[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    502
    Nah, dat zegt hij niet. Hij zegt eigenlijk dat ze met het verlies van de licentie een stap achteruit hebben gedaan en er twee vooruit. Dat kan ook betekenen dat dit PES 2019 betreft. Ik lees niet dat hij zegt dat PES 2019 een stap achteruit is en de versie daarna twee stappen vooruit.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    Nee, hij zegt het niet, maar dan is de volgende vraag wat dan de pass achteruit is en ik denk dat dat het verlies van de UEFA licentie is.
    Nou, dan ben ik wel nieuwsgierig naar die stap vooruit is want dat verlies moet je toch compenseren.

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    502
    Ja, dat is ook de stap achteruit. Dat zei ik toch ook :)

Ik ben daar ook benieuwd naar, maar ik verwacht niet zoveel als Adam iets zegt. Die doet altijd alsof de nieuwe PES het beste is wat ze ooit hebben gemaakt.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    Weet je wat de meest ideale verandering zou zijn? Dat de makers van Football Kingdom PES overnemen :)
    Ik weet niet of jullie wel eens van Football Kingdom hebben gehoord, maar dat wordt door velen gezien als het beste voetbalspel dat ooit is gemaakt. Zeker als je de tijd dat het gemaakt is in aanmerking neemt.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    311
    Ik zal heel eerlijk zijn, dat hele UEFA/CL gebeuren boeit me niet zo heel veel. Ok, je hebt een liedje, een introotje, de officiele teams uiteraard, maar goed, die officiele teams die patchen we er sowieso gewoon weer in met een Option File, en die toernooitjes heten dan gewoon iets anders en zien er anders uit. Tja. Ik ga me daar niet heel erg druk op maken.

Tuurlijk zie ik liever dat beide voetbalgames gewoon alle licenties hebben, maar ja, EA koopt die rechten dus gewoon op, en Konami heeft dat geld niet en wil daar ook niet in investeren.

Misschien had Sony de studio op moeten kopen om er een exclusive van te maken, en dan dus grote kans dat UEFA/CL er gewoon in had gezeten, maar dat is speculatie/dromen.

Anyway, we hebben Option Files. Daarmee is het licentieprobleem qua teams opgelost, en voor de rest wacht ik het rustig af allemaal.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Tyrant

Tyrant XBW Fuhrer

Leuk Bevonden:
    3.938
    PES 2020 GOTY!
    LEKKER

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    311
    Mjah, als 2019 tegenvalt, blijf ik toch gewoon lekker PES2018 spelen? Ik speel toch alleen Master League. Eigenlijk is 2017 ook beter dan 2018 btw.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja die ken ik nog. In de ps2 tijd droomde wij pessers altijd om de goalnet physics te hebben zoals footbal kingdom dat had. Nu moeten we helaas hopen dat de gehele gameplay zoals footbal kingdom wordt.

9. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, daarom zitten mensen ook dag en nacht te editten in PES.. ?

10. Scorp2111

Scorp2111 Wisconsin, USA

Leuk Bevonden:
    161
    26 April komt Data Pack 4.0, aantal nieuwe faces voor de Premier League clubs geloof ik en vast nog meer

[​IMG] [​IMG]

Yi-Long vindt dit leuk.
  11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    Geinstalleerd :)

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    365
    Twee spelers die ik ken, de rest?? :lol:

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    Ik ken Ndidi, Zinchenko, Hazard en Gudmunson.
    Zo leren we nog eens nieuwe spelers kennen ;)

14. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    365
    Ik heb daar echt weinig tot niets mee, wil gewoon voetballen, de rest boeit mij echt weinig. :D
    Zag gisteren dat Steam ook de game voor mij geupdate heeft, was een weekje offline, maar het zet mij niet aan om nu de game weer op te pakken...

15. Scorp2111

Scorp2111 Wisconsin, USA

Leuk Bevonden:
    161
    Neres heeft ook een nieuwe face las ik + wat nieuwe nationale team kits en schoenen. Ik ben zelf wel redelijk uitgekeken op de game nu, speelde alleen single player maar Master League en Become a Legend wordt gewoon te saai na een tijdje.

16. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    365
    Af en toe een nog een potje PES 2018 blijft opzich wel leuk, maar de totale speeltijd die ik per deel besteed loopt steeds verder terug...

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    Ach, ik geef toe dat ik ook veel minder PES speel de laatste tijd, maar dat komt wel weer terug.
    Ik ben vooral benieuwd met welke nieuwtjes Konami komt i.p.v. UEFA-licenties.
    Onze geachte heer A. Bhatti hintte naar iets nieuws, nou, laat het dan goed zijn, ben benieuwd.

O wacht, ik heb wat gevonden via inside gamer, die het op hun beurt weer van Evo Web heeft:

Volgens een lek zullen er een hoop toevoegingen komen aan de aankomende PES 2019. Ook is er nu een releasedatum.

Deze informatie werd gelekt op de Hong Kong PlayStation Store-pagina. De pagina is ondertussen offline gehaald, maar enthousiaste fans op Evo-Web hebben screenshots opgeslagen.

Op de pagina stond het volgende:

• AUTHENTIC LEAGUES: Huge addition of licensed leagues
    • NEW MYCLUB: Every element has been redone, from how you sign players, to special versions of players released throughout the year
    • MAGIC MOMENTS: Player individuality taken to the next level with 11 new skill traits, score great goals with improved shooting motion and animation and see stamina have an impact with Visible Fatigue
    • THE BEAUTIFUL GAME: Photo-realism with stunning animation flow in 4K HDR
    • ML REAL SEASON: Experience life as a real manager with 3 significant changes: ICC pre-season, in-depth transfer system and new league licenses

Daarnaast staat David Beckham op de cover van het spel.

Halverwege april werd bekend dat het brein achter PES, Konami, zijn samenwerking met UEFA stopzet. De licentie loopt tot en met 26 mei en volgens de Senior Director Brand & Business Development van Konami, Jonas Lygaard, gaan ze op andere dingen focussen. Wel merkte hij op dat ze op zoek gaan naar alternatieve mogelijkheden tot samenwerkingen gingen zoeken vanwege hun toch wel sterke band met UEFA. Of de competities in PES 2019 van de UEFA zijn of niet is niet duidelijk.

Laatst bewerkt: 2 mei 2018
  18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    502
    Zag het gisteren idd. Ben benieuwd wat die licenties inhouden. Zal wel allerlei vage leagues zijn waar Europa niet bij hoort. Ik verwacht niets bijzonders. Ze zullen niet ineens de PL hebben.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    83
    PL? No way! Dat zal wel véél te duur zijn.
    Zoals ik al op EVO-WEB schreef, vind ik dat Konami wel veel creativiteit te kort komt als het gaat om het aankondigen van de nieuwe PES.
    Het is elk jaar hetzelfde: Verbeterde Masterleague, beter schieten en enkele nieuwe licenties.
    Mensen voelen zich bedrogen als ze het nieuwe spel zien en het vergelijken met de aanvankelijke aankondigingen.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    502
    Ik vond PES2018 niet heel slecht en beter dan FIFA 2018. Het was alleen teleurstellend dat PES 2017 beter was dan de laatste versie.

Weet je Han, op een gegeven moment moet je of met iets totaal nieuws komen en een tijd geen versie uitbrengen of iedere jaar kleine aanpassingen doen om de perfecte balans te vinden in je game. Konami probeert het laatste, maar sloopt (zoals zo vaak) ook goede dingen uit voorgaande delen. En dat is zo jammer. Echt, PES 2017 is gewoon de betere footie. En dat kan ik niet begrijpen. Je hebt de code voor 2017 liggen, die viel goed, waarom dan de noodzaak om er dingen uit te slopen die goed waren?

De CL licentie vind ik spijtig, dat was een tof iets. Ik vind PES 2018 leuk om te spelen en ik verwacht dat ik 2019 ook goed zal vinden. De aankondigingen zijn altijd overdreven terwijl het uiteindelijk allemaal met een sisser afloopt. Maar goed, dat doet niet alleen Konami natuurlijk. Je gaat niet zeggen dat je product kut is.

Al die onbekende leagues hebben niet veel zin denk ik. Spaar dan nog even door, breng geen PES uit voor 2 jaar en koop dan licenties waarmee je je game daadwerkelijk meer verkoopt. De PL is duur, maar je gaat er wel meer door verkopen.

Deel Deze Pagina