Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, alhoewel ik al jaren PES/WE speel op mijn PS(2) ga ik toch eerst even kijken hoe het zal spelen met een X-box voordat ik een converter aanschaf. Lijkt me idd wel zo handig. Speelt het toch niet naar mijn zin dan haal ik er gewoon alsnog eentje..... Ben benieuwd.

@Laurensversluis:
    Heb je PES/WE ook wel eens gespeeld op een PS2? Dan kun je misschien een kleine vergelijking maken voor me....

2. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    jup.....vorige week nog (PES).... speelt wel lekker maar ik vind de Xboxcontroller lekkerder in de hand liggen en dan kan het misschien wel jammer zijn van de witte en zwarte knop maar die gebruik ik gewoon niet :D

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Denk dat het idd beter is om even te wachten, z'n ding heb je immers toch zo in huis. Voor dat je het weet krijg ik spijt en moeten jullie me troosten. Dat zou ik jullie niet aan willen doen. :)

4. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    hou er nou een beetje rekenig mee dat ghostnl zich graag bemoeit met zaken waar ie geen k*t mee te maken heeft en dan graag de verkeerde mensen de verkeerde ziektes toewenst.
    Een beetje begrip voor hem jaaaa! ;)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kben beetje aant aankloten nog, nog ff uitvogelen hoe je t beste mannetjes passeerd enzo :) Heb met 8 - 2 van belgië gewonnen met Nederland :+

6. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog met Von Mistelraum gescoord? Edit-menu word (/is) erg handig in PES4....

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk :+

Kheb m 1 graadje moeilijker gezet en dat merk je gelijk. Alleen lukken truukjes zegmaar me niet echt... hoe passeren jullie je tegenstander?

8. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer er echt altijd ruim om heen te lopen maar dat lukt niet altijd:D

9. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, weet niet waar je dat vandaan haalt maar klopt ik vloek weleens en daargebruik ik dna vaak een bepaald woord voor.
    Maar een beetje triest, omdat ik ruzie met jou heb probeer je maar een beetje aardig te worden gevonden hier, door achter hem te gaan staan.
    Ik heb hier niet eens ruzie maar dat boeit verder niet.
    Als je echt problemen wil vertel dat dan even via PM!

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    classic quote

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    LOL laurens :D
    I zal me er niets meer van aantrekken en zal ook het zwijgen erover doen, want ik ben zelf niet op rotzooi uit....

Wat die bediening van de gamepad betreft; het lijkt me vooral moeilijk als je een strategie met L2+O (PS2 gamepad) hebt, terwijl je op hetzelfde moment probeert te sturen, want dan moet je het witte knopje, het rondje èn de richting-stick bedienen, en dan ook nog de gamepad niet uit je handen laten vallen :D

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    :+

Welke controller gebruik jij dan?

Ik las trouwens ergens dat de PS2 grafisch beter is......ik hoop iig dat het BS is.

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die controller die standard bij de XBox zit. Ik heb de Xbox waar je gratis topspin bijkrijgt.. weet je dan welke ik bedoel?
    Over de graphics: Ik heb die van de Xbox nog niet gezien, dus dat weet ik niet....

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Oke dan. Damn, ik heb het gevoel dat het nog heel lang gaat duren voordat we met z'n allen kunnen voetballen!

15. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein maandje en 10 dagen..

Dat is zo om man...

16. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bvind het wel een vreselijke kutstreek dat waarschijnlijk geen systemlink aanwezig is!

Ik las dit net op GameFront

Pro Evolution Soccer 4: erscheint in Deutschland früher

07.10.04 - Konami gibt bekannt, dass man die Auslieferung der Fußballsimulation Pro Evolution Soccer 4 in Deutschland vorgezogen hat. Die Veröffentlichung ist jetzt schon für den 14.10.04 vorgesehen, die Xbox-Version folgt im November 2004.

De ps2 versie verschijnt dus eerder in duitsland, laten we met zun allen hopen dat de xbox versie ook eerder komt!

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  17. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de master league heb een eigen team gemaaakt en zit nu in de winterstop en heb net wat spelers gekocht.

de enorme bug idd, bij het gelijk spelen ben je opeens de tegenstander heeel erg irritant.
    Sommige ingame filmpies worden ook knipperend weeregeven op zicht niet zo heel irritant.

Dit is leuk: we speelden met z'n 4en tegen de computer en ik maak een ongelooflijk mooie doelpunt na een moeizame 80 minuten op 0-0 wij vet blij wat schreeauwen knuffelen en shit, wordt het doelpunt afgekeurd...aaarggghhh toch prachtig, we konden er wel om lachen

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd iedereen weet dat je een voetbalspel 1 tegen 1 altijd speelt op 2 xboxen en 2 tv's. :confused: :confused: :confused: :confused:

19. Sc@rface

Sc@rface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel al

het is veel beter dan fifa 2005 _O_

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je gebruikt die zwarte en die witte knop niet????? Op de PS2 controller heb je werkelijk iedere knop nodig op PES optimaal te kunnen spelen. Dat zul je ook op de X-boxcontroller moeten doen, dus dan kun je geen mannekes passeren. Ik speel echt al jaren PES/WE en ik vind het leuk om te lezen dat velen bij deze versie voor het eerst een PES gaan spelen. En helemaal niets afweten van de besturing en hoe het allemaal werkt. Helemaal blanco in het spel stappen heerlijk. Ik weet er alles van, alleen niet met een X-box controller haha.

Ik heb dan WE8 al een maand of twee op de PS2 en die is zowat exact hetzelfde als PES4 en ik moet zeggen dat Konami ieder jaar weer zo goed werkt levert dat ik de nieuwste versie gewoon op 3 sterren moet spelen om kans te maken, terwijl ik de vorige versie op 5 sterren speelde en zonder moeite iedereen van de mat speelde. Ik heb PES3 tot op het bot gespeeld en verloor echt bijna nooit meer een wedstrijdje, en ik kocht WE8 en ik verloor op 3 sterren gewoon. Nu pas speel ik op vijf sterren en als je dan bedenkt dat je in de PES-shop ook nog 6 sterren kunt aanschaffen dan weet je het wel haha. Het is echt een topper, kan niet wachten om on-line te gaan....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina