam (ja, in de beta niet echt op gelet en misschien dat het in PES 2017 ook wel zit) is dat als je nu je rechterstick indrukt, je super bizarre acties kan maken. Nu weet ik dat je in PES 2017 wel het 1 en ander kan doen wat betreft aanname maar in PES 2018 kan je de bal opwippen en vette trucs doen. Hierdoor maakte ik met Mané een wereld doelpunt. Nam de bal aan in de 16, wipte deze over de verdediger heen en daarna een Volley in de kruising! Weer een WOW momentje.

    Kortom, ik heb het spel als pre-order staan en dat zal deze ook blijven. Ik kijk er heel erg naar uit om lekker een team op te bouwen in de Master league, op de bank met een paar vrienden een toernooitje te houden en uiteindelijk ook lekker online wat aan te rommelen.

    Voor mij is dit spel een topper. Hoop dat jullie vanaf 30 augustus ook zo gaan genieten van de demo als dat ik heb gedaan :)
     
    Tyrant, Yellow 13, rubenpol007 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Klinkt allemaal prima! Raar dat mensen blijkbaar weinig kritisch zijn. Als FIFA het wat minder doet, blijven er niettemin mensen hoofdzakelijk bij de EA stand staan!
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Als ik dat zo lees dan smaakt het naar meer tof man !
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Je mag de bal niet meer aanraken als je een penalty tegen de paal schiet en niemand anders de bal heeft aangeraakt. Dan raak je hem namelijk 2x. Dat zal vast deze moeilijkheid opleveren... moet ook eerlijk zeggen dat stokstijf blijven staan tot het voorbij is ook niet echt realistisch is maargoed. Ze gebruiken in ieder geval de juiste spelregels
     
    Dranx vindt dit leuk.
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Wow! Die regel ken ik dus nog niet :p. Dan is het inderdaad wel heel realistisch. Thanks!
     
  16. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    De details voor de PES 2018 demo zijn bekendgemaakt door Konami. Op 30 augustus kunnen spelers de demo downloaden. De demo komt beschikbaar voor de PlayStation 3, PS4, Xbox One en Xbox 360.

    Spelers kunnen met de aankomende demo de nieuwe features, modi en gameplay ervaren. De modi die gespeeld kunnen worden zijn exhibition en co-op. De demo kan alleen offline gespeeld worden.

    In de demo krijgen spelers de mogelijkheid om in twee verschillende stadiums te spelen, dit zijn Camp Nou en Signal Iduna Park. Daarnaast kunnen teams geselecteerd worden zoals Liverpool, Barcelona, Borussia Dortmund en Inter Milan.

    Ook zijn er Zuid-Amerikaanse clubs beschikbaar om te spelen waaronder Corinthians, Flamengo, Boca Juniors, River Plate en Colo-Colo. Verder zijn er nationale teams beschikbaar van Brazilië, Argentinië en Duitsland.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lekker, heb er zin in.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben ook erg benieuwd! Jammer dat Juventus er niet in zit. Was vroeger ook zo'n standaard demo team. ;)
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Verdomme, voor de PC-demo moeten we weer even paar weekjes extra geduld hebben.. |:-
     
  20. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben erg benieuwd wat Konami gaat veranderen wat betreft de offline gedeelte.
    Met PES 2017 speelde ik eigenlijk alleen maar Master League, maar dat werd uiteindelijk te makkelijk. Ik won alles op het hoogste niveau. Het mag van mij wel een tikkeltje moeilijker.

    Wanneer worden de verbeteringen van Master League bekend gemaakt?
     

Deel Deze Pagina