Gisteren ook de game in huis gehad, daarna even dankzij
@Tyrant de option file erop gegooid en dat werkt net altijd iets beter.
Een game in de ML met PSG begonnen, even aankijken hoe en wat er allemaal is veranderd in de ML, volgens mij behalve de looks helemaal niets.
Er is wel een nieuwe optie met als in uitdaging of klassiek, met de uitdaging moet je je net wat meer bewijzen met je team en is de kans op ontslag vele malen groter.
Deze uitdaging aangegaan met PSG en de visie om met PSG de nummer 1 club te maken.
Heerlijk aanval al natuurlijk met Neymar/Cavani/Mbappe afwisselend met Di Maria/Draxler/Moura (in de minder belangrijke wedstrijden)
De supercup gewonnen tegen As Monaco met 3-2 door een doelpunt in de laatste 10 minuten van Mbappe
Daarna de competitie begonnen, ik merkte dat de taktiek op een of andere manier niet echt lekker werkte, mijn eerste wedstrijd (in de competitie) werd gelijk gespeeld en echt de bovenliggende partij was ik niet, de 2de wedstrijd was een magere 1-0 tegen Nice.
Toen heb ik het systeem iets aangepast van 4-2-4 (standaard) naar 4-3-3 met druk zetten van de hele groep (ala Petertje Bosz) en hoog defenisive druk zetten.
Hierna ging het pas echt lopen, Benfica werd weggespeeld en 6-1 vernederd, ook Bordeaux (4-0) en Toulouse (5-1) werden weggespeeld, Cavani is op dit moment topscoorder met 10 goals in 7 wedstrijden.
Nadeel is het enorme risico die je loopt met counters, vaak genoeg gehad dat ik gewoon te laat was met druk zetten waardoor zij kans op kans kreeg een wedstrijd tegen Bordeaux had als eindstand 5-3.
Het loopt voor mijn gevoel eindelijk goed, met heerlijk voetbal, enige wat ik echt nog zo gaar vind zijn de overtredingen, dit haalt echt wel wat fun bij de game weg bij mij, duidelijke overtredingen zonder voordeel worden niet bestraft.
Ik hoop dat ze hier echt snel een patch voor uitbrengen, de scheidsrechters hoeven voor mij echt niet allemaal strikt te zijn, er mag zelfs variatie hier in zijn (zoals je vroeger weleens had in de ISS serie) van erg streng naar veel door laten gaan.
Maar nu kan de scheidsrechter er gewoon beter niet staan.
Maar in ieder geval, de game speelt lekker, en ik ben blij dat ik hem gehaald heb, hier ga ik wel wat uurtjes aan besteden.
Klik om te vergroten...