1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar als er nog een kink in de kabel zou kunnen komen dan hadden ze die patch nog niet aangekondigd!
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de cursor switch met twee spelers in één team aangepakt wordt. Speel tot nu toe alleen PES samen met een maat tegen de computer (Champions League etc.), daar is die cursor switch echt superkut. Als de game goed gepatched wordt, dan haal ik hem nog wel.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een patch betekend toch niet dat het automatisch goed word?
    Er zijn games die na 100 patches nog steeds te wensen overlaten terwijl de community precies aangeeft waar de knelpunten zitten. Ik hou dus een slag om de arm... :)
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik begrijp nog steeds niet goed hoe ze na het geweldige 2017 nu op zoveel vlakken zulke stappen terug hebben kunnen zetten. Te idioot voor woorden.

    Ik scoor ik te vaak te makkelijk bloedmooie goals die helemaal niet speciaal aanvoelen.

    Teven kut dat PES Universe de downloads nu achter een inlog hebben gezet, en heb die OFv2 geprobeerd die hier 1-2 weken gepost werd, maar die gaf allemaal foutmeldingen bij het unpacken op de PC...
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wachtwoord daarvan is: v2pesuniverseof

    Heb mezelf op hun site ook maar even geregistreerd voor als straks V3 uitkomt, als je je registreert als bronze dan is het gewoon gratis.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De patch voorziet ook in betere verdediging, dus dat maakt het misschien wat moeilijker voor je.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik hoop het. Ik geef voorzetten waarbij verdedigers wel heel erg weglopen bij mijn spitsen, waarna die hem vrij in kunnen tikken. Ook al paar keer gezien nu dat ze bij een steekbal van mij theoretisch gewoon een voet zouden kunnen uitsteken om hem te onderscheppen, maar ze lopen vast op een lijn dus die bal gaat gewoon langs ze en komt bij mijn speler aan.
    Dat hele wow-gevoel van een mooie goal voorbereiden gaat daarmee dus een beetje (veel) verloren.

    Iets dat in 2017 niet zo was. Hopelijk lost die patch iets op, maar het had nooit zo ver mogen komen.

    Thanks. Ik dacht dat ik al een account had maar zal nog even checken. Ga sowieso vanavond nog een poging qagen met die Option File, en anders wellicht via PES world, 1 voor 1...
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier is inderdaad al veel over gediscussieerd sinds de release. Enige wat je er momenteel tegen kunt doen is het leren toepassen van "Super-Cancel". Dan kun je de soms wel heel vreemd acterende AI wel nog net op tijd bijsturen en een opdracht meegeven, het uitsteken van een voetje is dan opeens ook geen enkel probleem meer!

    Maar hierdoor blijf ik dus nog steeds met de vraag zitten: Is dit simpelweg een programmeerfout? Of! ..heeft Konami dit met opzet gedaan om nog meer diepgang in de gameplay te krijgen?

    De gamer forceren om te gaan werken met 'advanced controls' kan namelijk een opzettelijke keuze zijn geweest. Hiermee word de game nog meer skill-based en komen de echt goede spelers, die bereid zijn om zich volledig in de game te verdiepen, boven drijven. Dat is tenminste zoals ik het momenteel zie/ervaar... :)

    Hoop zelf echter dat de game na de patch toch meer trekjes zal hebben van de 2017 versie en dat het geen game blijft die zichzelf voor schut zet wanneer men enkel met de 'basic-controls' speelt. Het gedrag van de AI is namelijk in sommige situaties echt lachwekkend.
    Ben zelf ook zeker geen superster in deze game en merk nu al wanneer ik een week niet speel het best lastig is om de game weer op te pakken. Moeilijkheidsgraad telkens terugschroeven vind ik ook zonde, dat levert een heel ander soort voetbal op, das helemaal niks. Dit was in de 2017 versie, ook al heb ik die maar heel weinig gespeeld, zeker niet het geval!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Excuus, ik has iets duidelijker moeten zijn, maar ik had het over de CPU tegenstander die op rails loopt waarna ik makkelijker een dieptebal kan ontvangen omdat zij niet van die rails afwijken...
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dank je wel, maar heb net gisteren die Option File V2 van PESUniverse erop gekwakt...
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Die is volgens mij ook erg goed,maar ik kreeg m niet binnen vandaar dat ik die van emerson pereira gebruik..
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet iemand wanneer de patch komt? Ik hoor wat losse opmerkingen op Evo Web dat het donderdag komt, omdat dan ook een DLC komt.
    Maar dat zijn speculaties.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik hoop zo snel mogelijk. Zitten erg veel frustratie-momenten in wat betreft verdedigers die even inhouden of ene compleet andere kant op wandelen op beslissende momenten. Zeer irritant.
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht zelf ergens gelezen te hebben laatste deel van november, ze gokten op de 25e.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speel nu sinds kort een 3-5-2 met Liverpool op ML op legendary ohoh soms best pittig xd
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat mag ook wel op dat level!

    Trouwens, dat duurt dus nog even voordat die patch komt...
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Datapack 2.0, Xbox One X 'enhanced update' en de gameplay patch, allemaal de 16e november, nice!

    [​IMG]
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    oelala heerlijke update!! :D:D
     

Deel Deze Pagina