https://gamer.nl/artikelen/overzicht/alle-teams-en-stadions-van-pes-2018/ Geen stadion van Valencia, staat ook op de website deze lijst
Hier ook geen Mestalla stadion te bekennen... [EDIT] Of zit het in de game onder de naam "Estadio Champeones"?
Update is voor het online gedeelte, nieuwe of aangepaste netwerkcode... (.net framework 4.6.2) Helaas nog geen gameplay tweaks.
Ik speelde PES2017 offline in het begin een maandje of 2 (myclub) en vervolgens alleen als ik bezoek had van vrienden. Is PES2018 de moeite waard om toch weer aan te schaffen tov 17? PES2017 bevalt me prima qua gameplay maar als 18 een (lichte) verbetering is dan wil ik het weer halen.
Meningen over of 2018 beter is qua gameplay dan 2017 verschillen, vooral omdat oude problemen als een lakse scheidsrechter en wisselvallige keepers weer terug zijn. Daarnaast is lang niet iedereen blij met de cursor-change. Persoonlijk hou ik het nog even bij 2017 tot de eerste gameplay-patch komt, en dan koop ik 2018 of FIFA18 afhankelijk van welke als eerste een leuke aanbieding krijgt. Waarschijnlijk PES dus.
Doordat de meningen en reviews zo verschillen en ik het zelf vrij druk heb met mijn werk zijn ook de voornaamste redenen dat ik het spel nog niet gehaald heb, normaal altijd op releasedag. Eventjes geduld hebben dan maar. Fifa haal ik niet, die gameplay bevalt me totaal niet.
Mijn advies is, koop hem nu nog niet. PES 2017 doet qua gameplay zeker niets onder voor 2018, en sommige zaken lijken in het vorige deel zelfs fijner/beter te functioneren. Zo gauw er echter een goede 'gameplay-patch' uit is voor PES 2018, met goedkeuring in dit topic uiteraard , dan zou ik wel zo snel mogelijk overstappen.