1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik miste je al een beetje. Wat een goed verhaal weer. Het is wel echt jammer dat je bent blijven hangen in 2006, toen een flamewar PES vs Fifa nog een beetje “in” was. De tijd dat mensen helemaal beserk gingen omdat niet iedereen hetzelfde spelleke als jij leuk leek te vinden.

    Het kan eigenlijk niemand wat schelen wat jij van PES vindt, gewoon omdat jouw mening er niet toe doet. Daar ben je te kinderachtig voor, snap je? Het gaat er al helemaal niet om dat je negatief bent over PES, maar dat je constant de behoefte hebt om FIFA overal bij te betrekken, zonder dat je beseft dat er echt mensen zijn die FIFA niet zo geweldig goed vinden.

    Ik ben een PES liefhebber, ondanks de flaws van de game, speel ik het liever dan dat ik FIFA speel. Dat is niet omdat ik graag ergens bij wil horen of blind ben voor de concurrent, ik vind het gewoon oprecht geen leuke voetbalgame. Mij zie je niet in het FIFA topic, te verkondigen hoe nep die game is en hoeveel fouten erin zitten. Dat is echt heel kinderachtig namelijk, snap je? Maak je niet zo druk om alles, het is het niet waard. Echt niet. Straks ga je voor het eerst een keer neuken en dan veranderd je hele perceptie van de wereld en besef je dat er belangrijkere zaken zijn dan je gedragen als een peuter die zijn lolly niet krijgt.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Kinderachtige reactie weer. Een heel rammelverhaal schrijven aan "iemand van wie de mening er niet toe doet". Van fanboy naar frusti. Het kan verkeren.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, niet normaal eigenlijk he? Ik vind mezelf ook heel raar hoor, dus daar heb je gelijk in. Kun je mij gelijk even laten zien waar ik PES 2018 ophemel? Want je noemt me zo graag een fanboy dat ik het bijna zelf ga geloven. Ik heb zelf het idee dat ik PES 2018 niet zo leuk vind, maar mogelijk vergis ik me en vind ik PES 2018 zonder voorbehoud echt enorm goed en heb ik het daar al pagina´s lang over.
     
  4. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Uit de aard van je reacties blijkt hoe hoog het je zit. Ik snap dat het vervelend is om de keutel in te moeten trekken, maar draag het eens als een man en niet als jochie.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee joh, je vergist je. Ik heb wel een hekel aan je, maar dat komt echt niet omdat je meer van FIFA houdt dan van PES. Je roeptoetert iets over fanboy, dus vraag ik je dit aan te tonen. Dat is eigenlijk het enige dat ik aan je vraag. Dus gewoon puur over de game, waar gedraag ik me als een enorme fanboy. En verwar dat nou niet met het feit dat ik je niet mag als persoon. Gewoon even puur baseren op de feiten graag.
     
  6. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand haten om een voetbalspelletje, te sneu voor woorden. En dat terwijl het fanboy roepen je eigen stokpaardje is... Daarbij ook volhardend in je stelling dat je mijn mening je niet boeit en lappen tekst overbodig zijn. Inmiddels ben je drie boekwerken verder.:F:

    Ik laat je verder maar. Ik gok dat je een onzekere puber bent die steeds het laatste woord wil hebben. Mijn zegen heb je.

     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fijn, dan zal ik ook maar het laatste woord hebben.

    Ik haat je niet, ik heb een hekel aan je. Dat zijn twee heel verschillende dingen. En dat heeft niets met PES of FIFA te maken maar met je postgedrag. Dat je roept dat ik je haat is precies wat ik bedoel. Je verkracht steeds mijn posts en probeert uit alle macht mij woorden in de mond te leggen die ik niet zeg. En inderdaad, je bent een fanboy, van het ergste soort.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat footie gamers blijkbaar geen kritiek op een game mogen hebben, en als ze het wel hebben moeten ze maar een andere footie spelen. Als je negatief bent over 1 game betekent dat niet dat je automatisch positief bent over de andere lijkt mij?
     
  9. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Tja, volgens Cyrax ben je bij een objectief kritiekpuntje een fanboy. Maar laat het maar rusten, anders gaat hij weer boekdelen neerkwakken.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @T-hond

    Ik ben er niet geheel zeker van of je wel geheel begrijpt wat Tyrant zegt. Misschien moet je je post nog eens teruglezen waarin jij aangeeft dat we je wel zien met FIFA omdat sommigen van ons negatief zijn over PES 2018.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Of ben jij zo'n stumper die het niet kan verkroppen als iemand kritiek levert op je <3 game? Want als ik het zo lees ... komt dat zo over.
    Verder beticht je @Cyrax ervan een jochie te zijn om vervolgens zelf in je avatar "Cyrax = Fanboy" te zetten. Iets met pot en ketel enzo.

    Overigens is PES al jaren kut. Veel beloftes die niet nagekomen worden. Zonde. De game speelt gewoon niet lekker. Alsof je met lood in je schoenen rondloopt en de bal van beton is.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hahaha, dat had ik nog niet eens gezien. Ik denk alleen dat hij de post van Tyrant niet helemaal heeft begrepen. Misschien lees ik het zelf niet zo goed, maar het lijkt erop alsof Tyrant het over T hond zelf heeft, zie de post van T hond van net...

    Het lijkt erop alsof hij daar zegt dat wij FIFA moeten gaan spelen omdat we kritiek leveren op PES2018. En dan zou ik denk dat dat precies is wat Tyrant aangaf. Maar goed, ik kan het ook fout hebben.
     
  13. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Daar gaan we weer.. Boekwerk 17.

    Fanboys:whistle:
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Daar gaan we weer.

    Klapmongool die niet weet wat discussiëren is.
    Ik ook niet overigens.

    *klapt*

    Vergeet je panty niet uit je reet te halen trouwens. Iemand die kritiek levert op jou favoriete game is niet per definitie een fanboy. Constructive critisim leveren is ook niet erg. Zo is er ook genoeg mis met FIFA.
     
  15. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    :whistle:
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij heeft wel gelijk, ik ben wel heel langdradig. Zegt mijn vriendin ook altijd, dus daar heeft ie wel een punt. Alleen, als ik dan een keer iets in 2 zinnen zeg, dan roept ie alsnog iets over boekwerk 17...
     
  17. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Dit was het voorwoord gok ik.
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Voor iemand die niet kan lezen vind ik het al bijzonder knap dat je überhaupt weet wat een voorwoord is.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ah verdomme.
    Je vond het recept niets?

    Lost wel een heleboel op hoor.

    Meestal ga je dan inzien dat je je niet zo druk moet maken op een forum. Knap dat je trouwens een reactie uit een andere thread hier weet te plaatsen. Grensverleggend man. Was het spannend buiten het PES topic?
     
  20. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Je mengt tussen de soep en de aardappels in deze discussie, maar dat loopt volledig in de soep. Als je had opgelet had je gesnapt dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ie wordt opgediend. Wanneer iedereen volgende week klaar is met PES spelen we gewoon met z'n allen een leuk FIFA 18-toernooitje. Of is het maken van deze opmerking linke soep?
     
    Tyrant, Cyrax en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina