1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei volgens mij is de xbox versie die te downloaden is via supershit O-) een beta versie want ik heb het bij een vriend gespeeld en er zit nogal een grote fout in.

mijn vorige post:

Een vriend van me heeft die versie van die ene site gedownload! Maar volgens mij is dat nog een beta want er zit nogal een grote fout in. Ik speelde met Frankrijk tegen de computer (Nederland) het was na 90 minuten 1-1 en na silver goal nog steeds, toen kwamen de pingels en kwam ik tot de conclusie dat ik opeens het Nederlands elftal bestuurde. HAHAHA hoe grote fout kan je maken!

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij? Het IS er 1;)

3. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    owen zit ook bij real madrid maar zlatan niet bij juventus!

maar dat edit gedoe is wel leuk en aardig maar ze kunnen beter een complete meteen in orde game maken dan dat je zelf alles moet veranderen

4. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0

nog niet meegemaakt

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja heren dit was DE druppel!

Er is al eerder gezegd om niet over downloads te praten en toch gebeurd het,k dus bij deze wordt de draad even gesloten.

Dus ook een OW voor govert en Tyrox die het niet kunnen laten om te blaten over illegale gekopieerde versies.

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  6. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat woord niet gebruikt of wel?

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    dr mag sowieso niet over illegale versies gepraat worden en niet over ******** beginnen......peace... O-)

8. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei niks over versies en niks over su**rnova ik heb alleen mijn ervaring lees maar na zijn niet mijn woorden dus ja

9. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    nix aan te doen..... ik heb ook al een Officiƫle Waarschuwing gehad dus je bent niet de enige.;).. laten we gewoon ophouden over al die versies en laten we er voor zorgen dat er niet om de dag een Moderator aan de pas hoeft te komen....

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Men houdt hier gewoon niet van mensen die illegale sh*t spelen op de xbox en hier dan over gaan opscheppen of hoe je het wilt noemen. Simpel zat, gewoon een keer de regels doorlezen.

11. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weer even ontopic dan: ik kan nergens meer de URL vinden van de pagina waarop alles moves en bewegingen van Pro Evo3 voor de PS2 staan. Kan iemand deze wellicht even posten? Het is een hele lange lijst (layout van die pagina is niet echt mooi).

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb liever dat ie niets meer zegt over PES4. Het hebben van een game voordat deze is gereleased is illigaal en slecht voor de markt. De meeste van de gamers houden daar niet zo van. Het staat in de regels dat er niet over gesproken mag worden, als je dat dan toch doet, dan doe je dat omdat je of oerstom bent, niet kunt lezen, of graag wilt opscheppen.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Of de thread goed lezen vriend.

14. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dan wel een 'hands on preview' doen? is die copy wel legaal....Zo kunnen we wel doorgaan...

Volgende keer gewoon zeggen dat het een review copy is idd en dan is er niks aan de hand....lijkt mij..

ik vind het wel handig dat je zo al info over de game krijgt.

Het is idd verkeerd om erbij te posten waar je een eventuele copy zou kunnen leechen....

15. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    wat nou opscheppen?
    ik geef wat foutjes aan in de game en dat noemen ze opscheppen talzz
    en over die regels die ken ik, maar zodra iemand de game heb voordat hij uit is zeggen ze meteen oja hij heeft een k*p*e wat niet zo hoeft te zijn.

PS: Heb de game via een connectie en het is geen k*p*e

dit moest ik kwijt!!!!!!!!!!!!!

Ontopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de graphics zijn ook wel beter dan fifa en wat ook wel goed gedaan is is dat je egt het verschil tussen een wereld speler en een gewone speler in zijn bewegingen voelt. bij fifa is dit allemaal minder en kost het veel tijd om handelingen te verwerken.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Jongens maak je niet druk, er zijn hier gewoon regels. Deze zijn voor sommige krom en voor andere juist weer niet. Ik zelf vind het ook jammer, aangezien ik de ervaringen wel wil horen van iedereen die het al gespeeld heeft. Hier over het beleid discusieren iig geen zin. Doe dat gewoon op de juiste plek in het forum.

Ik geef dit alleen aan, omdat ik het erg jammer zou vinden als deze dicht moet.

Dusss verder:

Weet iemand of je zelf kunt bepalen welke teams er mee doen aan zelfgemaakte competitie??

17. Vuilnisman

Vuilnisman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en Trabelsi zit bij Arsenal..
    EN dan zitten er nog 2 castelen's in
    1 bij fnoord en 1 bij Den bosch waar volgens mij geen castelen voetbalt

En is het nou echt officieel dat er geen systemlink inzit?
    vind ik wel een beetje jammer
    Ik heb dit spel dan wel op de minder legale manier maar ik heb het wel besteld bij GCshop
    egienlijk moesten ze voor iedere xbox game ook een serial number vragen of zo

18. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff door al dat gezeur wat er nou wel en niet mag in topics 'sneeuwen' sommige serieuze posts gewoon onder.. Misschien iemand hier nog een antwoord op? Thanks..

19. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel erg goed, het speelt best aardig met een Xbox controller heb er tot zover dus nog geen problemen mee gehad. Met de rechter joystick kan je beetje trukjes doen zoals 360 graden draaien, met zwarte knopje die sidestep. Al met al vind ik de besturing niet veel onder doen ten opzichte dan die van de PS2, het spel is gewoon supergruwelijk. Al vind ik de first toch control van Fifa ook wel goed!

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Is het zwarte knopje niet wat lastig? Vingers in de knoop of zo? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina