1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mij lukt het niet zo, maar ben ook geen die hard gamer. Dat is ook de reden dat ik genoeg heb aan de demo denk ik.
     
  2. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook iets van 20 potjes gespeeld, maar ik ben nog niet overtuigd. Er zijn meerdere minpunten die mijn ervaring zodanig beïnvloeden dat ik twijfel om het spel te halen.

    Ik heb hieronder de plus- en minpunten opgesomd die ik ben tegengekomen.

    Pluspunten:
    - Het ziet er grafisch mooi en gelikt uit.
    - Duels zien er mooi uit.
    - Animaties van het passen van de bal zien er gelikt uit, beter dan bij FIFA.
    - Af en toe krijg je mooie situaties, geen één situatie is hetzelfde.

    Minpunten:
    - In de 20 potjes die ik heb gespeeld heeft de computer maar twee overtredingen gemaakt, maar zelf krijg ik de slapste overtredingen tegen.
    - Animaties zijn met het schieten af en toe erg onrealistisch. Ziet er niet uit af en toe, vooral bij 1tegen1 situaties.
    - De computer geeft af en toe (hoge) steekpasses die je niet kan verdedigen. Dat is heel frustrerend aangezien je hard moet werken om zelf een kans te creëren.
    - Bal is bijna niet af te pakken van de tegenstander, zeer frustrerend om steeds achter de bal aan te rennen. Opvallend is dat op de flanken de computer altijd dezelfde trucjes doet om je uit te spelen (ook niet te verdedigen).
    - Er worden teveel passes gegeven met de hak of buitenkant voet.
    - Ik merk weinig individuele verschillen tussen de spelers, Milner voelt bijna hetzelfde als bijvoorbeeld Coutinho.
    - De speler schiet te snel te hard, je kan nooit een rustig balletje schieten die laag in het doel gaat. Altijd gaat de bal hoog en hard.
    - Weinig looplijnen. Als ik een spits aanspeel, dan merk ik dat teamgenoten heel langzaam mee aanvallen.
    - Sfeer is mager, voel niet de atmosfeer die je bij FIFA wel voelt.

    Twijfel.....
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2017
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren 2 potjes gespeeld. (xbox one s)

    Pes2017 met veel plezier gespeeld. Op een of andere manier kon het me niet boeien. Ik liep er ook veel te makkelijk doorheen op top player, dit terwijl ik met 2017 op dit niveau echt een uitdaging had.

    Grafisch ook niet top en het geluid is echt drama, net of er een of andere low quality soundfile op loop staat en dat moet het publiek voorstellen.


    Gaat hem niet worden dit jaar.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Misschien, maar in PES2017 heb/had ik dat probleem met de AI dus TOTAAL niet. Dan is het dus teleurstellend om te zien dat het in deze game zo verschrikkelijk slecht is.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee. Zal ik je zeggen wat hij zegt? Konami heeft een aparte groep programmeurs voor de demo. Het programma zelf wordt door de beste programmeurs geschreven.
    Echt waar! Dat heeft hij al eens eerder gezegd, maar ik weet niet wat de bron is. Zal wel in een interview zijn geweest.
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb er niet zon last van speelt lekker weg imo een verbetering tov 2017:)
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Goaltjes van gisteren kon ik toch nog uploaden.



     
    inoway vindt dit leuk.
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Nette goals hoor !
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Advocaat bij de NOS:"niveauverschil enorm"

    Hanterp duwt interviewer opzij en schreeuwt dat Oranje ontwikkeld is door een ander team. Final build is vele malen beter.....
     
    Dranx, Siemenn, HanTerp en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zo is het! De final build wordt a.s. zondag voor het eerst ge-released! ;)
     
  11. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Vorig jaar waren er veel meer mensen gelukkiger met de demo.

    Zit er enige verschil tussen de demo en retail versie?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens welingelichte kringen zou de demo door andere programmeurs gemaakt zijn dan retail versie is. :whistle:
     
  13. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar dat is toch totaal onlogisch?

    Dat betekent dat de demo en retailversie twee verschillende games zijn die door verschillende teams zijn geprogrammeerd. Het lijkt me dan dat je dan langs elkaar programmeerd.

    Daarnaast is het op dit moment zeer belangrijk voor Konami om meer publiek te trekken door middel van de demo.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Was dat geen sarcasme van Hanterp?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nu ben ik toevallig ook programmeur ( geweest ) en als je met zo'n groot project bezig bent dan doe je dat met veel mensen, maar met globaal dezelfde ontwikkelde software.
    Alleen de punten waar ze nog veranderingen kunnen aanbrengen, wordt het door de andere groep gemaakt. Dingen die hetzelfde blijven worden door de hoofdgroep gemaakt.
    Dus wordt de feedback ook door de tweede groep afgewerkt.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Deels wel, deels geldt het verhaal wat ik hierboven schreef.
     
  17. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, nu is het iets duidelijker! Alhoewel ik denk dat de punten waar wij op doelen best wel grote punten zijn die niet zo 1, 2, 3 worden opgelosd. En anders gaan er wel maanden overheen...
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Juist omdat het zaken zijn waar veel tijd in zit, is het ook wel logisch dat ze met twee groepen werken. Dan heeft namelijk de hoofdgroep geen tijd zich met de demo bezig te houden...
     
  19. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus de hoofdgroep verbetert de retail versie van PES, op basis van feedback. Door misdel van patches enzo?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet niet precies hoe ze de taken verdelen, maar dit lijkt me wel logisch.
     

Deel Deze Pagina